سانفرانسیسکو، 17 آگوست 2020 / PRNewswire / – اندازه بازار جهانی بازی های ابری انتظار می رود برای رسیدن به 7.24 میلیارد دلار تا سال 2027طبق یک مطالعه جدید توسط Grand View Research، Inc. در حال گسترش است CAGR 47.9٪ در طول دوره پیش بینی تحولات در فناوری ابر ، توزیع سریع مدل های بازی ابری را امکان پذیر کرده است. بازی های Cloud امکان دسترسی از راه دور به بازی های تعاملی و پخش فیلم ها از طریق اینترنت را فراهم می کند. همچنین به دستگاه ها اجازه می دهد تا بازی های نسل بعد با کیفیت بالا را با قدرت محاسباتی کمتری به راحتی اجرا کنند. پیش بینی می شود این عوامل باعث رشد بازار در دوره پیش بینی شده شود.

پیش بینی می شود افزایش سرمایه گذاری در فناوری 5G و دسترسی به بازی های بیشمار روی ابر با قیمت های مقرون به صرفه نیز به رشد بازار کمک کند. علاوه بر این ، فعالان بازار برای ارائه خدمات بازی های ابری در سطح جهان با شرکت های مخابراتی همکاری می کنند. به عنوان مثال ، در ژانویه سال 2020، شرکت مایکروسافت با SK Telecom Co. Ltd. با هدف گسترش پروژه Project XCloud Preview ، یک راه حل پخش بازی در کره جنوبی.

پیشنهادات اصلی گزارش:

  • پیش بینی می شود بخش پخش پرونده بالاترین نرخ رشد را برای مدت زمان پیش بینی ثبت کند ، زیرا پخش پرونده فروشندگان را قادر می سازد با وجود سرعت اینترنت پایین ، تجربه بازی پیشرفته و یکپارچه ای را به کاربران ارائه دهند.
  • معرفی 5G و راحتی تلفن های هوشمند ، که بازی بی سیم بی سیم را تسهیل می کند ، برای رشد بخش گوشی های هوشمند پیش بینی می شود
  • پیش بینی می شود بخش مشتاق پارسه نرخ رشد قابل توجهی را در دوره پیش بینی به ثبت برساند. پیش بینی می شود افزایش بازی های رقابتی و همهجانبه در دستگاه های تلفن همراه باعث رشد بخش شود
  • آمریکای شمالی پیش بینی می شود از سال 2020 تا 2027 رشد قابل توجهی را ثبت کند. این امر به افزایش نفوذ اینترنت پر سرعت و افزایش تعداد گیمرها در منطقه مربوط می شود.
خبر مرتبط  Cloud4C پارش شتی را به عنوان مدیر فروش منصوب می کند

گزارش تحقیق 120 صفحه ای با ToC را در مورد “گزارش بازار اندازه Cloud ، اشتراک گذاری و روندها بر اساس نوع (پخش فایل ، پخش ویدئو) ، توسط دستگاه (تلفن های هوشمند ، تبلت ها ، کنسول های بازی) بخوانید ، توسط نوع گیمر، براساس منطقه ، و پیش بینی های قطعه ، 2020 – 2027 “در: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/cloud-gaming-market

افزایش تقاضا برای بازی های ابری به عنوان ابزاری آموزشی در بخش آموزشی مشاهده شده است زیرا باعث افزایش انگیزه دانش آموزان ، مهارت های فکری و اجتماعی و تمرکز می شود. بازی Cloud کتابخانه ای از جدیدترین و گرافیکی پیشرفته ترین بازی ها را ارائه می دهد و نیازهای مجوز را به حداقل می رساند. علاوه بر این ، اکنون پتانسیل گسترده ای برای امکان بازی های ابری در یک محیط آموزشی در حال تحقق است ، بنابراین باعث افزایش تقاضا برای محتوای بازی در بخش آموزشی در دوره پیش بینی شده می شود.

فعالان کلیدی بازار متمرکز بر ارائه محصولات و راه حل های جدید و اتخاذ ادغام و مالکیت ، مشارکت و استراتژی های همکاری برای رقابت در بازار هستند. به عنوان مثال ، در مارس 2020، Tencent برای راه اندازی آزمایشگاهی برای ایجاد یک پلتفرم بازی ابری به نام GameMatrix در چین. از طریق این همکاری ، این شرکت قصد دارد قدرت محاسباتی هواوی را برای ساخت بستر بازی خود به کار گیرد.

خبر مرتبط  داده های فرض با USAID و سازمان های غیر دولتی برای نظارت بر بحران انسان دوستانه در ونزوئلا همکاری خواهد کرد

Grand View Research بازار جهانی بازی های ابری را بر اساس نوع ، دستگاه ، نوع گیمر و منطقه تقسیم بندی کرده است:

  • Outlook Type Cloud Gaming (درآمد ، میلیون دلار ؛ 2016 – 2027)
    • پخش پرونده
    • پخش ویدئو
  • چشم انداز دستگاه Cloud Gaming (درآمد ، میلیون دلار ؛ 2016 – 2027)
    • تلفن های هوشمند
    • قرص
    • کنسول های بازی
    • رایانه های شخصی و لپ تاپ
    • تلویزیون های هوشمند
    • نمایشگرهای نصب شده با سر
  • Cloud Gaming Gamer Type Outlook (درآمد ، میلیون دلار ؛ 2016 – 2027)
    • گیمرهای گاه به گاه
    • مشتاق گیمرها
    • گیمرهای سبک زندگی
  • Cloud Gaming Gamer Type Outlook (درآمد ، میلیون دلار ؛ 2016 – 2027)
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
    • آسیا و اقیانوسیه
    • آمریکای لاتین
    • خاورمیانه و آفریقا

لیست بازیکنان کلیدی در بازار بازی Cloud

  • شرکت خدمات وب آمازون
  • شرکت مایکروسافت
  • شرکت اینتل
  • شرکت اپل.
  • شرکت گوگل.
  • شرکت ماشین آلات تجارت بین المللی
  • Ubitus Inc.
  • شرکت انویدیا
  • Sony Interactive Entertainment LLC
  • الکترونیک آرتز ، شرکت

گزارش های پژوهشی بیشتری را در اینجا پیدا کنید صنعت فن آوری های نسل بعدیتوسط Grand View Research:

  • بازار بازی ویدیوییبازار بازی های ویدیویی تقاضای زیادی را در راههای مختلفی مانند موسسات آموزشی و شرکتهای بزرگ تجربه می کند. اتخاذ بازی به عنوان یک ابزار آموزشی فرصتی برای یادگیری عمیق تر و شناختی فراهم می کند.
  • بازار عمومی ابرافزایش سریع دگرگونی دیجیتالی در صنایع ، نفوذ به اینترنت و دستگاه های تلفن همراه و افزایش مصرف داده های بزرگ محرک اصلی رشد بازار است.
  • بازار خدمات مدیریت شده با ابرتأکید روزافزون بر تحرک همراه با الزام تمرکز بر کارکردهای اصلی تجارت ، باعث افزایش نرخ رشد بازار خواهد شد.
خبر مرتبط  Palma Ceia SemiDesign نمونه برداری برای PCS11ax28 ، فرستنده جدید 802.11ax را اعلام کرد

دسترسی به قطب نما بزرگBI ما پایگاه داده تحقیق بازار بصری 10،000+ گزارش را فعال کرد

درباره Grand View Research

Grand View Research ، شرکت تحقیقات و مشاوره در بازار مستقر در ایالات متحده ، گزارشهای تحقیقاتی و خدمات مشاوره ای اختصاصی و همچنین تحقیقاتی اختصاصی را ارائه می دهد. ثبت نام شده در کالیفرنیا و مقر آن در سانفرانسیسکواین شرکت بیش از 425 تحلیلگر و مشاور تشکیل می دهد و سالانه بیش از 1200 گزارش تحقیقات بازار را به بانک اطلاعات گسترده خود می افزاید. این گزارشها تحلیلی عمیق در 46 صنعت در 25 کشور اصلی جهان ارائه می دهند. Grand View Research با کمک یک بستر اطلاعاتی تعاملی در بازار ، به شرکت های Fortune 500 و مؤسسات دانشگاهی مشهور کمک می کند تا محیط تجاری جهانی و منطقه ای را درک کنند و فرصتهای پیش رو را ارزیابی کنند.

مخاطب:
شری جیمز
متخصص فروش شرکت ایالات متحده آمریکا
Grand View Research، Inc.
تلفن: 1-415-349-0058
تلفن رایگان: 1-888-202-9519
پست الکترونیک: [email protected]
وب: https://www.grandviewresearch.com
ما را دنبال کنید: لینکدین | توییتر

SOURCE Grand View Research ، Inc