DUBLIN، 7 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “EdTech و Smart Classroom Market توسط سخت افزار (نمایش های تعاملی ، پروژکتورهای تعاملی) ، سیستم (LMS ، SIS ، TMS) ، فناوری (Gamification ، Analytics ، Technology Advanced) و منطقه – پیش بینی جهانی تا سال 2025” به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود اندازه جهانی EdTech و کلاس های هوشمند از رشد کند 85.8 میلیارد دلار در سال 2020 تا 181.3 میلیارد دلار تا سال 2025 ، با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 16.1٪ در دوره پیش بینی.

از عوامل اصلی رشد رشد بازار کلاسهای EdTech و هوشمند می توان به پذیرش روزافزون راه حلهای یادگیری الکترونیکی ، تأثیر همه گیر COVID-19 و نیاز روزافزون به مدلهای یادگیری آموزش آنلاین برای ادامه سیستم آموزش در حالت قفل اشاره کرد.

بخش سیستم مدیریت یادگیری برای داشتن بیشترین سهم بازار در طول دوره پیش بینی

برنامه های LMS برای نظارت ، صدور گواهینامه ، ردیابی و ارائه برنامه های کاربردی آموزش الکترونیکی استفاده می شوند. این سیستم ها در درجه اول دستورالعمل های کلاس را ردیابی می کنند ، مدیریت یادگیری را به صورت خودکار انجام می دهند و ابزارهایی را برای مدیریت و ایجاد محتوا فراهم می کنند. آنها به موسسات این امکان را می دهند تا به صورت آنلاین به محتوای آموزشی دسترسی پیدا کنند ، در نتیجه دانشجویان را قادر می سازند تا با استفاده از مرورگر وب مطالب را مشاهده کنند. طیف گسترده ای از سیستم ها وجود دارد که با آموزش مدیریت و سوابق آموزشی سروکار دارند ، دوره های ترکیبی و آنلاین را برای همکاری بین معلمان و دانش آموزان تسهیل می کنند.

بخش آموزش عالی برای ثبت سریعترین نرخ رشد در دوره پیش بینی

رایانه لوحی ، گیمیفیکیشن ، تجزیه و تحلیل یادگیری ، چاپ سه بعدی و ابزارهای فنی پوشیدنی مانند سنسورهای حرکت کوچک ، ردیاب های تناسب اندام و ساعت های هوشمند چشم انداز آموزش عالی و عملکردهای آن را تغییر داده است. فناوری آموزش به طور کامل انقلابی در آموزش عالی ایجاد کرده است ، و به این بخش کمک می کند تا از همه موانع سنتی که توسط مکان و زمان تحمیل شده است عبور کند. فارغ از این تقاضای فنی ، دانشگاههای زیادی وجود دارند که خود با چالشهای جدیدی در رابطه با تجهیز دانشجویان به تحصیلات عالی کافی روبرو هستند. به دانشجویان دانشگاه فناوری و دانش آموزش پیشرفته ارائه می شود تا در صورت لزوم ، دانشجویان بتوانند از این فناوری حتی در محوطه دانشگاه نیز استفاده کنند.

خبر مرتبط  iOPEX Technologies کار خود را در نمایندگی های خانگی (WAHA) برای خدمات مدیریت مشتری آغاز می کند

آمریکای شمالی برای بیشترین سهم بازار در طول دوره پیش بینی

آمریکای شمالی نقش مهمی در توسعه فن آوری ها دارد ، که به اتخاذ راه حل های جدید EdTech در بخش های عمده کاربر نهایی کمک می کند. افزایش قابل توجهی در تعداد برنامه های یادگیری تلفن همراه در منطقه مشاهده شده است. طبق مقاله منتشر شده توسط Edweek Market Brief در فوریه 2019، هزینه های فناوری آموزشی تا به امروز نمایشگاه بیش از 13.0 میلیارد دلار فقط در ایالات متحده بازار فناوری آموزش آمریکای شمالی (EdTech) با سرمایه گذاری های فراوان در حال رشد چشمگیری است. در سال 2017 ، سرمایه گذاری در محصولات EdTech بیش از بود 9.5 میلیارد دلار. این بازار همچنین برنامه های بسیاری را برای کمک به ریاضیات ابتدایی و مهارت های انگلیسی به ارمغان آورده است. دانش آموزان و مربیان مختلف در منطقه در حال استفاده از برنامه های تلفن همراه هستند که به آنها امکان دسترسی به اطلاعات را در هر زمان و هر مکان می دهد.

تعداد زیادی از سازمانها در آمریکای شمالی در حال اتخاذ فن آوری های یادگیری هستند که محدود به اهداف آموزش داخلی نیست. فن آوری های یادگیری ، مانند فناوری های ارائه شده توسط Docebo ، باید بخشی از طیف وسیع تری از سیستم ها شوند و بتوانند به طور یکپارچه با سیستم های مختلف فناوری اطلاعات قدیمی مانند ERP ، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و ابزارهای کنفرانس ویدیویی ادغام شوند. آمریکای شمالی انتظار می رود که راه حلهای EdTech را ادغام کند زیرا کاربران را قادر می سازد همکاری و ارتباطات را در محیط یادگیری افزایش دهند. میزان پذیرش و سهم بازار آمریکای شمالی در مقایسه با سایر مناطق به طور قابل توجهی بیشتر است ، زیرا شرکت های اینجا استقبال بیشتری از اجرای چنین راه حل هایی دارند.

خبر مرتبط  دانلود قسمت دوم فصل دوم سریال هم گناه

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. مقدمه

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرایی

4 بینش برتر
4.1 بررسی اجمالی بازار Edtech و Smart Classroom
4.2 آمریکای شمالی: بازار ، توسط سیستم آموزشی و کشور
4.3 آسیا و اقیانوسیه: بازار ، توسط سیستم آموزشی و کشور

5 بررسی اجمالی بازار و روند صنعت
5.1 مقدمه
5.2 دینامیک بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 تکثیر دستگاههای متصل در بخش آموزش
5.2.1.2 پذیرش رو به رشد راه حل های یادگیری
5.2.1.3 استفاده روزافزون از هوش مصنوعی و میلی لیتر در یادگیری هوشمند
5.2.2 محدودیت ها
5.2.2.1 افزایش حملات سایبری به م Educationalسسات و موسسات آموزشی برای افزایش امنیت و امنیت داده ها
5.2.3 فرصت ها
5.2.3.1 فرصت های بالقوه رشد برای مجتمع های سیستم
5.2.3.2 افزایش هزینه های بخش آموزش
5.2.4 چالش ها
5.2.4.1 هزینه بالا برای تولید محتوای یادگیری
5.2.4.2 ناتوانی در مدیریت داده های بی درنگ و بدون ساختار
5.3 تجزیه و تحلیل مطالعه موردی
5.3.1 از پرونده 1 استفاده کنید: Cisco
5.3.2 از مورد 2 استفاده کنید: Google
5.3.3 از مورد 3 استفاده کنید: Microsoft
5.4 پیامدهای نظارتی
5.5 قیمت متوسط ​​فروش: Edtech و بازار کلاس هوشمند
5.6 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش: بازار
5.7 تجزیه و تحلیل فناوری: بازار
5.8 اکوسیستم: بازار
5.9 تأثیر COVID-19: بازار

6 Edtech و Smart Classroom Market ، توسط سخت افزار
6.1 مقدمه
6.1.1 سخت افزار: درایورهای بازار
6.1.2 سخت افزار: COVID-19 Impact
6.2 پروژکتورهای تعاملی
6.3 نمایش های تعاملی
6.4 سایر سخت افزارها

7 Edtech و Smart Classroom Market ، توسط سیستم آموزشی
7.1 مقدمه
7.1.1 سیستم آموزشی: رانندگان بازار
7.1.2 سیستم آموزشی: تأثیر COVID-19
7.2 سیستم مدیریت یادگیری
7.3 سیستم اطلاعات دانشجویی
7.4 سیستم ارزیابی کلاس
7.5 سیستم همکاری در کلاس
7.6 سیستم مدیریت کلاس
7.7 سیستم مدیریت اسناد
7.8 سیستم پاسخ دانش آموزان
7.9 سیستم مدیریت استعداد

8 Edtech و Smart Classroom Market ، توسط کاربر نهایی
8.1 مقدمه
8.1.1 کاربر نهایی: درایورهای کلاس Edtech و Smart
8.1.2 کاربر نهایی: COVID-19 Impact
8.2 مهد کودک
8.3 K-12
8.4 آموزش عالی

9 Edtech و Smart Classroom Market ، براساس نوع استقرار
9.1 مقدمه
9.1.1 نوع استقرار: Edtech و Smart Class Driver
9.1.2 نوع استقرار: تأثیر COVID-19
9.2 ساختمانها
9.3 ابر

خبر مرتبط  Intermap اشتراکهای اصلی نرم افزار را اعلام کرد

10 Edtech و Smart Classroom Market ، توسط Enabling Technology
10.1 مقدمه
10.1.1 فناوری امکان پذیر: درایورهای کلاس Edtech و Smart
10.1.2 فناوری امکان پذیر: تأثیر COVID-19
10.2 گیمیفیکیشن
10.3 تجزیه و تحلیل
10.4 برنامه ریزی منابع سازمانی
10.5 امنیت
10.6 فناوری پیشرفته

11 Edtech و Smart Classroom Market ، براساس منطقه
11.1 مقدمه
11.2 آمریکای شمالی
11.3 اروپا
11.4 آسیا و اقیانوسیه
11.5 خاورمیانه و آفریقا
11.6 آمریکای لاتین

12 منظره رقابتی
12.1 بررسی اجمالی
12.2 چارچوب ارزیابی بازار
12.3 تجزیه و تحلیل سهم بازار از بازیکنان برتر بازار
12.4 تجزیه و تحلیل درآمد بازیکنان برتر بازار
12.5 رتبه بندی بازیگران اصلی بازار در بازار
12.6 سناریوی رقابتی
12.6.1 راه اندازی محصول / راه حل جدید و پیشرفت های محصول
12.6.2 خریدها
12.6.3 مشارکت و توافق نامه ها

13 ماتریس ارزیابی شرکت و مشخصات شرکت
13.1 ماتریس ارزیابی رقابتی
13.1.1 ستاره
13.1.2 فراگیر
13.1.3 رهبران نوظهور
13.1.4 شرکت کننده
13.2 مشخصات شرکت
13.2.1 سیب
13.2.2 سیسکو
13.2.3 تخته سیاه
13.2.4 IBM
13.2.5 Dell EMC
13.2.6 گوگل
13.2.7 مایکروسافت
13.2.8 اوراکل
13.2.9 SAP
13.2.10 ساختار
13.2.11 2U Inc
13.2.12 الوکیان
13.2.13 مدیریت پردیس
13.2.14 لنوو
13.2.15 فن آوری های هوشمند
13.2.16 سنگ بنای پیشنهادی
13.2.17 D2L
13.2.18 روز کاری
13.2.19 ارتباطات کشف
13.2.20 پرومتن
13.3 حق بردن
13.4 ربع ارزیابی راه اندازی / SME
13.4.1 شرکتهای پاسخگو
13.4.2 شرکتهای پیشرو
13.4.3 شرکتهای پویا
13.4.4 بلوک های شروع
13.5 مشخصات شرکت راه اندازی / SME
13.5.1 Byju
13.5.2 یوانفودائو
13.5.3 Vipkid
13.5.4 17Zuoye
13.5.5 Udemy
13.5.6 Udacity
13.5.7 عصر یادگیری
13.5.8 کورسرا
9/13/5 Brightbytes

14 بازار مجاور

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/i0n1uv مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com