این نمایشگاه ها از اولین نمایشگاه هایی بودند که در آن برگزار شد ژاپن از زمان تعلیق وقایع ناشی از شیوع COVID-19. این رویدادها مطابق با دستورالعمل های بهداشت و ایمنی صادر شده توسط انجمن نمایشگاه های ژاپن و کلیه دستورات مربوط به دولت ملی و محلی از جمله بررسی دما در ورودی سالن ها ، ضد عفونی کردن دست ، استفاده اجباری ماسک و عقیم سازی مکرر سطوح متداول استفاده می شود. .

مرکز تماس / CRM نسخه ی نمایشی و کنفرانس اوزاکا ، با تمرکز بر راه حل های ارتباط با مشتری و فناوری مراکز ارتباط با مشتری ، و نمایشگاه تجارت الکترونیکی اوزاکا ، با تمرکز بر برنامه ها و خدمات برای مشاغل آنلاین ، در تاریخ 15 تا 16 سپتامبر در سالن های نمایشگاه MyDome در اوزاکا. فضای اضافی اجاره داده شد تا بتواند فاصله اجتماعی کافی را در طبقه نمایشگاه و اتاقهای متعدد سمینار فراهم کند.

خبر مرتبط  Hohem iSteady X - رمان بعدی که باعث ترساندن صنعت تلفن همراه جیمبل خواهد شد

نمایشگاه Diet & Beauty که به همراه شرکت های ضد پیری ژاپن و Spa & Wellness Japan یک رویداد تجاری جامع برای صنعت زیبایی و بهداشت را تشکیل می دهند ، در تاریخ 15 تا 17 سپتامبر در مرکز نمایشگاه Big Sight توکیو برگزار شد. نمایش های زیبایی فیزیکی و نمونه برداری از غذا و نوشیدنی مطابق با دستورالعمل های صنعت سالن زیبایی انجام شده است. پروژه توکیو، یک رویداد مد مارک دار ، در 17 تا 18 سپتامبر در تالار هیکاری در قلب شهر برگزار شد توکیو منطقه مد شیبویا ، نمایش لباس و لوازم جانبی برای فصل بهار و تابستان 2021.

کریستوفر حوا، مدیر عامل Informa Markets ژاپن ، اظهار داشت: “من خوشحالم که همه نمایشگاه های ما می توانند طبق برنامه ریزی های این ماه برگزار شوند. ما از شرکت های غرفه دار پشتیبانی و تشویق زیادی داشتیم ، همه آنها مشتاق بازگشت به تجارت “و نمایشگاه های حضوری را به عنوان م mostثرترین راه برای ملاقات با شرکای تجاری موجود و جدید می دانیم. طبیعتاً ، ما تلاش زیادی کردیم تا نمایشگاه ها در یک محیط امن و ایمن برگزار شود ، در هماهنگی نزدیک با مکان ها ، مقامات محلی و همه شرکت کنندگان. “

خبر مرتبط  سرزمین های درخشان در لیست افتتاحیه G2Xchange 2020 NXT UP 2020 از 200 شرکت پیشگویی

قرار است Informa Markets دو نمایشگاه دیگر در این شهر برگزار کند ژاپن امسال؛ مرکز تماس / CRM Demo و کنفرانس توکیو در 12-13 نوامبر (https://www.callcenter-japan.com/tokyo/en/) و مواد بهداشتی ژاپن در 16-18 نوامبر (https://www.hijapan.info / en /).

درباره بازارهای اطلاعات

بازارهای اطلاعاتی بسترهایی را برای تجارت و نوآوری و رشد صنایع و بازارهای تخصصی ایجاد می کند. ما از طریق نمایشگاه های حضوری ، خدمات دیجیتال هدفمند و راه حل های عملی عملی ، به شرکت کنندگان بازار در سراسر جهان فرصت تعامل ، تجربه و تجارت می دهیم. ما خریداران و فروشندگان را در بیش از ده مورد عمودی جهانی ، از جمله داروسازی ، غذا ، فناوری پزشکی و زیرساخت ها متصل می کنیم. ما به عنوان پیشروترین شرکت سازنده بازار در جهان ، طیف متنوعی از بازارهای تخصصی را زنده کرده و فرصت ها را باز کرده و به آنها کمک می کنیم تا 365 روز سال را رونق ببخشند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به سایت www.informamarkets.com مراجعه کنید.

خبر مرتبط  اولین وانادیوم به وب پخش زنده در VirtualInvestorConferences.com 30 ژوئن

برای هر گونه س mediaال رسانه لطفا با ما تماس بگیرید:
کریستوفر حوا – [email protected]

SOURCE Informa Markets

لینک های مربوطه

http://www.informamarkets.com