ARMONK ، نیویورک، 30 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – IBM جدید (NYSE: مطالعه IBM) بر روی مدیران جهانی C-suite نشان داد که تقریباً شش از هر ده سازمان پاسخ دهنده ، به دلیل همه گیری COVID-19 ، تحولات دیجیتالی خود را تسریع کرده اند. موانع سنتی و قابل درک مانند عدم بلوغ فناوری و مخالفت کارمندان با تغییر از بین رفته است – در حقیقت ، 66٪ از مدیران شرکت کننده در این تحقیق گفتند که ابتکاراتی را که قبلاً با مقاومت روبرو شده بودند به اتمام رسانده اند.

مشاغل شرکت کننده نقش واضح مردم در ایجاد تحول مداوم خود را با وضوح بیشتری می بینند. رهبران مورد بررسی ، پیچیدگی های سازمانی ، مهارت های ناکافی و فرسودگی شغلی کارکنان را بزرگترین موانع عبور از این وضعیت – هم امروز و هم در دو سال آینده – عنوان کردند. این مطالعه نشان می دهد که چگونه رهبران و کارمندان موثر شرکت ها در رفع این شکاف ها موثر بوده اند. 74٪ از مدیران نظرسنجی شده معتقدند که آنها به کارکنان خود در یادگیری مهارتهای لازم برای کار به روشی جدید کمک کرده اند ، فقط 38٪ از کارکنان مورد نظر موافق هستند. 80٪ از مدیران شرکت کننده در این نظرسنجی می گویند که آنها از سلامت جسمی و روحی نیروی کار خود حمایت می کنند ، در حالی که فقط 46٪ از کارکنان مورد بررسی این حمایت را احساس می کنند.

مطالعه IBM موسسه ارزش تجاری (IBV) “COVID-19 و آینده تجارت” ، که شامل ورودی بیش از 3800 مدیر مجموعه C در 20 کشور و 22 صنعت است ، نشان می دهد که مدیران نظرسنجی با گسترش ابتکارات به دلیل به بیماری همه گیر و مشکل در تمرکز ، اما برنامه ریزی برای اولویت بندی توانایی های داخلی و عملیاتی مانند مهارت های نیروی کار و انعطاف پذیری – مناطق حیاتی برای رسیدگی به منظور شروع سریع پیشرفت.

خبر مرتبط  کاتالیزور خدمات پشتیبانی پاسخ به بحران را برای آژانس های دولتی در میان COVID-19 راه اندازی کرد

وی گفت: “برای بسیاری از موارد همه گیر موانع قبلی تحول دیجیتال را از بین برده است و رهبران به طور فزاینده ای برای جنبه های مهم مأموریت فعالیت های سازمانی خود به فناوری اعتماد می كنند.” مارک فاستر، معاون ارشد ، IBM Services. “اما با نگاه به جلو ، رهبران باید تمرکز خود را بر روی مردم خود و همچنین گردش کار و زیرساخت های فناوری که آنها را قادر می سازد ، دوچندان کنند. “

این مطالعه سه گام فعال را نشان می دهد که رهبران نوظهور مورد بررسی برای بقا و رشد خود برداشته اند.

بهبود مقیاس پذیری و انعطاف پذیری عملیاتی

اختلال مداوم در همه گیر COVID-19 نشان داده است که ساختن مشاغل برای تغییر چقدر مهم است. بسیاری از مدیران با نوسانات تقاضا ، چالش های جدیدی برای حمایت از کارمندان کار از راه دور و الزامات کاهش هزینه مواجه هستند.

علاوه بر این ، این مطالعه نشان می دهد که اکثر سازمان ها در حال تغییر دائمی در استراتژی سازمانی خود هستند. به عنوان مثال ، 94٪ از مدیران نظرسنجی قصد دارند تا سال 2022 در مدل های تجاری مبتنی بر سیستم عامل شرکت کنند و بسیاری گزارش دادند که این مشارکت در اکوسیستم ها و شبکه های شریک را افزایش می دهد.

اجرای این استراتژی های جدید ممکن است به زیرساخت های انعطاف پذیر و انعطاف پذیرتری برای فناوری اطلاعات نیاز داشته باشد. مدیران اجرایی قبلاً این مورد را پیش بینی کرده اند: نظرسنجی نشان داد پاسخ دهندگان برای 20 سال افزایش اولویت بندی فناوری ابر در دو سال آینده برنامه ریزی می کنند. علاوه بر این ، مدیران بررسی شده قصد دارند طی دو سال آینده بیشتر فعالیت های تجاری خود را به ابر برسانند ، در حالی که جذب مشتری و بازاریابی دو عملکرد برتر ابری است.

خبر مرتبط  پیش بینی می شود اندازه بازار جهانی تاکتیک تاکتیکی از 9/7 میلیارد دلار در سال 2020 به 13.0 میلیارد دلار در سال 2025 و در CAGR 6.1 درصد برسد.

استفاده از هوش مصنوعی ، اتوماسیون و سایر فناوری های نمایی برای کمک به جریان کار بیشتر هوشمندانه

بیماری همه گیر COVID-19 جریان اصلی کار و فرایندها را در قلب عملیات اصلی بسیاری از سازمان ها مختل کرده است. فناوری هایی مانند هوش مصنوعی ، اتوماسیون و امنیت سایبری که می توانند به هوشمند سازی ، پاسخگویی و امنیت گردش کار کمک کنند ، در سطح بین المللی برای مدیران اجرایی جهانی در اولویت قرار دارند. طی دو سال آینده ، این گزارش نشان می دهد:

  • اولویت بندی فناوری هوش مصنوعی 20 درصد افزایش می یابد
  • 60٪ از مدیران شرکت کننده در این نظرسنجی می گویند که آنها اتوماسیون فرآیند را تسریع کرده اند و بسیاری از آنها به طور فزاینده ای اتوماسیون را در تمام عملکردهای تجاری اعمال می کنند
  • 76٪ از مدیران مورد بررسی قصد دارند امنیت سایبری را در اولویت قرار دهند – دو برابر بیشتر از فناوری امروز.

از آنجا که مدیران به طور فزاینده ای روی ابر ، هوش مصنوعی ، اتوماسیون و سایر فناوری های نمایی سرمایه گذاری می کنند ، IBM به رهبران توصیه می کند که کاربران این فناوری – افراد خود را به خاطر بسپارند. این ابزارهای دیجیتال باید یک تجربه مثبت کارمندی را با طراحی فراهم کنند و از نوآوری و بهره وری افراد پشتیبانی کنند.

رهبری ، جذب و توانمندسازی نیروی کار به روشهای جدید

این مطالعه نشان داد که ایجاد تمرکز مجدد بر روی افراد ممکن است در میان بیماری همه گیر COVID-19 بسیار مهم باشد در حالی که بسیاری از کارمندان در خارج از دفاتر سنتی کار می کنند و با افزایش استرس و عدم اطمینان شخصی روبرو هستند.

خبر مرتبط  Crypto Exchange Huobi قراردادهای آینده دو سه ماهه را با نسخه 4.2.0 به روز رسانی معرفی خواهد کرد

تحقیقات در حال انجام مصرف کننده IBV نشان داده است که انتظارات کارمندان از کارفرمایان خود در میان همه گیر شدن تغییر کرده است – کارمندان اکنون انتظار دارند که کارفرمایان آنها در حمایت از سلامت جسمی و عاطفی و همچنین مهارت های لازم برای کار به روش های جدید نقش فعال داشته باشند. .

برای رفع این شکاف ، IBM به مدیران توصیه می کند که تمرکز عمیق تری روی افراد خود داشته باشند ، و رفاه پایان کار تا پایان کار را در درجه اول قرار دهند. رهبران همدلی که مسئولیت پذیری شخصی را ترغیب می کنند و از کارمندان پشتیبانی می کنند تا در جوخه های خودگردان کار کنند که از تفکر طراحی استفاده می کنند ، اصول چابک و ابزارها و تکنیک های DevOps می توانند مفید باشند. سازمان ها همچنین باید به فکر اتخاذ یک مدل جامع و چندمنظوره از مهارت ها باشند تا به کارکنان کمک کند تا مهارت های رفتاری و فنی مورد نیاز برای کار در شرایط عادی جدید و پرورش فرهنگ یادگیری مداوم را توسعه دهند.

درباره م Instituteسسه ارزش تجاری IBM
موسسه ارزش تجاری IBM (IBV) بینش قابل اعتماد کسب و کار را از موقعیت ما در تقاطع فناوری و تجارت ارائه می دهد ، که ترکیبی از تخصص متفکران صنعت ، دانشگاهیان برجسته و متخصصان موضوع با تحقیقات جهانی و داده های عملکرد است. سبد سهام فکر IBV شامل غواصی عمیق تحقیقاتی ، مقایسه معیارها و عملکرد و تجسم داده ها است که از تصمیم گیری تجاری در مناطق ، صنایع و فناوری ها پشتیبانی می کند. IBMIBV را در توییتر دنبال کنید و برای دریافت آخرین اطلاعات از طریق ایمیل ، به این آدرس مراجعه کنید: www.ibm.com/ibv.

تماس با رسانه:
پارک لسلی
[email protected]

منبع IBM

لینک های مربوطه

www.ibm.com