پاریس، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – امروز ، به عنوان بخشی از هفته آب و هوا در سال 2020 ، مجمع کالاهای مصرفی (CGF) رسماً ائتلاف اقدام مثبت جنگلداری را تشکیل می دهد ، متشکل از 17 مارک بین المللی کالاهای مصرفی ، خرده فروشان و تولیدکنندگانی که با هم کار خواهند کرد و به طور مشترک برای تسریع تلاش های سیستماتیک برای از بین بردن جنگل زدایی صحبت می کنند. ، تخریب جنگل و تبدیل زنجیره های تأمین کالاهای اساسی از روغن نخل ، دانه های سویا و کاغذ ، بسته بندی خمیر کاغذ و الیاف و ایجاد تحولات دگرگون کننده در صنعت.

ائتلاف ، به رهبری مدیران عامل مربوطه شرکت ها و در سطح هیئت مدیره CGF توسط Carrefour و Mars ، Incorporated با حمایت مالی ، مارک های کالاهای مصرفی پیشرو در جهان را با ارزش بازار جمعی 1.8 تریلیون گرد هم می آورد. دلار هدف آنها استفاده از توان و دانش جمعی ، شبکه ها و منابع جهانی ، تعامل و همکاری با تولیدکنندگان ، تأمین کنندگان و بازرگانان و همچنین دولت ها و جامعه مدنی برای حمایت از راه حل های مثبت جنگلداری است. اعضای ائتلاف اقدام مثبت جنگلداری عبارتند از:

  • کارفور
  • شرکت کلگیت-پالمولیو
  • دانون
  • Essity
  • میلزهای عمومی
  • گروه Bimbo
  • جروم مارتینز
  • Mars، Incorporated
  • METRO AG
  • Mondelēz International
  • نستله
  • P&G
  • پپسی کو
  • Sainsbury’s
  • تسکو
  • Unilever
  • والمارت

ائتلاف اقدام مثبت جنگلداری متعهد به اقدام در زمینه های اصلی زیر است:

1) با تأمین کنندگان و بازرگانان ارتباط برقرار کنید تا از آنها بخواهید اقدامات جنگلداری مثبت را در تمام عملیات محصولات اصلی خود انجام دهند.

خبر مرتبط  Huntkey مدل جدید شارژر USB-C را معرفی می کند

2) همکاری مشترک برای حل چالش های حفاظت از جنگل در سناریوهای اصلی تولید.

3) دولت ها و ذینفعان را تشویق کنید تا محیطی مناسب برای حفاظت از جنگل ایجاد کنند.

4) از طریق گزارش های منظم پیشرفت ، از شفافیت و پاسخگویی اطمینان حاصل کنید.

اعضای ائتلاف به عنوان بخشی از تعهد خود ، به طور سازنده با دولت ها همکاری خواهند کرد ، هم در تولید و هم در وارد کردن کشورها ، آنها را تشویق می کنند تا گام های عملی را پشتیبانی کنند که از آینده مثبت جنگلداری پشتیبانی می کند. این ائتلاف اقداماتی را که برای تغییر رفتارها و روندها در مقیاس وسیع به نفع جنگل های سراسر جهان و نه فقط یک منطقه خاص است ، ترویج و پشتیبانی خواهد کرد.

گرانت رید، رئیس و مدیرعامل مریخ ، عضو هیئت مدیره CGF از ائتلاف جنگلداری مثبت: “ما معتقدیم که حفاظت از جنگل ها یک موتور رشد اقتصادی است ، نه فداکاری برای رشد. حفاظت از جنگل ها اکوسیستم های سالم را فراهم می کند و از محیط های تولیدی و جوامع مقاوم پشتیبانی می کند. پشت در بحران COVID-19 ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که تلاش برای حفاظت از جنگل ها بخشی از پاسخ جهانی است. این پاسخ نیاز به تلاش مشترک همه ذینفعان علاقه مند به پایان دادن به جنگل زدایی و متعهد به عضویت در راه حل دارد. “

خبر مرتبط  اندازه بازار و ارتباطات بالینی اندازه بازار به ارزش 4.99 میلیارد دلار تا سال 2027: Grand View Research، Inc.

الکساندر بومپارد، رئیس و مدیرعامل کارفور و یکی از حامیان مالی هیئت مدیره CGF از ائتلاف جنگلداری مثبت: “ما به طور فعال مدل خود را تغییر می دهیم تا به شركتهای جنگلداری مثبت تبدیل شویم. ما كاملاً متعهد به مشاركت دادن بازیگران زنجیره تأمین ، اقدام در زمین و تلاش كلی برای كاتالیز كردن تغییرات هستیم. اساسی ، به ویژه تعهد سیاسی در سطح ملی و منطقه ای ، و همچنین حمایت قوی از جامعه سرمایه گذاری. ”

ائتلاف اقدام مثبت جنگلداری به طور رسمی در چارچوب برنامه راه اندازی خواهد شد هفته آب و هوا 2020 ، که در آن اعضای ائتلاف ، نمایندگان دولت های انگلستان و اندونزی و اتحاد برای جنگل های گرمسیری برای گفتگو و پاسخ به س questionsالات مخاطبان در مورد ائتلاف ، جاه طلبی های آن و نقشه راه برای دستیابی به اهداف دیدار می کند.

وای چان چان، مدیر عامل فروم کالاهای مصرفی: “جنگل زدایی همچنان یک مشکل جدی است که امروز سیاره ما با آن روبرو است. رویداد ما در هفته آب و هوای نیویورک این دقیقاً نشان می دهد که ائتلاف ما چگونه متعهد به اقدامات میدانی است که در مقیاس تأثیر می گذارد و نحوه موفقیت ما را توضیح می دهد. ما همچنین صداهای مختلفی را به میز می آوریم تا اطمینان حاصل کنیم که از همان ابتدا درگیر می شویم و به طور موثر به نگرانی های کسانی که برای پیشبرد مسئله جنگل زدایی و حمایت از راه حل های نوآورانه مورد حمایت طبیعت تلاش می کنند گوش فرا می دهیم. ما با هم در این مبارزه هستیم. “

خبر مرتبط  دو محصول بسته بندی که از سنبله تجارت الکترونیکی سوخت COVID استفاده می کنند

این رویداد سه شنبه 22 سپتامبر 2020 ، از ساعت 10:00 تا 11:00 (EST) در زوم برگزار می شود. در اینجا ثبت نام کنید: cwnyc.tcgfforestpositive.com

برای اطلاعات بیشتر در مورد هفته آب و هوا 2020 ، بازدید: https://www.climateweeknyc.org/event/breaking-chains-cgf-forest-positive-coalition-action

برای اطلاعات بیشتر در مورد ائتلاف ، اعضای آن و اهداف آن ، به این موارد مراجعه کنید:

www.tcgfforestpositive.com

درباره انجمن کالاهای مصرفی:

فروم کالاهای مصرفی (“CGF”) یک شبکه جهانی صنعت مبتنی بر برابری است که توسط اعضای آن به منظور پذیرش استانداردها و روشهای جهانی که به صنعت کالاهای مصرفی در سراسر جهان خدمت می کنند ، هدایت می شود. این شرکت مدیران عامل و مدیران ارشد حدود 400 خرده فروش ، تولیدکننده ، ارائه دهنده خدمات و سایر سهامداران از 70 کشور را گرد هم آورده و نشان دهنده تنوع صنعت در جغرافیا ، اندازه ، طبقه بندی محصول و قالب است. شرکت های عضو آن 3.5 تریلیون یورو فروش دارند و تقریباً 10 میلیون نفر با 90 میلیون شغل مرتبط دیگر در زنجیره ارزش ، بطور مستقیم استخدام می کنند. توسط هیئت مدیره خود ، که شامل 58 مدیر عامل از تولید کنندگان و خرده فروشان است ، هدایت می شود. برای اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید: www.theconsumergoodsforum.com.

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1279200/The_Consumer_Goods_Forum_Logo.jpg

منبع: انجمن کالاهای مصرفی

منبع: انجمن کالاهای مصرفی