نجینگ، چین21 آگوست 2020 / PRNewswire / – Suning.com (002024.SZ) ، چین پیشرو ارائه دهنده خدمات خرده فروشی هوشمند O2O و متعلق به Suning Holdings Group ، که برای چهارمین بار پیاپی از سال 2017 در لیست Fortune Global 500 قرار دارد ، روز گذشته جشنواره خرید 818 خود را به اتمام رساند.

در طول کنفرانس ابرهای 818 جشنواره خرید ، معاون رئیس جمهور Suning.com گو وی اعلام کرد که ده سال آینده به عنوان “یک دهه خدمات خرده فروشی سناریو” تعریف خواهد شد. Suning.com از ‘خرده فروش هوشمند’ به ‘ارائه دهنده خدمات خرده فروشی هوشمند’ ارتقا می یابد.

Suning و در طول جشنواره خرید 818 خود متعهد به حمایت از قیمت برای مدت زمان 60 روز شدند. Suning با قیمت خرید بالاتر ، اختلاف قیمت را برای مشتری جبران می کند. خدمات تحویل ، توزیع و خدمات پس از فروش به موقع تضمین می شوند و در صورت تاخیر ، کاربران جبران می شوند. Suning.com برای محافظت کامل از حقوق و منافع کاربران ، بررسی سریع و بازپرداخت سریع را برای اطمینان از بازده بدون نگرانی انجام داده است. علاوه بر این ، معامله Suning.com ، عملکرد قرارداد و خدمات تجربه به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

خبر مرتبط  درک اینکه گزینه های Huobi چگونه گزینه های بیشتری به شما می دهد

در طی جشنواره خرید قبلی 618 میانسال ، برنامه صرفه جویی در پول “J-10٪” Suning شاهد رشد چشمگیر بود و برای جشنواره خرید 818 امسال ، Suning.com دامنه محصول برنامه صرفه جویی در پول “J-10٪” را گسترش داد. مزایای قیمت Suning و به منظور ایجاد مزایای بیشتر به مصرف کنندگان تبدیل شده است.

در طول جشنواره خرید 818 ، نتایج فروش آنلاین 107٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. به عنوان بخشی از آن ، فروش لوازم خانگی آنلاین در طول سال ، 129٪ رشد داشته است ، سفارشات آنلاین در گروههای مختلف بازسازی 330٪ نسبت به سال گذشته رشد می کند ، سفارشات سوپر مارکت Suning و سالانه 141٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. سالها و بیش از 1 میلیون عضویت VIP اضافه شد.

خبر مرتبط  همکاری گسترده Comarch با Moët Hennessy اثبات می کند که داده های فروش با کیفیت بالا استراتژی های فروش موثر را به همراه دارد Français آمریکای لاتین - español برزیل - پرتغالی English English Deutsch

ژانگ جیندونگ ، رئیس گروه هولدینگز هونینگ گفت: “مهم نیست که کجا هستیم یا به کجا می رویم ، Suning همیشه در خدمت کاربران خود ایستاده و اصرار دارد که یک کار خوب انجام دهد. خرده فروشی یک ماراتن بی پایان است. اگر پایدار بمانیم ، مطمئناً برنده خواهیم شد.” Suning در خرده فروشی ، فروشگاه های زنجیره ای و تجارت اینترنتی تجربه می شود. از “خرده فروش هوشمند” گرفته تا “ارائه دهنده خدمات خرده فروشی هوشمند” ، صرف نظر از نقش متغیر Suning ، هدف اصلی سرویس بدون تغییر باقی می ماند.

درباره Suning

خبر مرتبط  ماریانا تکن و BrandBot به اولین کلاسهای اهدای پاسخ دهنده پاور Barry

Suning در سال 1990 تأسیس و یکی از شرکتهای پیشرو در این شرکت است چین با دو شرکت عمومی در آن چین و ژاپن. در سال 2019 ، Suning Holdings Group در بین 3 شرکت 500 غیر دولتی در 3 کشور برتر قرار داشت چین با درآمد سالانه RMB 602.5 میلیارد (تقریباً 77.24 یورو میلیارد) و همچنان در رده خرده فروشی اینترنت رهبر است. Suning با رعایت مأموریت شرکتی “رهبری اکوسیستم از طریق بخشها با ایجاد کیفیت مطلوب زندگی برای همه” ، تجارتهای اصلی خرده فروشی خود را از طریق اکوسیستم شرکتی متشکل از چندین صنعت عمودی ، از جمله املاک تجاری ، خدمات مالی تقویت و گسترش داده است. و ورزش شرکت تابعه اصلی آن Suning.com که پیشگام در خرده فروشی آنلاین و آفلاین است ، برای چهار سال متوالی از 2017 تا 2020 در Fortune Global 500 بود.

SOURCE گروه منابع Suning