اخیراً Suning International راه اندازی شده است غرفه معتبر ایتالیایی در Suning.com متعلق به سکوی تجارت الکترونیکی Suning.com است. غرفه معتبر ایتالیایی همکاری بین آژانس تجارت بین المللی Suning و ایتالیا (ITA) برای ایجاد یک بستر آنلاین برای ترویج محصولات ایتالیایی برای مصرف داخلی در کشور است چین. این امر به بیشتر مصرف کنندگان چینی این امکان را می دهد تا کالاهای ایتالیایی با کیفیت بالا را انتخاب کنند که توسط خریداران خارج از کشور Suning International انتخاب شده و بدون مسافرت در داخل کشور سفر می کنند. علاوه بر این ، Suning و بین المللی است کار بر روی یک سری از غرفه های ملی از طریق مزایای آن در خارج از کشور گسترش.

Suning International کمک می کند کیفیت بالا مارک های کوچک و متوسط وارد بازار چین ، مخصوصاً آنهایی که مارک های نوظهور که دارای ویژگی های متمایز در خارج از کشور هستند اما محبوبیت ملی در این کشور را کسب نکرده اند چین. Suning با استفاده از پایه و اساس مزایای Suning در صحنه کامل محلی ، زنجیره ای کامل و راه حل بازاریابی کانال Omni ، به سرعت مخاطبان هدفمند را روی سکو جمع می کند ، بسته بندی تجاری را تکمیل می کند و فعالیت های محلی و استراتژی فروش را ارائه می دهد.

خبر مرتبط  SmartSens از سنسور تصویر نسل بعدی SC500AI برای بازار امنیت حرفه ای رونمایی کرد

Suning ضمن ارائه فروشگاه های اضافی برای خرده فروشان تجارت الکترونیکی سنتی ، Suning همچنین راه حلهای کامل “محتوا + بازاریابی + کانالهای” مانند زنجیره خریدار ، IP جوجه کشی و سناریوهای محتوای خلاقانه را به عنوان ویژگی های این برند ارائه می دهد. Suning در تلاش است تا میزان مصرف شخصی و جوان چینی را به روز کند.

خبر مرتبط  Genpact برای تقویت تاب آوری حرفه ای در سطح جهان ، برنامه یادگیری داخلی را افتتاح می کند

همکاری عمیق بین Suning International و ITA نشان می دهد که Suning بیشتر از مزایای منابع توسعه ادغام آنلاین و آفلاین استفاده خواهد کرد ، همچنان به برجسته سازی خرده فروشی هوشمند به عنوان یک مدل اصلی منجر به تحول در صنعت خرده فروشی جهانی ، و ادامه همکاری بیشتر با تولید کنندگان مشهور مارک های خارج از کشور برای ایجاد شیوه زندگی اصلی خارجی نیازهای مصرف کنندگان را برای ارتقاء مصرف کیفیت و تجربه خدمات برآورده می کنیم.

درباره گروه منابع Suning و

Suning در سال 1990 تأسیس و یکی از شرکتهای پیشرو در تجارت است چین با دو شرکت عمومی در چین و ژاپن. در سال 2019 ، Suning Holdings Group به عنوان سه مارک برتر در میان 500 شرکت برتر غیر دولتی در کشور قرار گرفت چین با درآمد سالانه 602.5 میلیارد RMB (تقریباً 77.24 میلیارد یورو) و همچنان در صدر لیست طبقه بندی خرده فروشی اینترنت قرار دارد. Suning با پایبندی به ماموریت سازمانی “رهبری اکوسیستم در صنایع با ایجاد کیفیت زندگی نخبگان برای همه” ، تجارت اصلی خود را به عنوان خرده فروشی از طریق اکوسیستم شرکتی متشکل از چندین صنعت عمودی از جمله املاک تجاری ، خدمات مالی تقویت و گسترش داده است. و ورزش Suning.com ، اولین شرکت تابعه پیشگام در خرده فروشی آنلاین و آفلاین ، به مدت سه سال پیاپی از سال 2017 تا 2019 در Fortune Global 500 ثبت شده است.

خبر مرتبط  Spindiag برای پشتیبانی از استراتژی جهانی مالی و گسترش بازار ، وینستون گریفین را به عنوان مدیر ارشد مالی منصوب می کند

SOURCE گروه برگزاری منابع