DUBLIN، 18 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار همکاری تیم جهانی: اندازه و پیش بینی ها با تجزیه و تحلیل تأثیر COVID-19 (2020-2024)” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار همکاری تیم جهانی: اندازه و پیش بینی ها با تجزیه و تحلیل تأثیر COVID-19 (2020-2024) تجزیه و تحلیل دقیق اندازه بازار از نظر ارزش ، بخش و نفوذ کاربر و به دنبال آن تجزیه و تحلیل دقیق تأثیر COVID-19 را فراهم می کند.

UCC یا ارتباط و همکاری یکپارچه خدماتی است که چندین روش ارتباطی را ارائه می دهد. مانند سیستم تلفن مشاغل ، پست صوتی ، پیام فوری ، چت ، نمابر ، پل تماس کنفرانسی ، کنفرانس ویدیویی ، تلفن گویا و موارد دیگر. ارتباط و همکاری یکپارچه همچنین می تواند نامه های الکترونیکی ، برنامه های وب ، رسانه های اجتماعی و ابزارهای تجاری را روی cloud تلفیق کند. اتصال بی وقفه مکان های تجاری جهانی در کنار امکان همکاری تیمی موثر از مزایای اساسی ابزارهای UCC برای سازمان ها است. به همین دلیل ، UCC ستون فقرات همکاری تیمی است.

UCC از مزایای بسیاری مانند بهبود کیفیت کار ، خدمات سریعتر ، افزایش انعطاف پذیری کارمندان ، کاهش هزینه ها و غیره تشکیل شده است. بر اساس خدمات ، UCC در سه سرویس UCaaS ، CCaaS و CPaaS طبقه بندی می شود. ارتباطات یکپارچه به عنوان سرویس (UCaaS) وظیفه تحویل مبتنی بر ابر چت های صوتی ، ایمیل ها ، چت ها و غیره را بر عهده دارد. این سرویس می تواند مشترک یا رایگان باشد. در حالی که ، مرکز تماس به عنوان سرویس (CCaaS) راه حل های خدمات به مشتری و بستر ارتباطی به عنوان سرویس (CPaaS) API و ابزارهای نرم افزاری را برای توسعه دهندگان جهت افزودن ابر در زمان واقعی ارائه می دهند.

برخی از برترین سیستم های UCC شامل UC مبتنی بر ابر ، UC ویدئو ، webRTC ، UC موبایل ، lync و غیره هستند. برخی از مزایای عمده استفاده از UCC برای سیستم های ارتباطی انعطاف پذیری بیشتر ، فن آوری پیشرفته ، مفید برای کار از راه دور یا کار با کارمندان در خانه و برای کارآموزان جدید آسان است.

خبر مرتبط  نقاط قوت شرکای جهانی شدن به عنوان رهبر بازار که توسط نلسون هال در تحقیقات جدید در مورد کارفرمای جهانی صنعت ضبط برجسته شده است

انتظار می رود بازار جهانی همکاری تیمی در دوره پیش بینی شده (2020-2024) با سرعت بالایی رشد کند. بازار توسط محرکه های مختلف رشد ، مانند رشد در مشتریان شرکت ، نفوذ روزافزون تلفن های هوشمند و سرمایه گذاری در مقیاس بزرگ ، تغییرات مطلوب در استانداردهای حسابداری و غیره پشتیبانی می شود. با این وجود ، بازار با چالش های خاصی روبرو است ، مانند شبکه بیش از حد همگرا ، رقابت زیاد و غیره. چند روند جدید بازار نیز ارائه شده است ، مانند ، ادغام تنگاتنگ بین CCaaS و CRM ، راه اندازی محصول جدید ، و غیره

COVID-19 به عنوان یک صنعت دم در صنعت عمل می کند. روند افزایشی کار از راه دور به دلیل سفارشات در خانه در حال رشد بازار همکاری تیمی است. بازار شاهد افزایش استفاده از ابزارهای مختلف UCC است. تیم های Slack ، Zoom و Microsoft برای دستیابی به ارتباطات و همکاری م forثر برای شرکت ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

علاوه بر این ، این گزارش همچنین فرصتهای کلیدی در بازار را ارزیابی کرده و عواملی را که رشد صنعت را تحت تأثیر قرار داده و خواهد داشت ، بیان می کند. رشد بازار جهانی همکاری تیمی جهانی نیز با در نظر گرفتن الگوهای رشد قبلی ، محرک های رشد و روند فعلی و آتی برای سال های 2020-2024 پیش بینی شده است.

8×8 Inc. ، Avaya ، NEC Corporation و NICE in Contact برخی از بازیگران اصلی در بازار جهانی همکاری تیم هستند که مشخصات شرکت آنها در این گزارش انجام شده است. در این بخش از گزارش ، نمای کلی مشاغل ، نمای مالی و استراتژی های تجاری شرکت ها ارائه شده است.

خبر مرتبط  Frontpoint سرمایه گذاری سهام خود را از Twin Point Capital اعلام می کند

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. خلاصه اجرایی

2. مقدمه
2.1 همکاری تیمی یک نمای کلی
2.1.1 اهمیت ارتباط و همکاری یکپارچه (UCC) در همکاری تیمی
2.1.2 UCC توسط سرویس ها
2.1.3 محبوب سیستم های ارتباطی متحد
2.1.4 مزایای عمده UCC
2.2 مرکز تماس با ما به عنوان سرویس (CCaaS): یک نمای کلی
2.2.1 CCaaS: تعریف
2.2.2 مزایای برنامه CCaaS

3. تجزیه و تحلیل بازار جهانی
3.1 بازار جهانی همکاری تیمی: یک تحلیل
3.1.1 بازار جهانی همکاری تیمی براساس ارزش
3.2 بازار جهانی همکاری تیمی: تجزیه و تحلیل برنامه
3.2.1 بازار همکاری تیمی جهانی توسط برنامه (IT & Telecom ، BFSI ، بخش عمومی ، خرده فروشی و سایر موارد)
3.2.2 همکاری جهانی تیم فناوری اطلاعات و بازار مخابرات بر اساس ارزش
3.2.3 همکاری تیم جهانی بازار BFSI براساس ارزش
3.2.4 همکاری تیم جهانی بازار بخش عمومی براساس ارزش
3.2.5 بازار جهانی خرده فروشی همکاری تیم جهانی
3.2.6 همکاری تیمی جهانی دیگران براساس ارزش بازاریابی می کنند
3.3 بازار جهانی همکاری تیمی: نوع تجزیه و تحلیل خدمات
3.3.1 بازار جهانی همکاری تیمی بر اساس نوع خدمات (CCaaS ، CPaaS و UCaaS)
3.3.2 بازار جهانی CCaaS براساس ارزش
3.3.3 بازار جهانی CPaaS براساس ارزش
3.3.4 بازار جهانی UCaaS براساس ارزش
3.3.5 بازار جهانی UCaaS توسط نفوذ کاربر
3.4 بازار همکاری تیمی آمریکای شمالی: یک تحلیل
3.4.1 بازار UCaaS آمریکای شمالی با نفوذ کاربر
3.4.2 بازار SMC UCaaS آمریکای شمالی با نفوذ کاربر
3.4.3 بازار UCaaS Mid Enterprise North America توسط نفوذ کاربر
3.4.4 بازار همکاری تیمی ایالات متحده با درآمد متوسط ​​اشتراک

4. تأثیر Covid-19
4.1 تأثیر در بازار همکاری تیم جهانی
4.1.1 استفاده از پیاده روی از راه دور استفاده از ابزارهای همکاری تیمی
4.1.2 تقاضای جراحی برای راه حل های کنفرانس ویدیویی
4.2 تأثیر Covid-19 بر بازیکنان صنعت

خبر مرتبط  شرکتهای ارائه دهنده راه حل برتر زنجیره تأمین در سراسر جهان به عنوان Krber متحد شوید

5. دینامیک بازار
5.1 رانندگان رشد
5.1.1 رشد در مشتریان سازمانی
5.1.2 اعمال شده در زمینه های مختلف
5.1.3 تغییرات مطلوب در استانداردهای حسابداری
5.1.4 نفوذ روزافزون تلفن های هوشمند و سرمایه گذاری های کلان
5.1.5 دلایل رشد بازار
5.1.6 افزایش اتصال 4G
5.2 چالش ها
5.2.1 رقابت بالا
5.2.2 شبکه های بیش از حد همگرا
5.3 روند بازار
5.3.1 راه اندازی محصول جدید
5.3.2 کانال فروش غیرمستقیم و مشارکت های فروش به بازار
5.3.3 ادغام تنگاتنگ بین CCaaS و CRM
5.3.4 یافته های کلیدی تأثیرگذار در برنامه ریزی و استقرار زیرساخت های مرکز تماس
5.3.5 خریدهای متعدد در خدمات CCaaS
5.3.6 مضامین شکل دهنده صنعت UCC

6. چشم انداز رقابتی
6.1 بازار جهانی همکاری تیمی: چشم انداز رقابتی
6.1.1 تقسیم بازار جهانی UCC و چشم انداز فروشنده
6.1.2 بازیکنان بازار کنفرانس ویدیویی جهانی توسط Share
6.1.3 بازار جهانی همکاری تیمی توسط تلفیق کنندگان بالقوه

7. نمایه های شرکت
7.1 8×8 Inc.
7.1.1 بررسی اجمالی تجارت
7.1.2 بررسی اجمالی مالی
7.1.3 استراتژی تجارت
7.2 شرکت NEC
7.3 آوایا
7.4 خوب در تماس

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/tgcpbm مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com