DUBLIN، 8 ژانویه 2021 / PRNewswire / – “بازار جهانی شبیه ساز بازی توسط قطعات (سخت افزار و نرم افزار) ، بر اساس محصول (مسابقه ، تیراندازی ، مبارزه و سایر موارد) ، توسط کاربر نهایی (مسکونی و تجاری) ، بر اساس منطقه ، تجزیه و تحلیل صنعت و پیش بینی ، 2020 – گزارش 2026 “به اضافه شد ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود اندازه بازار شبیه ساز جهانی Gaming به بازار برسد 8.4 میلیارد دلار تا سال 2026 ، با رشد بازار 14.6٪ CAGR در دوره پیش بینی افزایش می یابد. شبیه سازهای بازی به بازیکنان این امکان را می دهند که عناصر ماجراجویانه را به طرز هیجان انگیزی و با لذت از آنها لذت ببرند زیرا شکل گیری مجدد آنها از نظر فیزیکی غیرممکن است. در زندگی پرتنش کنونی ، اکثر مردم به نوعی مجذوب بازیابی انرژی می شوند. در نتیجه ، بازار شبیه سازهای Gaming در طول دوره پیش بینی شده فرصتی رو به رشد پیدا می کند.

انتظار می رود بازار شبیه سازهای بازی در سالهای آینده به دلیل اختراع روز به روز و افزایش خلاقیت در زمینه تکنیک های شبیه ساز بازی در سراسر جهان رشد کند. علاوه بر این ، با گروه سنی جوان و همچنین افراد مسن نیز به منظور کاهش استرس و احیای زندگی ، به سمت شبیه سازهای بازی جلب می شوند. که یک عامل کلیدی است که مسئول افزایش بازار شبیه سازهای بازی است. Gaming Simulator شبیه سازهایی هستند که در انواع مختلف بازی ها برای تسهیل شبیه سازهای دقیق بازی در زندگی واقعی مورد استفاده قرار می گیرند. اجزای مختلفی که برای شبیه سازهای بازی استفاده می شود شامل پنل ، دستکش بوکس ، چرخ ، اسلحه ، دست و پا زدن و سایر موارد است. در چند سال آینده بازار شبیه سازهای بازی به دلیل افزایش استفاده از تکنیک های احیای استرس مجازی توسط افراد پیر و جوان ، احتمالاً رشد چشمگیری خواهد داشت.

خبر مرتبط  TOPdesk مجوز برنامه TrustRadius TRUE را دریافت می کند

توسط کامپوننت

بر اساس کامپوننت ، بازار به سخت افزار و نرم افزار تقسیم می شود. بخش سخت افزار در سال 2019 بازار را هدایت کرد. اجزای سخت افزاری نقش مهمی در افزایش تجربه بازی دارند. پیش بینی می شود که افزایش روزافزون هدست های واقعیت ضروری که به افزایش تجربه بازی کمک می کند ، باعث افزایش فعالان بازار برای پیشرفت سخت افزار شبیه ساز بازی شود.

توسط محصول

بر اساس Product ، بازار به Racing ، Shooting ، Fighting و دیگران تقسیم شده است. بخش تیراندازی در بازار شبیه ساز بازی رشد چشمگیری را در بازار جهانی تجربه می کند. افزایش قابل توجه محبوبیت FPS (تیرانداز اول شخص) عامل اصلی برای پیشرفت بخش تیراندازی است. بعلاوه ، قابلیت دسترسی به بازیهای تیراندازی تأثیرگذار ، ترکیبی هیجان انگیز از تیراندازی اول شخص و نبردهای مبتنی بر مکانیک و انواع نقشه ها و اقدامات چند مرحله ای از عوامل تقویت کننده رشد بازار در طی دوره پیش بینی شده است.

توسط کاربر نهایی

بر اساس کاربر نهایی ، بازار به دو بخش مسکونی و تجاری تقسیم می شود. بخش تجاری بازار شبیه ساز بازی در سالهای آینده سهم قابل توجهی در بازار جهانی خواهد داشت. برعکس ، صنعت استفاده نهایی از مسکونی سهم اصلی بازار را در اندازه بازار شبیه ساز بازی در جهان در سال 2019 خواهد داشت. شرکتهای بازار بر روی جذابیت رابط کاربری و افزایش دنده های مدل سازی و کیفیت گرافیک تمرکز دارند.

توسط منطقه

بر اساس مناطق ، بازار به بخش تقسیم شده است آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و آمریکای لاتین، خاورمیانه & آفریقا. آسیا و اقیانوسیه بازار شبیه ساز بازی حداکثر رشد را دارد و پیش بینی می شود در یک دوره قابل پیش بینی با CAGR قوی توسعه یابد. پیشرفت گسترده در مناطق بازی بر اساس سیستم شبیه ساز و VR (واقعیت مجازی) یکی از عوامل تقویت کننده بازار جهانی بازی است ، به طور عمده در کشورهای آسیایی مانند کره جنوبی، ژاپن، هند، و چین.

گزارش تحقیقات بازار تجزیه و تحلیل سهامداران اصلی بازار را پوشش می دهد. شرکتهای اصلی نمایه شده در این گزارش شامل D-BOX Technologies، Inc.، Sony Corporation (Sony Interactive Entertainment LLC)، CKAS Mechatronics Pty. Ltd.، Eleetus LLC، Rseat Limited، Vesaro Limited، GTR Simulators (Abtivan)، Cruden BV، CXC شبیه سازی و درک سه بعدی ، شرکت

خبر مرتبط  Blackbaud میزبان کنفرانس فنی مجازی K-12 مجازی است

پیشنهادات بی نظیر

  • پوشش گسترده
  • بالاترین تعداد جدول و ارقام بازار
  • مدل مبتنی بر اشتراک در دسترس است
  • تضمینی بهترین قیمت
  • پشتیبانی مطمئن از تحقیقات پس از فروش با 10٪ رایگان سفارشی سازی

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1. محدوده بازار و روش

فصل 2. بررسی اجمالی بازار
2.1 مقدمه
2.1.1 بررسی اجمالی
2.1.2 خلاصه اجرایی
2.1.3 ترکیب بازار و سناریو
2.2 عوامل کلیدی موثر بر بازار
2.2.1 رانندگان بازار
2.2.2 محدودیت های بازار

فصل 3. بازار شبیه ساز بازی های جهانی توسط کامپوننت
3.1 بازار سخت افزار شبیه ساز جهانی بازی براساس منطقه
3.2 بازار جهانی نرم افزار شبیه ساز بازی بر اساس منطقه

فصل 4. بازار جهانی شبیه ساز بازی توسط محصول
4.1 بازار شبیه ساز بازی های جهانی مسابقه بر اساس منطقه
4.2 بازار جهانی شبیه ساز بازی تیراندازی بر اساس منطقه
4.3 بازار شبیه ساز بازی های مبارزه جهانی با توجه به منطقه
4.4 بازار جهانی شبیه ساز سایر محصولات بازی براساس منطقه

فصل 5. بازار جهانی شبیه ساز بازی با استفاده نهایی
5.1 بازار شبیه ساز بازی های مسکونی جهانی بر اساس منطقه
5.2 بازار جهانی شبیه ساز بازی های تجاری بر اساس منطقه

خبر مرتبط  Brad's Deals سریال پادکست های 'Frugal Living' حامیان مالی

فصل 6. بازار جهانی شبیه ساز بازی براساس منطقه
6.1 بازار شبیه ساز بازی آمریکای شمالی
6.2 بازار شبیه ساز بازی اروپا
6.3 بازار شبیه ساز بازی های آسیا و اقیانوسیه
6.4 بازار شبیه ساز بازی LAMEA

فصل 7. مشخصات شرکت
7.1 D-BOX Technologies، Inc.
7.1.1 بررسی اجمالی شرکت
7.1.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.1.3 تجزیه و تحلیل منطقه ای
7.1.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.1.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
7.1.5.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
7.2 شرکت سونی (Sony Interactive Entertainment LLC)
7.2.1 بررسی اجمالی شرکت
7.2.2 تجزیه و تحلیل مالی
7.2.3 تجزیه و تحلیل مقطعی و منطقه ای
7.2.4 هزینه تحقیق و توسعه
7.2.5 تجزیه و تحلیل SWOT
7.3 CKAS Mechatronics Pty. Ltd.
7.3.1 بررسی اجمالی شرکت
7.4 Eleetus LLC
7.4.1 بررسی اجمالی شرکت
7.4.2 استراتژی ها و تحولات اخیر
7.4.2.1 مشارکت ها ، همکاری ها و توافقات
7.5 Rseat محدود
7.5.1 بررسی اجمالی شرکت
7.6 وسارو محدود
7.6.1 بررسی اجمالی شرکت
شبیه ساز 7.7 GTR (Abtivan)
7.7.1 بررسی اجمالی شرکت
7.8 Cruden B.V.
7.8.1 بررسی اجمالی شرکت
7.9 شبیه سازی CXC
7.9.1 بررسی اجمالی شرکت
7.10 3D درک ، شرکت
7.10.1 بررسی اجمالی شرکت

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/ca9vw7 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com