فقط اتاق ایستاده یک شرکت مخاطب و بازیگران با سابقه 35 ساله تأمین مخاطبان زنده برای نمایش های تلویزیونی است. 13 مارس 2020 یک روز تاریک برای صنعت مخاطب بود زیرا هر تولید در مدت زمان 3 ساعت شروع به تعطیلی کرد. نه تنها طوفان بارانی به سبک آرماگدون وجود داشت لس آنجلس، یک ویروس نامرئی وجود داشت که در حالی که بی گناه در کنار یکدیگر ایستاده بودند ، موذیانه در حال گسترش بود. در آن لحظه ، ما مجبور بودیم نحوه جمع شدن مردم را از نو اختراع کنیم ، اما هیچ کس نمی توانست دنیای جدید ما را تصور کند.

بیش از شش ماه طول کشید تا هالیوود اتحادیه ها برای دستیابی به توافق با استودیوها برای راه اندازی مجدد ایمن تولید و بازگرداندن مخاطبان به برنامه های گفتگو ، بازی ، کمدی و مسابقه به روشی ایمن و محافظت شده. “من همیشه گفته ام مخاطب 5 استهفتم میهمان یک برنامه گفتگو و با مخاطب مناسب ، بازخورد زنده بی بدیل است “، می گوید لیزا گار، مالک فقط اتاق ایستاده است. این امر هرگز آشکارتر از اتاق ایستاده ایستاده در روز اول نبوده است و فقط یک مخاطب زنده از 25 نفر با فاصله اجتماعی را برای خانواده ها فراهم کرده است زمان واقعی با نمایش بیل ماهر بر 11 سپتامبر 2020 در استودیوی CBS. اولین کاری که بیل انجام داد زانو زدن روی یک زانو و تشکر از عیسی برای حضار بود. برای کمدین های باسابقه مانند بیل ماهر، بازخورد در زمان واقعی ضروری است.

خبر مرتبط  همکاری ، نه مرزبندی ، از پیشرفت علمی جهانی پشتیبانی می کند

SRO همچنین یک مخاطب زنده از نظر اجتماعی برای آنها فراهم می کند کوین هارت نمایش کمدی LOL در حال ضبط شدن است اکتبر 2020 و SRO با موفقیت یک نوار 5 روزه را برای نمایش کمدی MGM که در خارج از منزل در رستوران ادیسه در بوربانک در ژوئیه سال 2020

پیروی از “کاغذ سفید” دستورالعمل های ایمنی و بهداشتی که توسط کارگروه کمیته ایمنی مدیریت کار در سطح صنعت ایجاد شده است ، چیزی بیش از یک فرآیند 20 مرحله ای نیست. ارزش این است که از سلامت و امنیت مخاطبان ، خدمه ، مجریان و همه خانواده ها درگیر باشیم و در هر مرحله باید خطرات را کاهش داد. این آزمایش با آزمایش Covid-19 تأیید شده توسط FDA انجام می شود که 24 ساعت قبل از یک روز کاری انجام می شود و نتایج در 24 ساعت انجام می شود. هر عضو مخاطب از طریق حقوق و دستمزد پرداخت می شود و تحت سیاست جبران خسارت کارگران شرکت حقوق و دستمزد و همچنین جزئیات کامل در مورد هر یک از مخاطبان ارائه می شود که ردیابی تماس و شناسایی افراد برای ورود به استودیو را شامل می شود.

خبر مرتبط  تیلور دیوایس نتایج سه ماهه اول را اعلام می کند

خدمه تولید ، استعداد و میهمانان ویژه
همه اعضای کارکنان SRO ، از جمله خانم Garr ، دارای مشاورین Covid دارای گواهینامه به روز هستند. SRO همچنین می تواند همان خدمات ایمنی Covid را برای آزمایش خدمه ، استعداد و مهمانان ویژه شما ارائه دهد. فرآیند آزمایش Covid-19 با استفاده از یک کد QR ساده برای ثبت فقط 10 دقیقه طول می کشد. SRO پورتال باطن را مدیریت می کند و کلیه گزارش های “پاک شده برای کار” را مستقیماً به تولید با رعایت تمام قوانین حریم خصوصی HIPAA ارائه می دهد. این راه حل کلیدی باعث می شود که شرکت های تولیدی روزها از یک فرآیند گیج کننده استفاده کنند و روند کار را ساده می کند تا مجموعه بتواند برای همه شرکت کنندگان ایمن بماند.

در زیر لیستی جزئی از سیستم اختصاصی Ending Room Only که فقط برای پروتکل های Covid ایجاد شده است ، آورده شده است. SRO با Digipowers ، یک شرکت پیشرفته تولید نرم افزار در سانفرانسیسکو، برای ایجاد یک سیستم ورود / خروج اختصاصی که امکان ردیابی تماس ، چک کردن / ورود بدون لمس و حقوق و دستمزد خودکار را فراهم می کند.

https://www.standroomonly.tv/covid-19/

  • آزمایش COVID-19 (آزمایش PCR تأیید شده توسط FDA) در فضای باز و در یک مکان با فاصله زمانی اجتماعی متناوب با زمان ورود ارائه می شود. وانت تست موبایل پس از اتمام نتایج ، نتایج را مستقیماً به آزمایشگاه هدایت می کند تا 24 ساعت طول بکشد.
  • تجهیزات PPE برای همه اعضای مخاطب و هماهنگ کننده ها.
  • کلیه اعضای مخاطب و هماهنگ کننده ها تحت پوشش سیاست های کارگری کارگران قرار می گیرند
  • کلیه اعضای مخاطبان و هماهنگ کننده ها پیش امضای معافیت COVID را که پروتکل COVID مورد تأیید ایالت را پوشش می دهد ، از جمله پیوست J دستورالعمل های تولید COVID تأیید شده دولت
  • فرایند ورود و خروج الکترونیکی بدون لمس از فاصله اجتماعی
  • صندلی هایی با فاصله اجتماعی درون استودیو ، 6-8 فوت از هم جدا شده ، با پلکسی گلاس بین اعضای مخاطب و خدمه (به تولید بستگی دارد)
خبر مرتبط  راه حل هوشمند تجزیه و تحلیل داده های آب AEEC برای برنامه LIFT انتخاب شده است

روند مخاطب مجازی از همان میزان صمیمیت و ارتباط لازم در دنیایی بیش از حد مجازی برخوردار نیست. Standing Room Only در میان مخاطبان مجازی طرفداران از سراسر کشور ، یک مخاطب ترکیبی از تعداد کمی از افراد را توسعه داده است ، این بهترین بین هر دو جهان است. SRO می تواند اثبات مفهومی را برای ظاهر و احساس مخاطبان زنده و مجازی ارائه دهد که هم تعاملی ، هم واکنش پذیر و ایمن باشد.

برای لیستی از مشتریان: https://www.standingroomonly.tv/clients-list/

برای اطلاعات بیشتر:
لیزا گار، مالک اتاق ایستاده فقط
[email protected]

SOURCE فقط اتاق ایستاده مخاطبان ، خدمه و شرکت ریخته گری

لینک های مربوطه

https://www.standroomonly.tv