CONSHOHOCKEN ، پا، 1 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – جورنایا ، که حافظ حریم خصوصی راه حل استاندارد صنعت برای انطباق با قانون حمایت از حقوق مصرف کننده تلفن (TCPA) است ، امروز اعلام کرد که Cygnus Education ، یک آژانس پیشرو در زمینه بازاریابی عملکرد و مدیریت ثبت نام در آموزش عالی ، محافظ حریم خصوصی Jornaya را برای مدیریت خطر انطباق مرتبط با TCPA ادغام کرده است.
“رابطه Cygnus با Jornaya نه تنها به موسسات شریک ما این امکان را می دهد تا اطمینان حاصل کنند که آنها در مقیاس مقدماتی رضایت نامه ما را تأیید می کنند ، بلکه همچنین بازتابی از تعهد ما به رعایت شفافیت ، وعده اصلی مارک تجاری ما ، و همچنین حریم خصوصی مصرف کننده است. و ترجیح ، “گفت مارسلو پاراویچینی، مدیر عامل شرکت Cygnus. “ما از نظر استراتژیک بر ایجاد تعاملات معنادار با مصرف کنندگان متمرکز هستیم که با علاقه و رضایت دانشجوی احتمالی همسو باشد ، و ماموریت و مجموعه محصولات Jornaya از این تمرکز در حال حاضر و در آینده پشتیبانی می کند.”
جورنایا حافظ حریم خصوصی به کاربران اجازه می دهد تا هر سرب را در زمان واقعی حسابرسی کنند تا اطمینان حاصل شود که مصرف کننده فقط در صورتی تماس گرفته می شود که منجر به عبور از همه انطباق TCPA و بررسی های حریم خصوصی مصرف کننده شود. جورنایا با بزرگترین شبکه تولیدکننده و تبلیغ کننده سرب که از فناوری آن استفاده می کند ، به هر طرفی در زنجیره تأمین بازاریابی کمک می کند تا اطمینان حاصل کند که رضایت و اثبات صحیح رضایت خود را دارند ، صرف نظر از اینکه شماره تلفن مصرف کننده را مستقیماً گرفته یا نه. Jornaya ابزارهای انطباق TCPA را به بزرگترین ارائه دهندگان بیمه کشور ، بانک ها ، وام دهندگان رهن ، مدارس ، شرکت های املاک و مستغلات و شرکت های خودروسازی ارائه می دهد. مشتریان Jornaya می توانند تأیید کنند که آیا هر پرسش آنلاین مصرف کننده با رضایت کتبی قبلی مصرف کننده مطابقت دارد یا خیر ، اطمینان از برقراری ارتباط ایمن و مجاز بین بازاریابان و مصرف کنندگان.
جورنایا نیز از گسترش حریم خصوصی خود خبر داد خدمات برای کمک به مشتریان در انطباق با مقررات CCPA که از آن به اجرا درآمد 1 ژانویه 2020 و آن آن است ناشر شریک برنامه اکنون به بیش از 1000 شریک رسیده است.
منبع Jornaya
لینک های مربوطه
jornaya.com