شیکاگو، 17 آوریل 2020 / PRNewswire / – علیرغم بالاتر بودن حجم معمول به دلیل بیماری همه گیر COVD-19 ، مشاوره تلفنی در First Stop Health ، از زمان مشاوره 13 آوریل، در همان زمان پاسخ کمتر از سه دقیقه قبل از شیوع کرونا ویروس تحویل داده شدند. First Stop Health اولین مشاوره COVID-19 خود را در مورد آن انجام داد 9 مارس.

در حالی که استفاده در بین مشتریان First Stop Health به طور قابل ملاحظه ای بالاتر از میانگین 48٪ خود است – در حال حاضر در بین بالاترین در صنعت – بیماران همچنان بدون دسترسی به خانه خود ، دسترسی سریع به مراقبت با کیفیت بالا را سریع دریافت می کنند. پانزده درصد از مشاوره های آن مربوط به COVID-19 بود ، از تاریخ 13 آوریل.

خبر مرتبط  3U Height 15kVA جدید شبیه ساز شبکه ارتقاء آزمایش به سطح بالاتر

از آنجا که به آمریکایی ها گفته می شود که در محل خود پناه ببرند ، First Stop Health Telemedicine به شما کمک می کند تا مردم را از اتاقهای انتظار پزشکی دور نگه دارد و توصیه های بسیار لازم را برای بیماران مضطرب در مورد نحوه عمل در حضور ویروس بسیار مسری COVID-19 ارائه می دهد.

اولین روند از راه دور از طریق بهداشت و درمان متوقف شود:

* درصد مشاوره از راه دور

براساس CDC ، موارد COVID-19 در ایالات متحده از 647 به بعد افزایش یافته است 9 مارس به بیش از 579،000 در تاریخ 13 آوریل.

با مراجعه به fshealth.com درمورد First Stop Health اطلاعات بیشتری کسب کنید.

درباره سلامتی متوقف شود

خبر مرتبط  کنسرسیوم تصویربرداری منبع باز (OSIC) برای کمک به بیماران فیبروز ریوی 55،000 دلار مسابقه AI راه اندازی کرد

First Stop Health مراقبت هایی را که مردم دوست دارند فراهم می کند. بیماران می توانند 24/7 از طریق برنامه تلفن همراه ، وب سایت یا تلفن با پزشکان صحبت کنند. ما به آنها کمک می کنیم با مراقبت راحت و باکیفیت در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند. خدمات Telemedicine ما فقط به عنوان یک برنامه مزایای کارمندان از کارفرمایان در دسترس است.

تماس با رسانه

نیک Severino | VP ، بازاریابی | اول سلامتی را متوقف کنید

888-691-7867 x-410 | [email protected]

منبع اول سلامت را متوقف کنید

لینک های مربوطه

https://www.fshealth.com

نظر دهید