DUBLIN، 22 ژانویه 2021 / PRNewswire / – گزارش “بازار کشف داده ها بر اساس مentلفه ، عملکرد ، اندازه سازمان ، حالت استقرار ، کاربرد ، عمودی (BFSI ، علوم بهداشت و بهداشت ، ارتباطات و فناوری اطلاعات ، ساخت و تولید) و منطقه – پیش بینی جهانی تا سال 2025” اضافه شده به ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود که بازار جهانی کشف داده از این سال رشد کند 6،981 میلیون دلار در سال 2020 تا 14401 میلیون دلار تا سال 2025 ، ثبت CAGR 15.6٪ در طول دوره پیش بینی.

عوامل مختلفی از جمله نیاز روزافزون به کشف داده های حساس ساختار یافته و غیر ساختاری ، افزایش سرمایه گذاری در حریم خصوصی داده ها با مقررات در حال تکامل ، اتخاذ رو به رشد راه حل های کشف داده مبتنی بر ابر برای بهبود انطباق و حاکمیت امنیتی در داده ها و اهمیت روزافزون استفاده از داده ها در طی COVID پیش بینی می شود 19 سناریو در بین سازمانها موجبات پذیرش بازار کشف داده ها را فراهم کند. هدف این گزارش ، تعریف ، توصیف و پیش بینی اندازه بازار کشف داده ها براساس م componentلفه ، عملکرد ، اندازه سازمان ، حالت استقرار ، کاربرد ، عمودی و منطقه است.

با تمرکز فزاینده بر اینترنت اشیا و تجزیه و تحلیل داده های زمان واقعی ، بازار کشف داده ها شاهد رشد چشمگیری است. انتظار می رود عوامل مختلفی از جمله نیاز روزافزون به کشف داده های حساس ساختاریافته و غیر ساختاری ، افزایش سرمایه گذاری در فرهنگ حریم خصوصی داده ها با تکامل مقررات مربوط به حفظ حریم خصوصی داده ها و نیاز به دسترسی به داده های بی درنگ ، موجبات پذیرش بازار کشف داده ها را فراهم کند. افزایش تقاضا برای ادغام داده ها در فرآیندهای تجاری برای بدست آوردن بینش های عملی ، و COVID-19 منجر به تغییر در پویایی کار می شود و نیاز روزافزون به استفاده از داده ها در سطح عمودی فرصت هایی را برای رشد بازار فراهم می کند. با این حال ، بازار با محدودیت هایی مانند مشکل در توجیه RoI از راه حل های کشف داده و کمبود نیروی کار ماهر مواجه است. امنیت و داده های مربوط به حریم خصوصی ، و وابستگی عمده به سیستم های دستی دستی برای کشف داده ها ، چالش های اساسی در استفاده از راه حل ها و خدمات کشف داده است.

بخش خدمات در دوره پیش بینی با CAGR بالاتر رشد می کند

بازار کشف داده ها براساس م componentsلفه هایی مانند راه حل ها و خدمات تقسیم بندی می شوند. انتظار می رود که بخش خدمات در دوره پیش بینی با سرعتی سریع رشد کند. این رشد را می توان به افزایش تقاضا برای خدمات استقرار و یکپارچه سازی توسط کاربر نهایی نسبت داد تا ابزارهای کشف داده را برای جمع آوری داده های ساختاریافته و غیرساختاری از چندین منبع به طور موثر ادغام کند.

بخش قابلیت کشف داده های افزوده برای رشد در بالاترین CAGR طی دوره پیش بینی

بازار کشف داده ها توسط قابلیت ها به کشف داده های بصری ، کشف داده های افزوده ، کشف داده های مبتنی بر جستجو و آماده سازی داده های خود سرویس تقسیم شده است. انتظار می رود عملکرد کشف داده های بصری بیشترین اندازه بازار را در دوره پیش بینی داشته باشد. این را می توان به مزایای آن از جمله تعامل آسان با نمودارها برای نتایج واضح ، تجزیه و تحلیل ، گزارش و تجسم گزینه های مختلف و اسناد آسان پشتیبانی از انطباق شرکت ها و دولت ها نسبت داد. انتظار می رود قابلیت کشف داده های افزوده در بالاترین CAGR رشد کند. الگوریتم های کشف داده افزوده شده ، سنگین کردن الک از طریق داده ها را انجام می دهند و سپس اطلاعاتی را در اختیار کاربر قرار می دهند که واقعاً می تواند در تجارت آنها تفاوتی ایجاد کند.

خبر مرتبط  Wenjiang در منطقه چنگدو سمینار آنلاین در مورد 28 اقدامات جدید برای بهبود بیشتر محیط کسب و کار برگزار می کند

بخش ابر در دوره پیش بینی با CAGR بالاتر رشد می کند

بازار کشف داده ها توسط حالت استقرار به داخل و ابر تقسیم شده است. ابر بیشتر بر اساس نوع در ابر عمومی ، ابر خصوصی و ابر ترکیبی تقسیم می شود. انتظار می رود بخش ابر در دوره پیش بینی با سرعتی سریع رشد کند. CAGR بالای بخش ابر را می توان به وجود گزینه های استقرار آسان و حداقل نیازهای سرمایه و زمان نسبت داد. این عوامل از سناریوی فعلی قفل COVID-19 پشتیبانی می کنند زیرا فاصله اجتماعی و کمبود نیروی انسانی به صنعت ضربه می زند و انتظار می رود که راه حل های کشف داده مبتنی بر ابر را هدایت کند. رمزگذاری اطلاعات بسیار ایمن و قابلیت مشاهده و کنترل کامل داده ها مسئول پذیرش بیشتر راه حل های کشف داده های داخلی است.

در میان عمودی ها ، بخش بهداشت و درمان و علوم زندگی در دوره پیش بینی با بالاترین CAGR رشد می کنند

بازار کشف داده ها براساس عمودی به BFSI ، دولت ، بهداشت و درمان و علوم زندگی ، خرده فروشی ، تولید ، رسانه و سرگرمی ، ارتباطات از راه دور و فناوری اطلاعات ، حمل و نقل و تدارکات ، و سایر موارد عمودی (آموزش ، انرژی و آب و برق ، و مسافرت و مهمان نوازی) تقسیم شده است. . انتظار می رود که عمودی BFSI بیشترین اندازه بازار را در طول دوره پیش بینی به خود اختصاص دهد. علاوه بر این ، انتظار می رود که عمودی مراقبت های بهداشتی و علوم زندگی در بالاترین نرخ CAGR رشد کند. در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، محققان مراقبت های بهداشتی و بیمارستان ها با داده های عظیمی سروکار دارند که این امر نیاز زیادی به کشف و مدیریت کارآمد داده ها را ایجاد کرده است. آماده سازی داده ها و رابط کاربری گرافیکی کاربران را به استفاده از هوش تعبیه شده با وظایف خودکار آماده سازی داده ها تسهیل می کند.

در میان مناطق ، آسیا و اقیانوسیه (APAC) برای رشد در بالاترین نرخ CAGR طی دوره پیش بینی

انتظار می رود APAC در بالاترین نرخ CAGR طی دوره پیش بینی رشد کند. افزایش سرمایه گذاری توسط شرکت های فناوری در کشورهای بزرگ APAC ، مانند چین، هند، و ژاپنانتظار می رود که افزایش مقررات و ابتکارات دولتی رشد بازار APAC را به دنبال داشته باشد. افزایش حجم داده ها ، پیشرفت در هوش مصنوعی و فناوری های کلان داده ، نگرانی فزاینده درباره یکپارچگی داده ها و افزایش تقاضا برای بینش مفید از مهمترین عوامل رشد بازار کشف اطلاعات در APAC است. چین، هند، و ژاپن تمرکز ویژه ای بر تقویت مدیریت داده ها برای فعال کردن تصمیمات تجاری مبتنی بر داده و افزایش فرایندهای تجاری دارند.

خبر مرتبط  راه حل متنوع استعداد INROADS ملت را جارو می کند - اتصال جوانان بی لیاقت به آموزش بنیادی مجازی

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرایی

4 بینش برتر
4.1 فرصت های جذاب در بازار کشف داده ها
4.2 بازار ، سه برنامه برتر
4.3 بازار ، براساس منطقه
4.4 بازار آمریکای شمالی ، براساس حالت استقرار و عملکرد

5 بررسی اجمالی بازار و روند صنعت
5.1 مقدمه
5.2 کشف داده ها: تکامل
5.3 کشف داده ها: معماری
5.4 دینامیک بازار
5.4.1 رانندگان
5.4.1.1: نیاز روزافزون به کشف داده های حساس و ساختاریافته
5.4.1.2 افزایش سرمایه گذاری در اقدامات حریم خصوصی داده ها با معرفی مقررات حریم خصوصی داده ها
5.4.1.3 نیاز به دستیابی به داده های زمان واقعی برای افزایش تقاضا برای راه حل های کشف داده مبتنی بر ابر
5.4.2 محدودیت ها
5.4.2.1 مشکلات در توجیه Roi از راه حل های کشف داده
5.4.2.2 کمبود نیروی متخصص ماهر
5.4.3 فرصت ها
5.4.3.1 افزایش تقاضا برای ادغام داده ها در فرآیندهای تجاری و استخراج بینش های عملی
5.4.3.2 COVID-19 منجر به تغییر در پویایی کار شده و نیاز به استفاده از داده ها را در عمود افزایش می دهد
5.4.4 چالش ها
5.4.4.1 امنیت و حریم خصوصی داده ها
5.4.4.2 وابستگی عمده به سیستم های دستی برای کشف داده ها
5.4.5 تجزیه و تحلیل رشد تجمعی
5.5 کشف داده: اکوسیستم
5.6 کشف داده ها: ارکان
5.7 تجزیه و تحلیل مطالعه موردی
5.7.1 مدیریت زنجیره تأمین تبدیل Fleetpride با IBM Cognos Analytics
5.7.2 Granges با محافظت از اطلاعات Microsoft Azure از نقض امنیت داده ها می کاهد
5.7.3 Tinuiti 100+ منبع داده متمرکز از طریق Tableau Prep
5.7.4 آمار استونی تحویل اطلاعات را از طریق کشف داده های Sas افزایش می دهد
5.7.5 Ciscowebx برای بهبود تجربه مشتری ، Cloudera Data Discovery را اجرا کرده است
5.7.6 Edmunds از Amazon Macie برای افزایش دید و امنیت داده ها استفاده می کند
5.7.7 مراکز خدمات Medicare و Medicaid (Cms) برای افزایش حفاظت از داده های پزشکی حساس Pkware Smartcrypt را تصویب کردند
5.7.8 کالج ایلینوی Spirion را برای هوشمند سازی برنامه حفظ حریم خصوصی داده ها انتخاب کرد
5.7.9 اولین بانک ملی مینه سوتا (Fnb Mn) راه حل Netwrix را برای امنیت داده های حساس و بازسازی دایرکتوری فعال آن انتخاب کنید
5.8 بازار کشف داده: تأثیر COVID-19
5.9 تجزیه و تحلیل ثبت اختراع
5.10 تجزیه و تحلیل زنجیره تامین
5.11 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش
5.12 تجزیه و تحلیل فناوری
5.13 تجزیه و تحلیل مدل قیمت گذاری
5.14 تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر

6 بازار کشف داده ، توسط کامپوننت
6.1 مقدمه
6.1.1 جز Comp: رانندگان بازار
6.1.2 اجزای سازنده: تأثیر COVID-19
6.2 راه حل
6.3 خدمات
6.3.1 خدمات حرفه ای
6.3.1.1 مشاوره
6.3.1.2 پشتیبانی و نگهداری
6.3.1.3 استقرار و ادغام
6.3.2 خدمات مدیریت شده

7 بازار کشف داده ، براساس اندازه سازمان
7.1 مقدمه
7.1.1 اندازه سازمان: رانندگان بازار
7.1.2 اندازه سازمان: تأثیر COVID-19
7.2 شرکت بزرگ
7.3 شرکتهای کوچک و متوسط

8 بازار کشف داده ، با استفاده از حالت استقرار
8.1 مقدمه
8.1.1 حالت استقرار: رانندگان بازار
8.1.2 حالت استقرار: تأثیر COVID-19
8.2 ساختمانها
8.3 ابر
8.3.1 ابر عمومی
8.3.2 ابر خصوصی
8.3.3 ابر ترکیبی

9 بازار کشف داده ها ، براساس عملکرد
9.1 مقدمه
عملکرد 9.1.1: رانندگان بازار
9.1.2 عملکرد: تأثیر COVID-19
9.2 کشف داده های بصری
9.3 کشف داده افزوده شده
9.4 کشف داده مبتنی بر جستجو
9.5 تهیه اطلاعات سلف سرویس

10 بازار کشف داده ها ، توسط برنامه
10.1 مقدمه
10.1.1 برنامه: رانندگان بازار
10.1.2 کاربرد: تأثیر COVID-19
10.2 امنیت و مدیریت ریسک
10.3 مدیریت فروش و بازاریابی
10.4 مدیریت دارایی
10.5 مدیریت زنجیره تأمین
10.6 سایر برنامه ها

خبر مرتبط  انجمن های ارشد زندگی: ساخته شده توسط هوش مصنوعی

11 بازار کشف داده ها ، توسط Vertical
11.1 مقدمه
11.1.1 عمودی: رانندگان بازار
11.1.2 عمودی: تأثیر COVID-19
11.2 بانکداری ، خدمات مالی و بیمه
11.3 دولت
11.4 بهداشت و علوم بهداشتی
11.5 خرده فروشی
11.6 ساخت
11.7 رسانه و سرگرمی
11.8 مخابرات و فناوری اطلاعات
11.9 حمل و نقل و تدارکات
11.10 عمودی دیگر

12 بازار کشف داده ، براساس منطقه
12.1 مقدمه
12.2 آمریکای شمالی
12.3 اروپا
12.4 آسیا و اقیانوسیه
12.5 خاورمیانه و آفریقا
12.6 آمریکای لاتین

13 منظره رقابتی
13.1 بررسی اجمالی
13.2 چارچوب ارزیابی بازار
13.3 سهم بازار ، 2020
13.4 تجزیه و تحلیل درآمد تاریخی از بازیگران اصلی بازار
13.5 تحولات کلیدی بازار
13.5.1 راه اندازی محصولات جدید و پیشرفت محصولات
13.5.2 گسترش تجارت
13.5.3 ادغام و ادغام
13.5.4 مشارکت ، توافق نامه ، قرارداد و همکاری
13.6 تعاریف و روش ماتریس ارزیابی شرکت
13.7 ماتریس ارزیابی شرکت ، 2020
13.7.1 ستاره
13.7.2 رهبران نوظهور
13.7.3 فراگیر
13.7.4 شرکت کنندگان
13.7.5 قدرت سبد محصولات برای بازیکنان برتر بازار
13.7.6 تعالی استراتژی تجارت برای بازیکنان برتر بازار
13.8 ماتریس ارزیابی شرکت راه اندازی / SME ، 2020
13.8.1 شرکتهای مترقی
13.8.2 شرکتهای پاسخگو
13.8.3 شرکت های پویا
13.8.4 بلوک های شروع
13.8.5 قدرت سبد محصولات برای شرکت های نوپا در بازار
13.8.6 تعالی استراتژی تجارت برای استارتاپ ها در بازار

14 نمایه شرکت
14.1 مقدمه
14.2 IBM
14.3 مایکروسافت
14.4 اوراکل
14.5 نیروی فروش
موسسه 14.6 ساس
14.7 گوگل
14.8 خدمات وب آمازون (AWS)
14.9 میکرواستراتژی
14.10 تمرکز کوچک
14.11 تالس
14.12 Cloudera
14.13 آلتاریکس
14.14 Pkware
14.15 Spirion
14.16 اگنیت
14.17 Netwrix
14.18 Varonis
14.19 دیجیتال نگهبان
14.20 پروفایل راه اندازی / SME
14.20.1 شب
14.20.2 Securiti
14.20.3 Datagrail
14.20.4 داتنا
14.20.5 Bigid
14.20.6 اکسپلوریوم
14.20.7 1 Touch.io
14.20.8 همنشینی 360
14.20.9 متحدالمرکز

15 بازار مجاور و وابسته

16 ضمیمه

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/k3xxza مراجعه کنید

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com