DUBLIN، 23 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی بر اساس مonلفه ها ، نوع استقرار ، اندازه سازمان ، برنامه و منطقه: تجزیه و تحلیل صنعت و پیش بینی 2020-2026” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود که تجزیه و تحلیل داده های بزرگ جهانی در اندازه بازار خرده فروشی به دست آید 14.1 میلیارد دلار تا سال 2026 ، با رشد بازار 23.4 C CAGR در دوره پیش بینی افزایش می یابد.

داده های بزرگ ، حجم عظیمی از داده ها را توصیف می کند که برای کشف روندها ، الگوها و ارتباطات ، به ویژه مربوط به رفتار و تعاملات انسانها ، مورد استفاده قرار می گیرد. برای تجارت خرده فروشی ، از داده های کلان برای درک درستی از تمایلات خرید مشتری و نحوه جذب مشتری جدید استفاده می شود. سازمان ها با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های کلان قادر به ایجاد پیشنهادات مشتری وابسته به سابقه خرید آنها و در نتیجه تجربه خریدهای سفارشی هستند. این راه حل های تجزیه و تحلیل داده های بزرگ علاوه بر این به پیش بینی الگوها و تصمیم گیری های استراتژیک مبتنی بر تجزیه و تحلیل بازار کمک می کنند.

افزایش هزینه برای ابزارهای تجزیه و تحلیل داده های بزرگ ، رشد نیاز به ارائه تجربه کاربری سفارشی برای گسترش فروش و افزایش توسعه تجارت الکترونیکی بخشی از م theلفه های اصلی توسعه بازار جهانی است. با این حال ، مسائل مربوط به جمع آوری و ترکیب داده ها از چارچوب های مختلف و مشکلات در گرفتن اطلاعات کاربر برای محدود کردن تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در توسعه بازار خرده فروشی پیش بینی شده است. از سوی دیگر ، ادغام پیشرفت های جدید ، به عنوان مثال ، اینترنت اشیا ، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در خرده فروشی ، و رشد تقاضا برای تجزیه و تحلیل های پیشین در خرده فروشی پیش بینی شده است تا فرصت های سودآوری رشد را به تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در سراسر جهان بدهد. بازار خرده فروشی در طول دوره تجزیه و تحلیل.

پیش بینی می شود که قسمت COVID-19 به طور پیشگویی بر توسعه تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در بازار خرده فروشی تأثیر بگذارد. حتی اگر صنعت خرده فروشی به طور قابل توجهی تحت فشار قفل واقع شده در بسیاری از کشورها قرار بگیرد ، پیش بینی می شود هزینه های مربوط به تجزیه و تحلیل داده های کلان توسط سازمان های خرده فروشی طبق برنامه و تحقیق انجام شده توسط سیسنس طبق برنامه حفظ شود. صنعت خرده فروشی در بسیاری از کشورها ، به ویژه در کشورها ، به عنوان مثال در ایالات متحده ، و هند، که بیشتر تحت تأثیر همه گیری قرار دارند.

بر اساس کامپوننت ، بازار به نرم افزار و خدمات تقسیم می شود. بر اساس نوع استقرار ، بازار به On-premise و Cloud تقسیم می شود. بر اساس اندازه سازمان ، بازار به شرکتهای بزرگ و شرکتهای کوچک و متوسط ​​تقسیم شده است. بر اساس برنامه ، بازار به مدیریت عملیات زنجیره تامین ، تجزیه و تحلیل فروش و بازاریابی ، تجزیه و تحلیل مشتری ، تجزیه و تحلیل کالا و سایر محصولات تقسیم شده است. بر اساس مناطق ، بازار به دو بخش تقسیم می شود آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و آمریکای لاتین، خاورمیانه & آفریقا.

عمده ترین استراتژی های شرکت کنندگان در بازار ، مشارکت ها و راه اندازی محصولات است. بر اساس تجزیه و تحلیل ارائه شده در ماتریس کاردینال ؛ شرکت مایکروسافت ، شرکت IBM ، و شرکت اوراکل پیشگامان تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در بازار خرده فروشی هستند. شرکت هایی مانند Salesforce.com ، Inc. ، Alteryx ، Inc. و Adobe ، Inc. ، Teradata Corporation ، SAP SE ، Zoho Corporation Pvt. Ltd. ، و MicroStrategy ، Inc. برخی از مبتکران اصلی در بازار هستند.

خبر مرتبط  صنعت گردشگری ورزشی جوانان اطلاعات بهتری را طلب می کند. نام رویدادهای مدیریت ورزشی (SFM) EventConnect به عنوان ارائه دهنده ترجیحی

گزارش تحقیقات بازار تجزیه و تحلیل سهامداران اصلی بازار را پوشش می دهد. شرکتهای اصلی نمایه شده در این گزارش عبارتند از: IBM Corporation ، Microsoft Corporation ، Oracle Corporation ، SAP SE ، Salesforce.com ، Inc. ، Adobe ، Inc. ، Teradata Corporation ، MicroStrategy ، Inc. ، Alteryx ، Inc ، و Zoho Corporation Pvt. آموزشی ویبولیتین

پیشنهادات بی نظیر

  • پوشش گسترده
  • بالاترین تعداد جدول و ارقام بازار
  • مدل مبتنی بر اشتراک در دسترس است
  • تضمینی بهترین قیمت
  • پشتیبانی مطمئن از تحقیقات پس از فروش با 10٪ رایگان سفارشی سازی

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1. محدوده بازار و روش
1.1 تعریف بازار
1.2 اهداف
1.3 حوزه بازار
1.4 تقسیم بندی
1.4.1 تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی ، توسط مonلفه
1.4.2 تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی ، براساس نوع استقرار
1.4.3 تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی ، براساس اندازه سازمان
1.4.4 تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی ، توسط برنامه
1.4.5 تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی ، توسط جغرافیا
1.5 روش تحقیق

فصل 2. بررسی اجمالی بازار
2.1 مقدمه
2.1.1 بررسی اجمالی
2.1.2 خلاصه اجرایی
2.1.3 ترکیب بازار و سناریو
2.2 عوامل کلیدی موثر بر بازار
2.2.1 رانندگان بازار
2.2.2 محدودیت های بازار

فصل 3. تجزیه و تحلیل رقابت – جهانی
3.1 ماتریس کاردینال
3.2 صنعت اخیر تحولات استراتژیک گسترده
3.2.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
3.2.2 راه اندازی محصولات و بهبود محصولات
3.2.3 گسترش جغرافیایی
3.2.4 ادغام و ادغام
3.3 استراتژی برتر برنده شدن
3.3.1 استراتژی های اصلی پیشرو: توزیع درصد (2016-2020)
3.3.2 حرکات کلیدی استراتژیک: (مشارکت ها ، همکاری ها و توافق نامه ها: 2016 ، آگوست تا 2020 ، ژوئن) بازیکنان برجسته
3.3.3 حرکت کلیدی استراتژیک: (راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات: 2017 ، ژانویه تا 2020 ، ژوئیه) بازیکنان برجسته

خبر مرتبط  شرکت تابعه گروه JCET برای تعالی توسط تگزاس سازها شناخته شد

فصل 4. تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی توسط مonلفه
4.1 تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار نرم افزارهای خرده فروشی براساس مناطق
4.2 تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خدمات خرده فروشی براساس مناطق

فصل 5. تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی بر اساس نوع استقرار
5.1 تجزیه و تحلیل کلان داده جهانی در بازار خرده فروشی براساس مناطق
5.2 تجزیه و تحلیل داده های بزرگ ابر جهانی در بازار خرده فروشی براساس مناطق

فصل 6. تجزیه و تحلیل داده های بزرگ جهانی در بازار خرده فروشی براساس اندازه سازمان
6.1 تجزیه و تحلیل داده های بزرگ شرکت های بزرگ جهانی در بازار خرده فروشی براساس مناطق
6.2 تجزیه و تحلیل داده های بزرگ شرکت های کوچک و متوسط ​​جهانی در بازار خرده فروشی براساس مناطق

فصل 7. تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی توسط برنامه
7.1 تجزیه و تحلیل داده های کلان در مدیریت عملیات زنجیره تأمین جهانی در بازار خرده فروشی براساس مناطق
7.2 تجزیه و تحلیل فروش و بازاریابی جهانی تجزیه و تحلیل کلان داده در بازار خرده فروشی بر اساس مناطق
7.3 تجزیه و تحلیل مشتری بزرگ جهانی تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در بازار خرده فروشی بر اساس منطقه
7.4 تجزیه و تحلیل تجارت جهانی تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در بازار خرده فروشی بر اساس مناطق
7.5 تجزیه و تحلیل داده های بزرگ جهانی دیگر در بازار خرده فروشی براساس مناطق

فصل 8. تجزیه و تحلیل جهانی داده های بزرگ در بازار خرده فروشی براساس مناطق
8.1 تجزیه و تحلیل داده های بزرگ آمریکای شمالی در بازار خرده فروشی
8.2 تجزیه و تحلیل داده های بزرگ اروپا در بازار خرده فروشی
8.3 تجزیه و تحلیل داده های کلان آسیا و اقیانوسیه در بازار خرده فروشی
8.4 تجزیه و تحلیل داده های بزرگ LAMEA در بازار خرده فروشی

فصل 9. مشخصات شرکت
9.1 شرکت IBM
9.1.1 بررسی اجمالی شرکت
9.1.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.1.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای و مقطعی
9.1.4 هزینه های تحقیق و توسعه
9.1.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
9.1.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
9.1.5.2 راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات
9.1.6 تجزیه و تحلیل SWOT
9.2 شرکت مایکروسافت
9.2.1 بررسی اجمالی شرکت
9.2.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.2.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
9.2.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.2.1 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر
9.2.1.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
9.2.2 تجزیه و تحلیل SWOT
9.3 شرکت اوراکل
9.3.1 بررسی اجمالی شرکت
9.3.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.3.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
9.3.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.3.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر
9.3.5.1 راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات
9.3.6 تجزیه و تحلیل SWOT
9.4 SAP SE
9.4.1 بررسی اجمالی شرکت
9.4.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.4.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
9.4.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.4.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
9.4.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
9.4.5.2 راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات
9.4.5.3 گسترش های جغرافیایی
9.4.6 تجزیه و تحلیل SWOT
9.5 Salesforce.com ، شرکت
9.5.1 بررسی اجمالی شرکت
9.5.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.5.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای
9.5.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.5.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
9.5.5.1 تملک و ادغام
9.5.5.2 راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات
9.5.6 تجزیه و تحلیل SWOT
9.6 Adobe، Inc.
9.6.1 بررسی اجمالی شرکت
9.6.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.6.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
9.6.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.6.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر
9.6.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
9.6.5.2 راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات
9.6.6 تجزیه و تحلیل SWOT
9.7 شرکت Teradata
9.7.1 بررسی اجمالی شرکت
9.7.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.7.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای
9.7.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.7.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
9.7.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
9.7.5.2 راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات
9.7.6 تجزیه و تحلیل SWOT
9.8 MicroStrategy ، شرکت
9.8.1 بررسی اجمالی شرکت
9.8.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.8.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای
9.8.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.8.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر
9.8.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
9.8.5.2 راه اندازی محصولات و بهبود محصولات
9.8.6 تجزیه و تحلیل SWOT
9.9 Alteryx ، Inc.
9.9.1 بررسی اجمالی شرکت
9.9.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.9.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای
9.9.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.9.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
9.9.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
9.9.5.2 راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات
9.9.5.3 تملک و ادغام
9.10 Zoho Corporation Pvt. آموزشی ویبولیتین
9.10.1 بررسی اجمالی شرکت
9.10.2 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر
9.10.2.1 راه اندازی محصولات و پیشرفت محصولات

خبر مرتبط  iQIYI نقطه عطف در گسترش خارج از کشور را به عنوان محتوای حق بیمه منتشر شده در بازارهای برون مرزی از 3،000 قسمت تجلیل می کند

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/5bbgzo مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com