با گذشت چهار روز از این چالش ، بازی های معتبر بازی فرصتی برای دیدار و بازی در برابر برخی از استعدادهای برتر بازی در منطقه مانند احمد آل ناصحی (dvlzgame) ، عمرو ناصوحی (@ nsoo7y) و حسین یوسف انور (@ h.messi.10). علاوه بر این ، شرکت کنندگان می توانند برای کسب جایزه نهایی مسابقه نهایی با مانی (manny) ، YouTuber و بریتانیایی مستقر در انگلستان که پس از نمایش منظم در کنار برادرش Tobjizzle و بقیه Sidemen در فیلم های مختلف چالش فوتبال به اوج خود رسیده بودند ، به رقابت بپردازند. او با داشتن حدود دو میلیون مشترک در کانال YouTube خود ، او همچنین تیم فوتبال خود (Under The Radar FC) را تأسیس کرده است ، یک نمودار دوم را به ثمر رساند و در Twitch به صورت شبانه به مخاطبان عظیمی در سراسر جهان رسید. فینال به طور زنده از کانال یوتیوب مانی https://www.youtube.com/channel/UC1crUC35Gk-U_-rv5sM4PtA در تاریخ 29 اوت پخش می شود. 6-9 بعد از ظهر GST

صحبت در حاشیه این رویداد ، احمد آل ناصحی، دبیمبتنی بر سبک زندگی و خالق محتوای بازی ، گفت: “این افتخار بوده است که بخشی از این فوق العاده باورنکردنی و یکپارچه Gaming Challenge باشید که ما را به گیمرها نزدیک کرده تا واقعاً مرزها را تحت فشار قرار دهند و مهارتهای خود را به نمایش بگذارند. از انتظارات من پیشی گرفتم و واقعاً تعهد OPPO را به جامعه بازی های رو به رشد منطقه نشان می داد. ما مشتاقانه منتظر هستیم که همه شما را در روزهای آخر ببینیم! “

خبر مرتبط  Aventis Systems کار از بسته نرم افزاری خانگی را اعلام کرد

مشارکت OPPO با Surprise Summer Dubai برای ایجاد یک بازی جالب برای جوانان ، ایجاد شده است تا گیمرها را در این کشور با یک عرصه بازی منحصر به فرد و از نظر اجتماعی دوری طراحی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بهoppoarabia مراجعه کنید.

درباره OPPO

OPPO یک مارک جهانی پیشرو در زمینه فناوری است و به ارائه محصولاتی تزریق شده از هنر و فناوری نوآورانه اختصاص دارد. OPPO بر اساس عناصر مارک های پیشرو ، جوان و زیبا ، ماموریت خود را برای استفاده کاربران خارق العاده از زیبایی های فناوری اختصاص داده است.

طی 10 سال گذشته ، OPPO با نوآوری پیشرفتهای فناوری عکاسی موبایل ، در ساخت تلفن های دوربین دار متمرکز شده است. OPPO اولین تلفن همراه با نام Smile Phone را در سال 2008 راه اندازی کرد که نشانه آغاز سفر برای کشف و پیشگام فناوری فوق العاده است. امروز ، OPPO زیبایی شناسی فن آوری مصرف کنندگان جهانی را از طریق دستگاه های هوشمند ، ColorOS و سرویس های اینترنتی مانند OPPO Cloud و OPPO + به ارمغان می آورد.

خبر مرتبط  CarLabs.ai AI Talent ، جان A. روبل را به تیم خود اضافه می کند

طبق اعلام IDC ، در سال 2017 ، OPPO به عنوان شماره 4 اسمارت فون در سطح جهان قرار گرفت. امروز مشاغل OPPO 40 کشور و منطقه را در بر می گیرد و دارای 6 پژوهشکده و 4 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان و همچنین یک مرکز طراحی بین المللی در لندنبا ارائه تجربه عالی در زمینه عکاسی از تلفن های هوشمند به جوانان بیشتر و بیشتر در سراسر جهان.

درباره MEA OPPO

در سال 2015 ، OPPO وارد بازار مصر شد. در سال 2016 ، OPPO خود را راه اندازی کرد خاورمیانه و مرکز فروش آفریقا در قاهره. بازارهایی که OPPO وارد آن شده اند خاورمیانه و آفریقا عبارتند از: مصر، الجزایر، تونس، مراکش، امارات ، عربستان سعودی، عمان، کویت، بحرین، کنیا، نیجریه، و شام

خبر مرتبط  گروه حمایت از بهداشت و درمان ایالات متحده آمریکا (USCHAG) همکاری با راه حل های آی بی ام را اعلام کرد

OPPO کارخانه خود را در الجزایر در سال 2017 ، که OPPO را به اولین کارخانه راه اندازی مارک چینی در سال تبدیل کرد شمال آفریقا. بر اساس بینش مصرف کنندگان محلی در هر کشور ، OPPO MEA پیشرفت محلی سازی را آغاز کرده است. و بومی سازی شامل تمام دیدگاه های مربوط به هر بازار می باشد – بومی سازی محصول ، برای رفع بیشتر نیازهای اصلی کاربران. بومی سازی بازاریابی ، برای ارتباط بهتر با مشتریان جوان محلی. و بومی سازی تیم ، برای شناخت بیشتر مصرف کنندگان محلی و ارائه خدمات بهتر به مصرف کنندگان.

طی سال گذشته ، OPPO شروع به تنظیم خط تولید خود در این کشور نموده است خاورمیانه منطقه به طور خاص. این شامل راه‌اندازی گوشی هوشمند پرچمدار OPPO Find X و معرفی سری OPPO Reno است. OPPO ادامه خواهد داد تا خط تولید محلی خود را تکامل بخشد تا سری های پریمیوم بیشتری را به مصرف کنندگان منطقه ارائه دهد.

منبع OPPO