نیویورک، 2 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – تولد آمریکا امسال بسیار متفاوت به نظر می رسد – با بیش از 60٪ از ما در خانه بمانیم و از تجمع با دیگران خودداری کنیم. این یافته جدید داده های نظرسنجی هریس است که امروز به عنوان کشور در تعطیلات آخر هفته منتشر شد.

در حالی که شهروندان بر سر موضوعات نژاد ، سیاست و فرهنگ تقسیم می شوند ، ما مثل همیشه در مورد اهمیت تجلیل از تاریخ و آزادی آمریکا متحد هستیم:

  • “زندگی ، آزادی و پیگیری شادی” هنوز زنده است در آمریکا: وقتی در مورد اهمیت این بخش از اعلامیه استقلال سؤال شد ، 69٪ موافقند که احساسات تاریخی امروز زنده است ، از جمله 75٪ جمهوری خواهان و 67٪ دموکرات ها.
  • آمریکایی ها می گویند چهارم “مهم” است: در سن افزایش تنش ها ، 78 درصد از بزرگسالان چهارم ژوئیه را یک تعطیلات مهم برای آنها ، خانواده و جامعه می دانند. وقتی از شما خواسته می شود تا ریشه اهمیت تعطیلات را مشخص کنید ، مهمترین دلیل آن “جشن گرفتن تاریخ ما” (60٪) ، “قدردانی از زندگی در آمریکا” (54٪) و “فرصتی برای تفریح” (49٪) .
  • آمریکایی ها به برخی خوش بینی ها نیاز دارند: 59٪ از آمریکایی ها اظهار امیدواری کردند که برای چهارم ژوئیه امسال بسیار هیجان زده باشند. وی در پاسخ به این سؤال که چرا آنها هیجان زده هستند: 54 درصد اظهار داشتند که دوست دارند آتش بازی را تماشا کنند – حتی اگر اکثر آنها این کار را فقط در تلویزیون انجام دهند – و 51 درصد نیز گفتند “ما به چیزی نیاز داریم که در حال حاضر منتظر باشیم.”
  • بیشتر آنها با دیگران جمع نمی شوند: فقط 39٪ اظهار داشتند كه در یك رویداد اجتماعی یا گردهمایی برای تعطیلات – و بیشتر آنها در خانه – در حالی كه 61٪ از تجمع به دلیل نگرانی درباره COVID-19 ، از اجتماعات خودداری می كنند ، حضور خواهند داشت یا میزبانی می كنند. 25٪ كامل گفتند كه “هيچ برنامه اي براي جشن ندارند.
  • بیشتر ما پروتکل های ایمنی را دنبال خواهیم کرد: دو سوم (66٪) آمریکایی ها می گویند که جشن چهارم ژوئیه امسال احساس امنیت می کنند – در حالی که نسل های جوان (68٪ Gen Z / Millennial و 72٪ Gen X در مقابل 60٪ Boomers ، 61٪ Seniors) احساس امنیت دارند. تقریباً همه (94٪) افرادی که در اجتماعات اجتماعی شرکت می کنند می گویند حداقل در هفته آخر برخی پروتکل های ایمنی COVID-19 را دنبال می کنند.
خبر مرتبط  AeroNet برنده مناقصه در اولین حراج Mid-Band 5G است

وی گفت: “گرچه جشن ها کاملاً متفاوت به نظر می رسد ، آمریکایی ها منتظر آخر هفته خوشبختی و بازگرداندن کوتاه وزن از فشار همه گیر و ناآرامی های اجتماعی هستند.” جان گرزمامدیر عامل شرکت هریس نظرسنجی. وی گفت: “این آخر هفته ما را بیش از هر زمان دیگری در مورد تعطیلات تابستانی فکر می کند – و به نظر می رسد سفرهای جاده ای در ذهن همه است.”

خبر مرتبط  جنون میان تابستان به عنوان طرفداران مکعب روبیک قرار است رکورد جهانی گینس را بشکند

آیا این می تواند تابستان “سفر بزرگ جاده ای آمریکا” باشد؟ آمریکایی ها فکر می کنند سفرهای جاده ای امن ترین راه برای سفر در حال حاضر است.

  • قانون سفرهای جاده ای: دو سوم آمریکایی ها (67٪) می گویند ، به دلیل COVID-19 ، سفرهای جاده ای بیشتری را طی می کنند. آخرین تحقیقات هریس پول همچنین نشان می دهد که برنامه های سفر تابستانی در حال انتخاب است و تقریباً یک سوم (29٪) آمریکایی ها می گویند که طی چهار ماه آینده سفر خواهند کرد.
  • هتل های مشترک در منزل: آمریکایی ها می گویند هتل ها از ایربنب ایمن تر هستند. بیش از سه در پنج آمریکایی (65٪) می گویند که از نظر روشهای بهداشتی ، آنها فکر می کنند اقامت در هتل گزینه ای مطمئن تر از اقامت در Airbnb یا سایر اجاره تعطیلات است. آمریکایی ها همچنین نشان می دهند که در یک هتل (55٪) راحت تر از Airbnb یا سایر اجاره های تعطیلات (42٪) در هتل راحت هستند.
  • ایمنی مهم است: به طور کلی ، آمریکایی ها معتقدند که “هتل ها به اندازه کافی روش تمیز کردن جدید را برای محافظت در برابر ویروس انجام داده اند” (61٪) و “هتل ها به اندازه کافی عمل کرده اند تا به من اطمینان دهند که اقامت در هتل ایمن خواهد بود” (60٪).
خبر مرتبط  مشتریان Huawei برنده سه جایزه جهانی Smart City Awards می شوند و سه بار در Smart City Expo World Congress 2020 انتخاب می شوند English English español

تحقیقات هریس پوول انجام شده است 26-29 ژوئن در یک نمونه نماینده آمریکایی ها. اطلاعات بیشتر در این لینک موجود است.

درباره نظرسنجی هریس
هریس نظرسنجی یکی از طولانی ترین نظرسنجی ها در ایالات متحده است که از سال 1963 افکار عمومی ، انگیزه ها و احساسات اجتماعی را ردیابی می کند و اکنون بخشی از Harris Insights & Analytics ، یک شرکت مشاوره و تحقیقات جهانی است که هوش اجتماعی را برای زمان تحول فراهم می کند. ما در سه حوزه اصلی با مشتری کار می کنیم. ایجاد شهرت شرکتی بیست و یکم ، ایجاد استراتژی برند و ردیابی عملکرد و کسب رسانه های ارگانیک از طریق تحقیقات روابط عمومی. مأموریت ما ارائه بینش و مشاوره برای کمک به رهبران در تصمیم گیری های ممکن است. با بازدید بیشتر بدانید www.harrispoll.com و هریس نظرسنجی را دنبال کنید توییتر و لینکدین.

منبع نظرسنجی هریس

لینک های مربوطه

http://www.harrispoll.com