نیویورک، 10 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – پیش بینی می شود با افزایش جمعیت سالمندان ، بازار جهانی لوازم آرایشی خانگی با 20.4٪ CAGR بین سالهای 2020 و 2030 مشاهده شود تا به 45956.3 میلیون دلار تا سال 2030 ، از 6457.4 میلیون دلار در سال 2019 ، طبق مطالعه تحقیقاتی منتشر شده توسط P&S Intelligence. سازمان ملل متحد می گوید که تعداد افراد در گروه سنی 65 سال به بالا تا سال 2050 به 1.5 میلیارد نفر خواهد رسید ، از 703 میلیون نفر در سال 2019.

با افزایش سن ، شبکه غددی و عروقی و بافت فیبری در لایه های پوست کاهش می یابد ، که منجر به خشکی ، چین و چروک ، افتادگی پوست و تغییر رنگدانه می شود. این یکی از مهمترین دلایل رشد بازار لوازم آرایشی خانگی است ، زیرا برای درمان چنین موارد مرتبط با سن ، با سفت کردن و احیای پوست ، افراد از دستگاه های ضد پیری متعددی استفاده می کنند.

نسخه نمونه این گزارش را دریافت کنید @ https://www.psmarketresearch.com/market-analysis/home-use-beauti-devices-market/report-sample

بیماری همه گیر ویروس کرونا بر بازار لوازم آرایشی خانگی تأثیر منفی می گذارد ، زیرا اقدامات قفل شده در بسیاری از کشورها به منظور جلوگیری از شیوع عفونت ، فعالیتهای تجاری و تولیدی را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. جدا از عرضه کم این وسایل ، حتی تقاضای آنها نیز کاهش می یابد ، زیرا مردم برای کالاهای غیر ضروری خرید نمی کنند. پس از بهبود اوضاع ، پس از سه ماهه آخر سال 2020 ، تقاضا برای دستگاه های زیبایی دوباره افزایش می یابد.

خبر مرتبط  مجموعه بدون نمایندگی راه حل مناسب مقرون به صرفه برای صاحبان مشاغل کوچک را راه اندازی می کند

در سال 2019 ، گروه لیزر / نور با توجه به سودمندی دستگاه های مبتنی بر لیزر و نور در کاهش درد و التهاب پوست ، بدون آسیب رساندن به مناطق سالم پوست ، بر بازار دستگاه های زیبایی مورد استفاده در خانه حاکم شد. علاوه بر این ، انرژی ساطع شده توسط این دستگاه ها ، از طریق فناوری تقویت نوری ، وضعیت کلی پوست را بهبود می بخشد.

گزارش را با تجزیه و تحلیل دقیق COVID-19 در گزارش تحقیقات بازار لوازم زیبایی خانگی مرور کنید: توسط فناوری (لیزر / نور ، ارتعاش ، انرژی فرکانس رادیویی ، نانو آیکونیک ، میکرونیدلینگ ، الکتروپوراسیون) ، نشانه (حذف مو ، پاک سازی ، درمان آکنه ، جوان سازی پوست / ضد پیری ، اکسیژن / بخار دادن صورت ، رشد مو ، درمارولینگ ، کاهش سلولیت) – تجزیه و تحلیل صنعت و پیش بینی رشد جهانی تا سال 2030 @ https://www.psmarketresearch.com/market-analysis/home-use-beauty-devices-market

در حال حاضر، آمریکای شمالی به دلیل آگاهی ظاهری بالا و درآمد یکبار مصرف ، افزایش آگاهی در مورد برنامه های کاربردی بالقوه استفاده در خانه برای بیماری های پوستی و مو و افزایش شیوع بیماری های پوستی مانند آکنه ، بالاترین درآمد صنعت را دارد. همه این عوامل منجر به صرف هزینه های زیاد برای دستگاه های زیبایی شده است ، بنابراین در نتیجه تسلط بر آمریکای شمالی در فروشگاه. در آینده ، بالاترین CAGR در بازار دستگاه های زیبایی خانگی مشاهده می شود آسیا و اقیانوسیه (APAC) این امر به دلیل افزایش شیوع بیماریهای پوستی ، درآمد قابل استفاده و رشد جمعیت شهری ، رونق جمعیت سالمندان و افزایش آگاهی در مورد وسایل زیبایی و ظاهری خواهد بود.

خبر مرتبط  توسعه هوشمند از سرگیری تولید را تسریع می کند

به منظور دستیابی به مشتریان جدید در جغرافیای جدید ، شرکت های موجود در بازار لوازم خانگی زیبایی مشارکت دارند ، زیرا چنین اقداماتی به آنها انعطاف پذیری می دهد:

  • محصولات خود را از طریق فروشگاه شرکای خود ارائه می دهند
  • با معاشرت با باشگاه های محبوب ورزشی ، دسترسی آنها را بیشتر کنید
  • حضور آنها را در افزایش دهید اروپا و آسیا
  • فروشگاه های بزرگ را در کشورهای جدید تأسیس کنید
  • با تخصص یکدیگر سبد محصولات آنها را افزایش دهید

درباره این گزارش س inquال کنید @ https://www.psmarketresearch.com/send-enquiry؟enquiry-url= خانه-استفاده-زیبایی-دستگاه-بازار

بازیگران اصلی بازار جهانی لوازم آرایشی خانگی عبارتند از Nu Skin Enterprises Inc.، Panasonic Corporation، Home Skinovations Ltd.، TRIA Beauty Inc.، L’Oréal SA، Carol Cole Company Inc.، YA-MAN Ltd.، Candela شرکت ، Koninklijke Philips NV ، MTG Co. Ltd. ، Spectrum Brands Holdings Inc. ، LightStim ، Amorepacific Corporation ، شرکت Conair ، دکتر دنیس گروس مراقبت از پوست LLC ، Project E Beauty ، FOREO AB ، Beauty Bioscience Inc. ، شرکت Procter & Gamble ، و سایدن محدود.

گزارش مرتبط

بازار جهانی لوازم زیبایی

خبر مرتبط  BRK توافق نامه ای را برای تجدید نظر در فناوری Gen2 خود با نشانه های دیجیتال Blockchain Driven برای معادن طلا اعلام کرد

در سالهای آینده ، رشد بازار لوازم آرایشی سریعترین رشد را دارد آسیا و اقیانوسیه، به عنوان یک نتیجه از افزایش درآمد یکبار مصرف و افزایش شیوع مسائل پوستی در منطقه. علاوه بر این ، آگاهی در مورد مجموعه وسایل زیبایی موجود و همچنین جمعیت سالمندان و بروز اختلالات هورمونی در حال افزایش است.

https://www.psmarketresearch.com/market-analysis/beauty-devices-market

بازار لوازم زیبایی آمریکا

طی دوره پیش بینی ، انتظار می رود بازار با بیشترین رشد در رده دستگاه های زیبایی در منزل ، با CAGR 19.3٪. انواع روش های درمانی صورت و درمان های بدن که در سالن ها و اسپا ارائه می شود ، با کمک این دستگاه ها در خانه قابل انجام است. تقاضا برای دستگاه های خانگی نیز به دلیل طراحی های ارگونومیک و قابل حمل بودن در حال افزایش است.

https://www.psmarketresearch.com/market-analysis/us-beauty-devices-market

در باره هوش P&S

P&S Intelligence ارائه دهنده خدمات تحقیق و مشاوره بازار است که نیازهای اطلاعات بازار صنایع در حال رشد را در سراسر جهان تأمین می کند. P&S به عنوان یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره ای کارآمد ، با ارائه سرهم هوشمندی در بازار ، معتقد است که با ارائه تجزیه و تحلیل دقیق چشم انداز در حال تغییر سناریوی بازار ، به شرکت ها امکان می دهد تا تصمیمات آگاهانه بگیرند و استراتژی های تجاری خود را با دقت انجام دهند.

مخاطب:
پرژنیش کومار
هوش P&S
تماس با: + 1-347-960-6455
پست الکترونیک: [email protected]
وب: https://www.psmarketresearch.com


SOURCE P&S Intelligence