DUBLIN، 8 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار جهانی ارتباط جهانی در زمان واقعی توسط م Compلفه ها ، توسط دستگاه فعال شده ، توسط کاربر نهایی ، بر اساس منطقه ، تجزیه و تحلیل صنعت و پیش بینی ، 2020 – 2026” گزارش به ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود اندازه بازار ارتباطات به موقع وب جهانی به دست آید 29.8 میلیارد دلار تا سال 2026 ، در دوره پیش بینی با رشد 44.4٪ CAGR در بازار رشد می کند. Web Real-Time Communication (Web RTC) یک رابط برنامه نویسی برنامه کاربردی منبع باز (API) است که توسط کنسرسیوم شبکه جهانی وب (W3C) آغاز شده است. وب RTC با کمک تماس صوتی ، تماس تصویری و به اشتراک گذاری یک به یک سند بین مرورگرها بدون کمک هیچ افزونه خارجی ، به کاربران نهایی قدرت می بخشد. کنسرسیوم شبکه جهانی وب انجمن استاندارد جهانی برای بهبود هنجارها در سراسر جهان است. W3C تلاش می کند تا سازگاری بین خدمات صنعت را برای پذیرش هنجارهای جهانی ایجاد شده توسط آنها فراهم کند.

وب RTC خود را تنظیم و تنظیم می کند همانطور که با تغییر شرایط شبکه نشان داده می شود. این به عنوان دسترسی پهنای باند انتقال تغییر می کند و از ازدحام شبکه غافل می شود ، به این ترتیب بهره وری شبکه گسترش می یابد. انجمن های دارای موارد نوآوری RTC تحت وب می توانند تعامل مشتری ، ابتکارات تبلیغاتی را بهبود بخشیده و فروش اقتصادی آنها را افزایش دهند. انتظار می رود توسعه در مشاغل مقابله با مشتری ، به عنوان مثال خرده فروشی ، مراقبت های بهداشتی و مهمان نوازی از توسعه بازار RTC وب پشتیبانی کند.

مزایای اقتصادی نوآوری WebRTC ، وب سازی ارتباطات مداوم و صعود در پذیرش نوآوری WebRTC در بین بنگاه ها برخی از عوامل مهمی هستند که باعث توسعه بازار جهانی ارتباطات وب در زمان واقعی می شوند. علاوه بر این ، افزایش در هزینه های ICT در کشورهای در حال توسعه ، صعود در استفاده از تلفن های همراه به ویژه در آسیا و اقیانوسیه، توسعه در اتصال به اینترنت و ایجاد بنیاد ضروری اینترنت در آسیا و اقیانوسیه و آفریقا کمک به توسعه بازار. با این وجود ، پیش بینی نشده است که هنجارهای جهانی و امنیت و حریم خصوصی افزایش یابد و توسعه بازار ارتباطات در زمان واقعی وب را محدود کند. از طرف دیگر ، ترکیبی از هوش مصنوعی با WebRTC ، گسترش الگوی BYOD و افزایش استفاده از WebRTC برای اینترنت اشیا ، فرصت های ارزشمند توسعه را در طول دوره تحقیقات به بازار جهانی WebRTC می دهد.

خبر مرتبط  بنیانگذار JD.com ریچارد لیو تجهیزات پزشکی را به NHS Amid Coronavirus اهدا می کند

بر اساس کامپوننت ، بازار به Solution and Services تقسیم شده است. بخش راه حل اگر بیشتر به تماس صوتی و کنفرانس ، پیام و اشتراک فایل ، تماس ویدیویی و کنفرانس و موارد دیگر تقسیم شود. براساس دستگاه فعال شده ، بازار به تلفنهای هوشمند و رایانه لوحی ، رایانه های شخصی و دیگران تقسیم می شود. بر اساس کاربر نهایی ، بازار به بخش های IT و Telecom ، خرده فروشی ، بهداشت ، رسانه و سرگرمی ، BFSI و دیگران تقسیم شده است. بر اساس مناطق ، بازار به بخش تقسیم شده است آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و آمریکای لاتین، خاورمیانه & آفریقا.

پیشنهادهای بی نظیر ناشر

  • پوشش گسترده
  • بالاترین تعداد جدول و ارقام بازار
  • مدل مبتنی بر اشتراک در دسترس است
  • تضمینی بهترین قیمت
  • پشتیبانی مطمئن از تحقیقات پس از فروش با 10٪ رایگان سفارشی سازی

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1. محدوده بازار و روش
1.1 تعریف بازار
1.2 اهداف
1.3 حوزه بازار
1.4 تقسیم بندی
1.4.1 بازار جهانی ارتباط جهانی در زمان واقعی ، توسط کامپوننت
1.4.2 بازار جهانی ارتباطات بی درنگ وب جهانی ، توسط دستگاه فعال شده
1.4.3 بازار جهانی ارتباط جهانی در زمان واقعی ، توسط کاربر نهایی
1.4.4 بازار جهانی ارتباط جهانی در زمان واقعی ، توسط جغرافیا
1.5 روش تحقیق

فصل 2. بررسی اجمالی بازار
2.1 مقدمه
2.1.1 بررسی اجمالی
2.1.2 خلاصه اجرایی
2.1.3 ترکیب بازار و سناریو
2.2 عوامل اصلی موثر بر بازار
2.2.1 رانندگان بازار
2.2.2 محدودیت های بازار

فصل 3. تجزیه و تحلیل رقابت – جهانی
3.1 ماتریس کاردینال
3.2 صنعت اخیر تحولات استراتژیک گسترده
3.2.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
3.2.2 راه اندازی محصولات و گسترش محصولات
3.2.3 ادغام و ادغام
3.3 استراتژی برتر برنده شدن
3.3.1 استراتژی های اصلی پیشرو: توزیع درصد (2016-2020)
3.3.2 حرکت کلیدی استراتژیک: (مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات: 2016 ، ژانویه – 2020 ، ژوئن) بازیکنان برجسته

فصل 4. بازار جهانی ارتباط جهانی در زمان واقعی توسط مonلفه
4.1 بازار جهانی راه حل های ارتباطی در زمان واقعی توسط منطقه
4.2 بازار جهانی ارتباطات بی درنگ وب جهانی بر اساس نوع راه حل ها
4.2.1 تماس صوتی جهانی و کنفرانس وب ارتباطات در زمان واقعی بازار ارتباطات بر اساس منطقه
4.2.2 پیام جهانی و به اشتراک گذاری پرونده بازار ارتباطات در زمان واقعی وب بر اساس منطقه
4.2.3 تماس ویدئویی جهانی و کنفرانس وب ارتباطات در زمان واقعی بازار ارتباطات بر اساس منطقه
4.2.4 راه حل های دیگر جهانی نوع ارتباط وب در زمان واقعی وب را بر اساس منطقه
4.3 بازار جهانی وب خدمات ارتباطی در زمان واقعی بر اساس منطقه

خبر مرتبط  مارلی برنده جایزه روشنگری Altair روشنگری برای بسته بندی پیشرفته ورق فشرده سازی قالب کشویی تعلیق شده است

فصل 5. بازار جهانی ارتباط جهانی در زمان واقعی توسط دستگاه فعال شده
5.1 بازار جهانی تلفنهای هوشمند و تبلت های ارتباطی وب جهانی بر اساس منطقه
5.2 بازار جهانی رایانه های شخصی در ارتباط با زمان واقعی وب سایت بر اساس منطقه
5.3 ارتباط جهانی در زمان واقعی وب جهانی دیگران بر اساس منطقه

فصل 6. بازار جهانی ارتباط جهانی در زمان واقعی با استفاده نهایی
6.1 بازار جهانی ارتباطات IT و مخابرات جهانی بر اساس منطقه
6.2 بازار خرده فروشی جهانی وب ارتباطات در زمان واقعی براساس مناطق
6.3 بازار جهانی ارتباطات بهداشتی جهانی بر اساس مناطق
6.4 بازار جهانی رسانه و سرگرمی بازار ارتباطات در زمان واقعی براساس مناطق
6.5 بازار جهانی ارتباطات در زمان واقعی وب BFSI بر اساس منطقه
6.6 جهانی ارتباطات وب دیگران با بازار در زمان واقعی براساس مناطق

فصل 7. بازار جهانی ارتباطات بی درنگ وب جهانی بر اساس منطقه
7.1 بازار ارتباطات بی درنگ وب آمریکای شمالی
7.2 بازار ارتباطات در زمان واقعی وب اروپا
7.3 بازار ارتباطات در زمان واقعی وب آسیا و اقیانوسیه
7.4 بازار ارتباطات در زمان واقعی وب LAMEA

فصل 8. مشخصات شرکت
8.1 Cisco Systems، Inc.
8.1.1 بررسی اجمالی شرکت
8.1.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.1.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
8.1.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.1.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
8.1.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
8.1.5.2 تملک و ادغام:
8.1.6 تجزیه و تحلیل SWOT
8.2 AT&T، Inc.
8.2.1 بررسی اجمالی شرکت
8.2.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.2.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
8.2.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.2.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
8.2.5.1 راه اندازی و گسترش محصول:
8.2.6 تجزیه و تحلیل SWOT
8.3 شرکت Avaya Holdings
8.3.1 بررسی اجمالی شرکت
8.3.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.3.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
8.3.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.3.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
8.3.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
8.3.5.2 راه اندازی محصولات و گسترش محصولات:
8.4 Plantronics، Inc.
8.4.1 بررسی اجمالی شرکت
8.4.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.4.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
8.4.4 هزینه های تحقیق و توسعه
8.4.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
8.4.5.1 تملک و ادغام:
8.5 Twilio، Inc.
8.5.1 بررسی اجمالی شرکت
8.5.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.5.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای
8.5.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.5.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
8.5.5.1 تملک و ادغام:
8.5.5.2 راه اندازی محصولات و گسترش محصولات:
8.6 شرکت اوراکل
8.6.1 بررسی اجمالی شرکت
8.6.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.6.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
8.6.4 هزینه تحقیق و توسعه
8.6.5 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
8.6.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
8.6.6 تجزیه و تحلیل SWOT
8.7 Enghouse Systems Limited (شرکت دیالوگ)
8.7.1 بررسی اجمالی شرکت
8.7.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.7.3 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
8.7.3.1 تملک و ادغام:
8.8 Vonage Holdings Corporation (TokBox، Inc.)
8.8.1 بررسی اجمالی شرکت
8.8.2 تجزیه و تحلیل مالی
8.8.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
8.8.4 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
8.8.4.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
8.8.4.2 تملک و ادغام:
8.8.4.3 راه اندازی محصولات و گسترش محصولات:
8.9 CafeX Communications، Inc.
8.9.1 بررسی اجمالی شرکت
8.9.2 استراتژی ها و پیشرفت های اخیر:
8.9.2.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات:
8.10 Plivo، Inc.
8.10.1 بررسی اجمالی شرکت

خبر مرتبط  نوآوران فن آوری مالی Koosha Azim نویسندگان کتاب Stablecoin

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/mankt2 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com