DUBLIN، 28 آگوست 2020 / PRNewswire / – “بازار راه حل های تعامل بیمار با مonلفه ها (سخت افزار ، نرم افزار ، خدمات) ، حالت تحویل (بر فرض ، ابر) ، کاربر نهایی (ارائه دهنده ، پرداخت کننده) ، برنامه ها (بهداشت خانگی ، بهداشت مالی) ، حوزه درمانی – گزارش تجزیه و تحلیل و پیش بینی جهانی تا سال 2025 “اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود که بازار جهانی راه حل های تعامل با بیمار در دسترس باشد 19.35 میلیارد دلار تا سال 2025 از 11.97 میلیارد دلار در سال 2020 ، با CAGR 10.1٪.

رشد این بازار با اجرای مقررات و ابتکارات دولت برای ارتقاء مراقبت از محور بیمار ، افزایش تقاضا برای راه حل های مشغول بیمار و استفاده بیشتر از برنامه های بهداشت همراه هدایت می شود. با این حال ، پیش بینی می شود فقدان قابلیت همکاری PES و کمبود متخصصان متخصص IT در صنعت بهداشت و درمان ، رشد این بازار را در دوره پیش بینی محدود کند.

شیوع COVID-19 فشار عظیمی بر رویه های پزشکی در همه اندازه ها ایجاد کرده و مراکز درمانی در سراسر جهان تحت تأثیر تعداد زیادی از بیماران که روزانه به آنها مراجعه می کنند ، تحت فشار قرار گرفته اند. شیوع رو به رشد بیماری کروناویروس باعث شده است که تقاضا برای دستگاه های دقیق تشخیص و درمان در چندین کشور در سراسر جهان افزایش یابد. بیماری همه گیر COVID-19 همچنین نیاز به فاصله اجتماعی در میان پزشکان و بیماران را افزایش داده است ، که این امر تقاضا برای نظارت از راه دور بیمار و راه حل های telehealth و نیاز به تبادل دقیق و به موقع سوابق بهداشتی بیمار را ایجاد کرده است. بازیگران مختلفی در این بازار ویژگی های مربوط به COVID-19 را در راه حل های موجود در زمینه مشارکت بیمار معرفی کرده اند که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. اینها منجر به رشد تصویب بازار راه حل های مشغول بیمار شده است.

انتظار می رود که م Servicesلفه خدمات در طول دوره پیش بینی افزایش یابد.

بر اساس م componentلفه ، بازار راه حل های تعامل بیمار به نرم افزار ، سخت افزار و خدمات تقسیم می شود. گفته می شود که بخش خدمات با بالاترین نرخ رشد می کند به این دلیل که م serviceلفه خدمات در استفاده از راه حل های مستقر ضروری است. علاوه بر این ، افزایش سرمایه گذاری در توسعه مدلهای نوآورانه خدمات که مراقبت مبتنی بر ارزش را بر اساس ارزش ارائه می دهند ، بازار خدمات را نیز هدایت می کند.

انتظار می رود روند تحویل مبتنی بر ابر در بالاترین نرخ CAGR در سال 2019 رشد کند.

بر اساس حالت زایمان ، بازار راه حل های تعامل بیمار به راه حل های فرضیه و مبتنی بر ابر تقسیم می شود. بخش راه حل های مبتنی بر ابر انتظار می رود بالاترین CAGR را در دوره پیش بینی ثبت کند. انعطاف پذیری ، مقیاس پذیری و مقرون به صرفه بودن ارائه شده توسط راه حل های مبتنی بر ابر از رشد آنها در بازار راه حل های مشارکت بیمار پشتیبانی می کند. راه حل های مبتنی بر ابر به سازمان های مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا اطلاعات مکان ها یا سیستم های مختلف را در زمان واقعی به اشتراک بگذارند و تلفیق کنند.

خبر مرتبط  اینفوتک ها ViPNet VPN را از طریق ظرف Docker برای کنترل پنل های WAGO Controller PFC200 و WAGO Visu مجازی سازی می کنند.

برنامه مدیریت سلامت از راه حل های نامزدی بیمار بیشترین سهم را در سال 2019 به خود اختصاص داده است.

بازار راه حل های تعامل بیمار به مدیریت بهداشت ، مدیریت بهداشت خانه ، مدیریت اجتماعی و رفتاری و مدیریت بهداشت مالی تقسیم می شود. در سال 2019 ، بخش برنامه های مدیریت سلامت بیشترین سهم را در بازار جهانی راه حل های تعامل با بیماران به خود اختصاص داد. سهم بزرگ این بخش را می توان به افزایش آگاهی بیماران در مورد پیچیدگی شرایط بیماری و تمایل آنها برای شرکت فعالانه در حفظ سلامت خود نسبت داد.

ارائه دهندگان بزرگترین بازار کاربر نهایی را در بازار راه حل های مشارکت بیمار در سال 2019 تشکیل می دهند.

بر اساس کاربران نهایی ، بازار راه حل های مشارکت بیمار به ارائه دهندگان ، پرداخت کنندگان ، بیماران و سایر کاربران نهایی (از جمله ارگان های دولتی ، گروه های کارفرمایی و شرکت های دارویی) تقسیم می شود. در سال 2019 ، بخش ارائه دهنده بیشترین سهم را در بازار جهانی راه حل های مشارکت بیمار داشت. ارائه دهندگان به طور فزاینده راه حل های مربوط به مشارکت بیمار را برای کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی ، ارائه مراقبت های مبتنی بر ارزش و بهبود نتایج مالی اتخاذ می کنند. راه حل های مربوط به تعامل بیمار همچنین به ارائه دهندگان کمک می کند تا تجربه بیمار را بهبود بخشند ، تقاضای روزافزون برای دسترسی راحت به اطلاعات بهداشتی را برآورده کنند ، و به بیماران بهتر برای مدیریت خود مراقبت کنند.

بیماری مزمن بیشترین بازار مصرف درمانی را در بازار راه حل های نامزدی بیمار در سال 2019 به خود اختصاص داده است.

بر اساس منطقه درمانی ، بازار راه حل های نامزدی بیمار به بیماری های مزمن ، سلامت زنان ، تناسب اندام و سایر مناطق درمانی تقسیم می شود. در سال 2019 ، بخش بیماری های مزمن بیشترین سهم را در بازار جهانی راه حل های تعامل با بیماران به خود اختصاص داد. سهم عمده این بخش را می توان ناشی از بار بالای بیماریهای مزمن و نیاز به مدیریت موثر این شرایط ضمن کاهش هزینه های کلی مراقبت های بهداشتی دانست.

آمریکای شمالی در دوره پیش بینی بازار راه حل های تعامل بیمار حاکم است.

بازار جهانی راه حل های تعامل با بیماران در چهار منطقه عمده تقسیم شده است ، یعنی آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و بقیه جهان (RoW). در سال 2019 ، آمریکای شمالی بیشترین سهم از بازار جهانی راه حل های تعامل بیمار را به خود اختصاص داده است. ابتکارات و مقررات مطلوب دولت ، نیاز به کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی ، شیوع فزاینده بیماری های مزمن و حضور بازیگران اصلی بازار در منطقه از عوامل اصلی رشد بازار راه حل های تعامل بیمار در این کشور است. آمریکای شمالی.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرایی

4 بینش برتر
4.1 بررسی اجمالی بازار راه حلهای تعامل بیمار
4.2 آمریکای شمالی: بازار راه حل های نامزدی بیمار ، توسط حالت تحویل و کشور (2019)
4.3 سهم بازار راه حلهای تعامل بیمار ، توسط کامپوننت ، 2020 در مقابل. 2025
4.4 سهم بازار راه حلهای تعامل بیمار ، توسط حالت تحویل ، 2020 در مقابل 2025
4.5 سهم بازار راه حلهای تعامل بیمار ، توسط برنامه ، 2020 در مقابل. 2025
4.6 سهم بازار راه حل های اشتغال بیمار ، توسط کاربر نهایی ، 2020 در مقابل 2025
سهم بازار راه حلهای تعامل بیمار 4.7 ، براساس منطقه درمانی ، 2020 در مقابل 2025

خبر مرتبط  دانشگاه هوش مصنوعی محمد بن زاید امارات و موسسه علوم ویزمن اسرائیل اولین تفاهم نامه در نوع خود را برای همکاری در زمینه تحقیقات AI امضا کردند انگلیسی انگلیسی انگلیسی

5 بررسی اجمالی بازار
5.1 مقدمه
5.2 دینامیک بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 اجرای مقررات و ابتکارات دولت برای ارتقا. مراقبت از بیمار- مرکز
5.2.1.2 افزایش پذیرش راه حلهای نامزدی بیمار
5.2.1.3 افزایش تعداد همکاری ها و مشارکت بین ذینفعان
5.2.1.4 افزایش استفاده از برنامه های سلامت موبایل
5.2.2 محدودیت ها
5.2.2.1 نیاز به سرمایه گذاری در زیرساخت برای پیاده سازی راه حل های درگیری بیمار
5.2.2.2 حفاظت از اطلاعات بیمار
5.2.2.3 عدم قابلیت همکاری
5.2.2.4 کمبود متخصصان ماهر در صنعت بهداشت و درمان
5.2.3 فرصت ها
5.2.3.1 کشورهای نوظهور آسیا
5.2.3.2 فناوری سلامت پوشیدنی
5.2.3.3 مدل های مبتنی بر ابر
5.2.4 چالش ها
5.2.4.1 هزینه بالای استقرار
5.2.4.2 عدم سواد سلامت
5.3 تأثیر COVID-19 در بازار راه حل های نامزدی بیمار

6 بازار راه حل های تعامل با بیمار ، توسط مؤلفه
6.1 مقدمه
6.2 سخت افزار
6.2.1 راه حل های سخت افزاری تجربه تعاملی را برای بیماران و خانواده های آنها فراهم می کند
6.3 نرم افزار
6.3.1 نرم افزار مستقل
6.3.1.1 نرم افزارهای مستقل نرم افزارهای سنتی هستند که در سیستم های مشتری نصب می شوند
6.3.2 نرم افزار مجتمع
6.3.2.1 نرم افزار یکپارچه بزرگترین و سریعترین رشد در بازار نرم افزار Pes است
6.4 خدمات
6.4.1 بخش خدمات برای مشاهده بالاترین رشد در دوره پیش بینی تخمین زده شده است

7 بازار راه حل های تعامل با بیمار ، توسط حالت زایمان
7.1 مقدمه
7.2 راه حل های پیش فرض
7.2.1 راه حل های پیش فرض همچنان در بازار راه حل های نامزدی بیمار در دوره پیش بینی تسلط خواهند یافت
7.3 راه حل های مبتنی بر ابر
7.3.1 راه حل های مبتنی بر ابر پیش بینی می شود که بیشترین رشد را در طول دوره مطالعه ثبت کنید

8 بازار راه حل تعامل با بیمار ، توسط کاربر نهایی
8.1 مقدمه
8.2 ارائه دهندگان
8.2.1 ارائه دهندگان بزرگترین مصرف کننده نهایی راه حل های نامزدی بیمار هستند
8.3 پرداخت کنندگان
8.3.1 صنعت پرداخت کننده بهداشت و درمان شاهد تغییراتی در قانون و رقابت است
8.4 بیماران
8.4.1 افزایش مشارکت بیماران در مراقبت از خود برای حمایت از رشد بازار
8.5 سایر کاربران نهایی

9 بازار راه حل های نامزدی بیمار ، توسط برنامه کاربردی
9.1 مقدمه
9.2 مدیریت بهداشت
9.2.1 مدیریت بهداشت بزرگترین و سریعترین بخش کاربردی بازار راه حل های نامزدی بیمار است
9.3 مدیریت بهداشت در منزل
9.3.1 اولویت رو به رشد مراقبت های بهداشتی در منزل برای حمایت از رشد بازار
9.4 مدیریت اجتماعی و رفتاری
9.4.1 محبوبیت روزافزون رسانه های اجتماعی باعث رشد بازار می شود
9.5 مدیریت بهداشت مالی
9.5.1 راه حل های مشارکت مالی به ارائه دهندگان کمک می کند تا پرداخت های بیمار را مدیریت کنند

10 بازار راه حل تعامل با بیمار ، براساس حوزه درمانی
10.1 مقدمه
10.2 بیماری های مزمن
10.2.1 بیماری قلبی عروقی
10.2.1.1 بیماری قلبی عروقی علت اصلی مرگ در جهان است
10.2.2 دیابت
10.2.2.1 بار سنگین دیابت برای حمایت از رشد بازار
10.2.3 چاقی
10.2.3.1 افزایش شیوع چاقی در رشد بازار رانندگی
10.2.4 سایر بیماریهای مزمن
10.3 سلامت زنان
10.3.1 افزایش آگاهی برای رشد بازار
10.4 تناسب اندام
10.4.1 افزایش اولویت یک سبک زندگی سالم برای حمایت از رشد بازار
10.5 سایر مناطق درمانی

خبر مرتبط  در میان بحران COVID-19 و رکود اقتصادی رو به رشد ، بازار Broadcast Switchers در سراسر جهان با 629.2 میلیون دلار پیش بینی شده در طول دوره تحلیل رشد خواهد کرد

11 بازار راه حل های تعامل با بیمار ، براساس منطقه
11.1 مقدمه
11.2 آمریکای شمالی
11.3 اروپا
11.4 آسیا و اقیانوسیه
11.5 بقیه جهان

12 منظره رقابتی
12.1 بررسی اجمالی
12.2 چارچوب ارزیابی بازار
12.3 رتبه بندی بازار
12.4 تحولات کلیدی بازار
12.4.1 راه اندازی محصول
12.4.2 توافق نامه ها ، مشارکت ها و همکاری ها
12.4.3

13 ماتریس ارزیابی شرکت و مشخصات شرکت
13.1 تعریف ماتریس ارزیابی شرکت و روش آن
13.1.1 ستاره
13.1.2 رهبران نوظهور
13.1.3 شرکت های نوظهور
13.1.4 محافظ
13.2 پروفایل شرکت
13.2.1 شرکت Mckesson
13.2.1.1 بررسی اجمالی تجارت
13.2.1.2 محصولات ارائه شده
13.2.1.3 تحولات اخیر
13.2.2 Allscripts Healthcare، LLC
13.2.2.1 بررسی اجمالی تجارت
13.2.2.2 محصولات ارائه شده
13.2.2.3 تحولات اخیر
13.2.3 IBM
13.2.3.1 نمای کلی تجارت
13.2.3.2 محصولات ارائه شده
13.2.3.3 تحولات اخیر
13.2.4 آتنا سلامت
13.2.4.1 نمای کلی تجارت
13.2.4.2 محصولات ارائه شده
13.2.4.3 تحولات اخیر
13.2.5 Orion Health
13.2.5.1 بررسی اجمالی تجارت
13.2.5.2 محصولات ارائه شده
13.2.5.3 تحولات اخیر
13.2.6 شرکت سرنر
13.2.6.1 بررسی اجمالی تجارت
13.2.6.2 محصولات ارائه شده
13.2.6.3 تحولات اخیر
13.2.7 Getwellnetwork، Inc.
13.2.7.1 بررسی اجمالی تجارت
13.2.7.2 محصولات ارائه شده
13.2.7.3 تحولات اخیر
13.2.8 راه حل های لینکور
13.2.8.1 بررسی اجمالی تجارت
13.2.8.2 محصولات ارائه شده
13.2.9 Medhost
13.2.9.1 بررسی اجمالی تجارت
13.2.9.2 محصولات ارائه شده
13.2.9.3 تحولات اخیر
13.2.10 بهداشت و درمان هریس
13.2.10.1 بررسی اجمالی تجارت
13.2.10.2 محصولات ارائه شده
13.2.10.3 تحولات اخیر
13.2.11 سلامتی واقعی را بدست آورید
13.2.11.1 بررسی اجمالی تجارت
13.2.11.2 محصولات ارائه شده
13.2.11.3 تحولات اخیر
13.2.12 Oneview بهداشت و درمان
13.2.12.1 نمای کلی تجارت
13.2.12.2 محصولات ارائه شده
13.2.12.3 تحولات اخیر
13.2.13 Advancedmd
13.2.13.1 بررسی اجمالی تجارت
13.2.13.2 محصولات ارائه شده
13.2.13.3 تحولات اخیر
13.2.14 بهداشت و درمان Curemd
13.2.14.1 بررسی اجمالی تجارت
13.2.14.2 محصولات ارائه شده
13.2.14.3 تحولات اخیر
13.2.15 شركت Epic Systems
13.2.15.1 بررسی اجمالی تجارت
13.2.15.2 محصولات ارائه شده
13.2.15.3 تحولات اخیر
13.2.16 مدیتک
13.2.16.1 بررسی اجمالی تجارت
13.2.16.2 محصولات ارائه شده
13.2.16.3 تحولات اخیر
13.2.17 کارو
13.2.17.1 بررسی اجمالی تجارت
13.2.17.2 محصولات ارائه شده
13.2.18 آثار بالینی
13.2.18.1 نمای کلی تجارت
13.2.18.2 محصولات ارائه شده
13.2.18.3 تحولات اخیر
13.2.19 سمفونیکار
13.2.19.1 نمای کلی تجارت
13.2.19.2 محصولات ارائه شده
13.2.19.3 تحولات اخیر
13.2.20 اقویا
13.2.20.1 نمای کلی تجارت
13.2.20.2 محصولات ارائه شده
13.2.20.3 تحولات اخیر
13.2.21 سلامت را زنده کنید
13.2.21.1 بررسی اجمالی تجارت
13.2.21.2 محصولات ارائه شده
13.2.21.3 تحولات اخیر
13.2.22 دانا
13.2.22.1 بررسی اجمالی تجارت
13.2.22.2 محصول ارائه شده
13.2.23 بیماران مانند من
13.2.23.1 بررسی اجمالی تجارت

14 پیوست
14.1 راهنمای بحث
14.2 دانش دانش: پورتال اشتراک
14.3 سفارشی سازی موجود
14.4 گزارش های مرتبط
14.5 جزئیات نویسنده

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/hsiygn مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN + 1-800-526-8630
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com