DUBLIN، 24 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “هدیه کارت و کارت تشویقی مالزی بازار هوشمند و دینامیک رشد آینده (کتاب بانک اطلاعات) – اندازه بازار و پیش بینی (2015-2024) – Covid-19 Update Q2 2020” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

این گزارش جزئیات تأثیر کاهش اقتصادی همراه با تغییر در کسب و کار و احساسات مصرف کننده را به دلیل اختلال ناشی از شیوع Covid-19 در صنعت کارت هدیه در مالزی.

از لحاظ تاریخی ، بازار کارت های هدیه در مالزی طی سال های 2015-2019 با CAGR 19.6٪ رشد مداوم را ثبت کرده است. با این حال ، طبق نظرسنجی جهانی کارت هدیه Q2 2020 ، بازار کارت های هدیه در مالزی انتظار می رود به دلیل اختلالات ناشی از شیوع Covid-19 در بخش های خرده فروشی و شرکت ها تأثیر بگذارد.

اگرچه رشد صنعت کارتهای هدیه به دلیل همه گیر شدن تحت تأثیر قرار خواهد گرفت ، اما بخشهای خاصی از جمله استفاده شخصی وجود دارد که سهم قابل توجهی از بازار را به دست می آورند. همچنین پیش بینی می شود که پذیرش کارتهای e-Gift طی 4-6 چهارم آینده به میزان قابل توجهی افزایش یابد. روندهای جالبی در بخشهای مختلف در حال ظهور است که انتظار می رود تغییرات اساسی در صنعت کارتهای هدیه ایجاد کند.

با وجود چالش های کوتاه مدت ، داستان رشد میان مدت و بلند مدت کارت های هدیه در مالزی قوی می ماند صنعت کارت هدیه در مالزی در دوره پیش بینی به رشد خود ادامه خواهد داد و انتظار می رود CAGR 16.1٪ طی سالهای 2020-2024 ثبت کند. بازار کارت های هدیه در کشور از افزایش خواهد یافت 1015.0 میلیون دلار آمریکا در سال 2019 برای رسیدن به 1.846.6 میلیون دلار آمریکا تا سال 2024. رشد در صنعت کارت های هدیه را می توان به رشد کلی تجارت تجارت الکترونیکی ، برنامه پاداش شرکت ها و پرداخت های gig Economy در کشور نسبت داد.

در سال 2020 انتظار می رود بازار تجارت الکترونیکی بیش از 25 درصد رشد کند که این امر همچنین از رشد صنعت کارت هدیه در کشور پشتیبانی می کند. دولت مالزی با ارائه ابتکار عمل الکترونیکی Tunai Rakyat ، که هدف آن ایجاد انگیزه مورد نیاز برای پذیرش کیف پول الکترونیکی است ، به جامعه بدون پول این کشور فشار می آورد. این برنامه در سال ژانویه 2020، بخشی از برنامه دولت رفاه مشترک چشم انداز 2030 (SPV2030) است که هدف آن دسترسی به فناوری دیجیتال برای همه است. با بیش از 32 میلیون کاربر اینترنت در کشور ، افزایش پذیرش کارت های هدیه برای خریدهای آنلاین رشد بازار را تحریک می کند. بازیکنان برجسته جهانی مانند کارت های هدیه Google Play قبلاً حضور خود را در مالزی.

که در اکتبر 2019، 7-Eleven مالزی با مشارکت InComm و Razer کارت های هدیه فعال شده در فروش خود (POSA) را در قسمت شرقی مالزی. از این کارت های هدیه می توان برای خرید طیف وسیعی از محصولات و خدمات مانند JOOX ، Netflix ، Spotify Premium ، Zalora ، KKBox ، Sony Play Station و Starbucks استفاده کرد.

خبر مرتبط  راه حل های نیمه هادی سونی و شریک مایکروسافت برای ایجاد راه حل های دوربین هوشمند برای مشتریان سازمانی

یکی دیگر از روندهای نوظهور فریلنسرها که از طریق کارت های هدیه پرداخت می کنند مالزی باعث رشد بازار در سالهای آینده خواهد شد. با توانایی خرید بیت کوین با استفاده از کارت های هدیه ، رشد صنعت کارت هدیه را نیز تقویت می کند. برخی از ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث مانند paxful.com و localbitcoins.com ، به کاربران امکان می دهند بیت کوین را برای کارت های هدیه در مالزی.

هزینه های شرکت ها برای کارت های هدیه نیز در کشور در حال افزایش است ، زیرا شرکت ها آن را ابزاری کارآمد برای ارائه پاداش و مشوق به کارمندان خود در طول تعطیلات و قدردانی از زحمات آنها می دانند. مشاغل همچنین کارت های هدیه خیریه را برای افزایش فعالیت های CSR خود و تشویق کارمندان خود برای بازگرداندن به جامعه انتخاب کرده اند. برخی از ارائه دهندگان کارت های هدیه شخص ثالث محبوب در کشور شامل giftvoucher.my ، giftr.my و Popular.com.my هستند.

این گزارش تجزیه و تحلیل دقیق محوری داده ها از کارت های هدیه و بازار کارت های تشویقی شرکت ها همراه با رفتار مصرف کننده و پویایی هزینه های خرده فروشی مالزی. این گزارش با بیش از 200 KPI در سطح کشور ، درک جامعی از پویایی بازار کارت های هدیه و تشویقی را ارائه می دهد.

خبر مرتبط  مؤسسه SANS راهنمایی در مورد ساختن یک برنامه شناسایی موفق دارایی ICS را ارائه می دهد

دلایل خرید

  • درک عمیق دینامیک بازار کارت های هدیه و کارت های تشویقی: درک فرصت بازار ، روندهای اصلی و محرک ها همراه با پیش بینی پنج ساله (2014-2023) برای کارت های هدیه و کارت های تشویقی در مالزی.
  • استراتژی های خاص بازار را توسعه دهید: بخشهای رشد را شناسایی کرده و فرصتهای خاص را در بخشها و مناسبتهای مصرف کننده برای تدوین استراتژی کارتهای هدیه خود هدف قرار دهید. روندهای اصلی و خطرات خاص بازار را ارزیابی کنید.
  • از نگرش و رفتار مصرف کننده بینایی کسب کنید مالزی: تغییر نگرش و رفتار مصرف کننده را بفهمید و بازگشت سرمایه را افزایش دهید. اطلاعات دقیق در مورد هزینه خرده فروشی را از طریق کارت های هدیه برای مصرف کنندگان خرده فروشی و شرکت ها دریافت کنید.
  • از طریق شش KPI ضروری دید کاملی بدست آورید: تعداد کارت در گردش ، مقدار بار ، ارزش استفاده نشده ، ارزش خرید متوسط ​​، مقدار متوسط ​​در هر معامله و ارزش معاملات.
  • بینش کانال توزیع: پویایی فروش کارت های هدیه را از طریق کانال ها – آنلاین در مقابل آفلاین و فروش شخص اول در مقابل شخص ثالث درک کنید.

محدوده

هزینه کل برای هدایا در مالزی

  • توسط بخش مصرف کننده (خرده فروشی و شرکتی)
  • براساس دسته های محصول (13 بخش)
  • توسط بخشهای خرده فروشی (7 بخش)

اندازه بازار کارت هدیه توسط KPI در بخش های مصرف کننده در مالزی

  • ارزش ناخالص بار
  • ارزش معامله
  • ارزش استفاده نشده
  • مقدار متوسط ​​هر معامله
  • حجم معامله
  • ارزش متوسط ​​کارت خریداری شده
  • تعداد کارتها

اندازه بازار کارت هدیه براساس بخش مصرف کننده در مالزی

  • مصرف کننده خرده فروشی
  • مصرف کننده شرکت (مقیاس کوچک ، رده متوسط ​​، شرکت بزرگ)

اندازه بازار کارت هدیه دیجیتال در مالزی

  • توسط خرده فروشی مصرف کننده
  • به مناسبت خرید خرده فروشی
  • توسط شرکت سازنده
  • به مناسبت خرید شرکتی
  • براساس اندازه شرکت
خبر مرتبط  آکسون قیمت گذاری پیشنهادات عمومی سهام مشترک را اعلام کرد

اندازه بازار کارت هدیه توسط مصرف کننده خرده فروشی در مالزی

  • توسط ویژگی تابعی
  • به مناسبت
  • جشنواره ها و روزهای جشن خاص
  • جشن نقطه عطف
  • استفاده شخصی
  • دیگر
  • ارزش کانال خرید

کارت هدیه هزینه شده توسط رفتار مصرف کننده و جمعیت شناسی در مالزی

  • رفتار خرید مصرف کننده
  • خریدار کارت هدیه توسط گروه سنی
  • خریدار کارت هدیه براساس سطح درآمد
  • خریدار کارت هدیه توسط جنسیت

اندازه بازار کارت هدیه توسط مصرف کننده شرکت در مالزی

  • توسط ویژگی تابعی
  • به مناسبت
  • مشوق کارمندان
  • مشوق فروش
  • مشوق مصرف کننده
  • با مقیاس تجارت
  • روند تخصیص بودجه برای سال 2020

هدیه هزینه بر اساس دسته های محصول (تقسیم توسط خرده فروشان و مصرف کنندگان شرکت ها) در مالزی

  • غذا و نوشیدنی
  • سلامتی ، سلامتی و زیبایی
  • پوشاک ، کفش و لوازم جانبی
  • محصولات کتاب و رسانه
  • لوازم الکترونیکی مصرفی
  • رستوران ها و بارها
  • اسباب بازی ، کودک و نوزاد
  • جواهر سازی
  • محصولات ورزشی
  • لوازم و لوازم خانگی و آشپزخانه
  • مسافرت رفتن
  • سرگرمی و بازی
  • دیگر

کارت هدیه هزینه شده توسط بخش خرده فروشی (تقسیم توسط خرده فروشان و مصرف کنندگان شرکت ها) در مالزی

  • تجارت الکترونیکی و فروشگاه های بزرگ
  • رستوران ها و بارها
  • سوپرمارکت ، هایپرمارکت ، فروشگاه رفاه
  • سرگرمی و بازی
  • فروشگاه های تخصصی
  • سلامتی و سلامتی
  • مسافرت رفتن

کارت هدیه هزینه شده توسط کانال توزیع (تقسیم توسط خرده فروشان و مصرف کنندگان شرکت ها) در مالزی

  • فروش آنلاین کارت هدیه
  • فروش آفلاین کارت هدیه
  • فروش مهمانی اول
  • فروش شخص ثالث
  • افزایش فروش

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/q3kdu مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com