نیویورک، 14 جولای 2021 / PRNewswire / – افزایش نفوذ اینترنت و دستگاه های هوشمند ، افزایش متوسط ​​سرعت اینترنت و افزایش چشمگیر خدمات ویدئویی بر اساس تقاضا (VoD) مهمترین عواملی هستند که باعث گسترش خدمات جهانی برتر (OTT) می شوند. بازار. بازار درآمد کسب کرد 91،881.6 میلیون دلار در سال 2020 و طبق P&S Intelligence پیش بینی می شود که در طی سالهای 2021-2030 به شدت افزایش یابد.

بیماری همه گیر COVID-19 به طور مثبتی بر آن تأثیر گذاشته است رشد بازار خدمات OTT. اعلام قفل چندگانه و پروتکل های سختگیرانه فاصله اجتماعی ، صنعت سینما و تئاتر را متوقف کرده است. دلیل این امر این بود که سالن های سینما و تئاترها به دلیل قفل شدن ، تعطیل شدند و در نتیجه نمایش فیلم ها متوقف شد. به همین ترتیب ، بسیاری از رویدادهای مهم ورزشی به تعویق افتاد ، لغو شد ، یا در پشت درهای بسته برگزار شد ، که باعث سقوط شدید درآمد زایی شد. با این حال ، سیستم عامل های OTT از این اقدامات بهره مند شدند ، زیرا آنها توانستند رویدادها و فیلم های ورزشی را تحت مدل پرداخت به ازای هر نمایش نشان دهند. علاوه بر این ، این قفل ها به مردم فرصت می دادند تا از محتوای آنلاین استفاده کنند و بنابراین ، میزان تماشای سیستم عامل های اصلی جریان در طول همه گیر به شدت افزایش می یابد.

نسخه نمونه این گزارش را در اینجا دریافت کنید: https://www.psmarketresearch.com/market-analysis/ott-services-market/report-sample

بازار خدمات OTT بسته به نوع خود به پخش موسیقی ، بازی آنلاین و ارتباطات VoD تقسیم می شود. پیش بینی می شود از این تعداد ، دسته بازی های آنلاین در بازار تسلط داشته باشد. کنسول های بازی متصل به اینترنت مانند Xbox One ، Wii U و Sony PlayStation 4 بازی های آنلاین را فعال می کنند. علاوه بر این ، این بازی ها معمولاً بسیار گران قیمت هستند ، که به طور گسترده در تولید درآمد بالای دسته بازی های آنلاین در بازار نقش دارد.

خبر مرتبط  بازارهای جهانی مدار چاپی جهانی (PCB) ، 2020-2024 با تجزیه و تحلیل بازار PCB 5G BTS چین

استفاده بیش از حد از تبلت ها و تلفن های هوشمند و افزایش نفوذ اینترنت از اصلی ترین عواملی است که باعث گسترش دسته گوشی های هوشمند و تبلت ها در بخش دستگاه های جریان دهنده بازار خدمات OTT می شود. به عنوان مثال ، طبق اطلاعات بانک جهانی ، سهم کاربران اینترنت در جمعیت جهانی از 34.2 درصد در سال 2012 به 51.1 درصد در سال 2019 افزایش یافته است. علاوه بر این ، راحتی استفاده ارائه شده توسط این محصولات و قابلیت حمل آنها و توانایی آنها برای اجازه دادن به کاربران بارگیری و پخش محتوای با کیفیت بالا طبق انتخاب آنها نیز باعث رشد این دسته در بازار می شود.

گزارش دقیق را با تجزیه و تحلیل تأثیر COVID-19 در گزارش تحقیقات بازار خدمات برتر مرور کنید: بر اساس نوع (بازی آنلاین ، پخش موسیقی ، ویدئو درخواستی ، ارتباطات) ، مدل درآمدزایی (مبتنی بر اشتراک ، تبلیغات ، معامله محور ) ، دستگاه پخش جریانی (تلفن های هوشمند و تبلت ها ، لپ تاپ ها و دسکتاپ ها ، کنسول های بازی) ، خدمات عمودی (رسانه ها و سرگرمی ها ، آموزش و یادگیری ، بازی ها ، برنامه های خدمات) – پیش بینی رشد و تحلیل صنعت جهانی تا سال 2030 @ https://www.psmarketresearch.com/market-analysis/ott-services-market

در سطح جهانی، آمریکای شمالی بیشترین سهم را در بازار خدمات OTT در سال 2020 داشته است. این به این واقعیت نسبت داده می شود که مردم این منطقه به دلیل درآمد قابل استفاده بالا ، از خدمات OTT بسیار بهره می برند و محتوای ارائه شده توسط سیستم عامل های OTT را مصرف می کنند. علاوه بر این ، نفوذ زیاد اینترنت همچنین باعث محبوبیت خدمات OTT در منطقه می شود.

خبر مرتبط  NIIT Technologies اکنون Coforge است

در دوره پیش بینی ، آسیا و اقیانوسیه پیش بینی می شود که منطقه (APAC) سریعترین رشد برای خدمات OTT باشد. این امر به دلیل وجود جمعیت زیادی ، رشد روزافزون کاربران تلفن های هوشمند و افزایش نفوذ اینترنت در کشورهای در حال توسعه مانند چین و هند.

بازیکنان فعال در بازار خدمات OTT بر تقویت ادغام و ادغام و راه اندازی خدمات برای تقویت موقعیت خود در صنعت تمرکز دارند. به عنوان مثال ، شرکت والت دیزنی خرید غول OTT هند Hotstar را به پایان رساند جولای 2020 و نام آن را به Disney + Hotstar تغییر داد. تحقق این خرید تقریباً یک سال به طول انجامید و شرکت والت دیزنی پیش بینی می کند با سیستم عامل های مختلف پخش ویدئو منطقه ای مانند Amazon Prime Video و Netflix رقابت کند.

قبل از خرید در این مورد استعلام بگیرید: https://www.psmarketresearch.com/send-enquiry؟enquiry-url=ott-services-market

به همین ترتیب ، اپراتور مخابراتی جیو در اعلام کرد جولای 2020 که 12 برنامه OTT مانند Amazon Prime ، Voot ، Disney + Hotstar ، SonyLiv ، Netflix ، Zee5 ، YouTube ، JioSaavn و JioCinema را تحت برنامه Jio TV + معرفی می کند ، که این خدمات را در یک پلت فرم واحد قابل ارائه می کند. در تلویزیون مشاهده می شود.

خبر مرتبط  بازیکنان جدید و برنامه های کاربردی گسترده تر قادر به رشد قوی در صنعت CAD هستند

برخی از بازیگران عمده بازار خدمات OTT عبارتند از Roku Inc.، Netflix Inc.، Amazon.com Inc.، Apple Inc.، The Walt Disney Company، Facebook Inc.، Google LLC (YouTube)، Kakao Corp، Rakuten Inc.، و شرکت Telstra Corporation Ltd.

گزارشهای بیشتر را مرور کنید

بازار جریان ویدئو – بازار جهانی سیستم پخش ویدئو در ارزش گذاری شد 245.3 میلیارد دلار در سال 2018 ، و پیش بینی می شود که به آن برسد 688.7 میلیارد دلار تا سال 2024 ، CAGR 19.1 during را در طول 2019-2024 نشان می دهد. با یکدیگر، آمریکای شمالی و اروپا انتظار می رود تا سال 2024 بیش از 57.3 درصد از سهم بازار جهانی جریان ویدئو را داشته باشد.

بازار وبپیش بینی می شود بازار جهانی وب سایت به این بازار برسد 6.5 میلیارد دلار تا سال 2030 ، شاهد CAGR 5.7٪ طی سالهای 2020-2030 است. افزایش جذب تبلت ها و تلفن های هوشمند ، همراه با استفاده روزافزون از شبکه های اجتماعی ، یکی از عوامل کلیدی در پیشبرد پذیرش بازی های آنلاین است.

در باره هوش P&S

P&S Intelligence ارائه دهنده خدمات تحقیق و مشاوره بازار است که نیازهای اطلاعات بازار صنایع در حال رشد را در سراسر جهان تأمین می کند. P&S به عنوان یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره ای پیشگام ، با ارائه سرهم هوشمندی در بازار ، معتقد است که با ارائه تجزیه و تحلیل دقیق چشم انداز در حال تغییر سناریوی بازار ، به شرکت ها امکان می دهد تا تصمیمات آگاهانه بگیرند و استراتژی های تجاری خود را با دقت انجام دهند.

مخاطب:

پرژنیش کومار
هوش P&S
تماس با: + 1-347-960-6455
پست الکترونیک: [email protected]
وب: https://www.psmarketresearch.com

آرم: https://mma.prnewswire.com/media/1224988/P_and_S_Intelligence_Logo.jpg

SOURCE P&S Intelligence