سانفرانسیسکو، 19 آگوست 2020 / PRNewswire / – کالیفرنیایی ها برای حفظ حریم خصوصی واقعی – خیر در مورد پیشنهاد 24.— اقدام مصرف کننده موضع “رأی دادن نه” در گزاره 24 در مورد نوامبر 2020 ورقه رای. تأسیس Consumer Action در سال 1971 تأسیس شده است کالیفرنیامبتنی بر گروه حمایت از حمایت از مصرف کننده غیر انتفاعی.

وی افزود: “ما به رأی دهندگان می خواهیم كه پیشنهاد 24 را رد كنند. علاوه بر ایجاد سردرگمی در بین رای دهندگان ، این ابتکار می تواند حقوق حریم شخصی را كه كالیفرنیایی ها براساس یك قانون اخیر به تصویب رسانده اند ، كاهش دهد. این خدمات برای افرادی که قادر به پرداخت هزینه اضافی نیستند و نمی توانند هزینه نکنند ، ناعادلانه است. این ناعادلانه است برای مصرف کنندگان کم درآمد ، سالمندان و افراد رنگی که قبلاً با تحمل یک بیماری همه گیر و بیکاری گسترده ، در تلاشند برای دسترسی به اینترنت پر سرعت ضروری باشند. ” گفت لیندا شری اقدام مصرف کننده. وی گفت: “ما می ترسیم كه پروپ 24 موجود موجود را خراب كند کالیفرنیا مقررات حفظ حریم خصوصی با این که مصرف کنندگان را سنگین تر از فروش داده های محرمانه خود می کند.

خبر مرتبط  Ideanomics از کاهش دارندگان بدهی به عنوان بخشی از برنامه های رشد خبر می دهد

در هفته گذشته ، اخبار سان خوزه عطارد و خبرنگار منطقه خلیج خوانندگان را ترغیب کرد که به رأی 24 رأی دهند عطارد نیوز سرمقاله سؤالات مشروع را مطرح می کند: “یکی از بندهای Prop 24 نشان می دهد که چرا شایسته پشتیبانی نیست. این اجازه می دهد تا مجلس قانونگذاری را با اکثریت آرا با تصویب این قانون تصویب کند:” این قانون باید اصلاح شود ، در صورت لزوم. عملکرد خود را بهبود بخشید ، مشروط بر اینکه اصلاحیه موجب تغییراتی در حفظ حریم خصوصی مصرف کننده و تضعیف آن نشود ، ضمن اینکه به تأثیرگذاری بر تجارت و نوآوری توجه می کند. وای. “توجه” به تأثیرات در تجارت و نوآوری چقدر باید مورد توجه قرار گیرد؟ آیا این بدان معنی است که قانون تقویت حریم خصوصی مصرف کننده غیرقانونی است اگر این امر تأثیر منفی بر تجارت بگذارد؟ تا چه حد؟ … “

خبر مرتبط  Alion برای تأمین سیستم های آموزشی تلفیقی ، مجازی و سازنده (LVC) بصورت زنده ، قرارداد 49 میلیون دلاری اهدا کرد

خبرنگار منطقه خلیج همچنین در مورد رأی “نه” در مورد مخالف 24 ، استدلال می کند که “در سال 2018 ، قانونگذاری قانون حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان در کالیفرنیا را تصویب کرد ، و به مصرف کنندگان این حق را می داد که دریابند شرکت های داده شخصی چه افرادی را جمع می کنند ، از داشتن اطلاعات جمع آوری شده خودداری کنند. ما فکر می کنیم باید وقت بگذاریم تا ببینیم قانون جدید چگونه کار می کند ، و قانونگذار می تواند در صورت لزوم اصلاحاتی را انجام دهد. “

خبر مرتبط  اتحادیه اعتباری PenFed CRIF را به عنوان شریک وام خودکار انتخاب می کند

مخالفت با مخالف 24 شامل بسیاری از سازمانها و افراد محترم ، از جمله ACLU است کالیفرنیافدراسیون مصرف کننده کالیفرنیا، تغییر رنگ ، شهروند عمومی ، TURN (شبکه اصلاحات سودمند) ، اتحاد کالیفرنیا برای آمریکایی های بازنشسته ، اتحاد رسانه ها ، رهبر کار و حقوق شهروندی Dolores Huertaشورای روابط آمریکایی و اسلامی کالیفرنیا، و حریم خصوصی اوکلند. Consumer Action اظهار داشت: “ما به آنها توصیه می كنیم كه رأی” نه “را در مورد Prop 24 ارائه كنیم ، زیرا طبق قانون فعلی از حریم خصوصی كالیفرنیایی ها كاهش می یابد ، و به غول های فناوری اطلاعات بیشتری برای سوء استفاده از داده های شخصی كالیفرنیایی ها می دهد.”

منبع کالیفرنیایی برای حفظ حریم خصوصی واقعی – نه در پیشنهاد 24