نیویورک، 13 اکتبر 2020 / PRNewswire / – یکی از مهمترین دلایل وجود CAGR عظیم 42.9٪ که قرار است در بازار واقعیت افزوده جهانی (AR) و واقعیت مجازی (VR) بین سالهای 2020 و 2030 شاهد آن باشد ، افزایش فروش تبلت ها و تلفن های هوشمند در نتیجه ، درآمد صنعت از رشد خواهد یافت 37.0 میلیارد در سال 2019 به بیش از 1،274،4 میلیارد دلار در سال 2030! طبق گزارش تحقیقاتی که P&S Intelligence منتشر کرده است ، انتظار می رود بین سال های 2019 و 2020 تعداد کاربران گوشی های هوشمند در این سیاره 9.3 درصد افزایش یابد و به 3.5 میلیارد نفر برسد.

این به نفع بازار AR و VR است ، زیرا تلفن های هوشمند و تبلت ها به سرعت به یک رابط سخت افزاری ترجیحی برای استقرار محصولات AR / VR تبدیل می شوند. برای استفاده از قابلیت استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت ها به عنوان رابط های AR / VR ، چندین شرکت در بازار کیت های توسعه نرم افزار (SDK) را برای ایجاد برنامه های تلفن های هوشمند AR / VR ارائه می دهند. علاوه بر این ، راه حل های AR / VR مبتنی بر تلفن های هوشمند و تبلت ها برای اهداف معماری ، طراحی ، مبلمان ، آموزش و تجارت الکترونیکی ارائه شده است.

نسخه نمونه این گزارش را در @ دریافت کنید https://www.psmarketresearch.com/market-analysis/augmented-real-and-virtual-reality-market/report-sample

در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، بازار AR و VR تأثیر منفی می گذارد ، زیرا قفل شدن در کشورهای مختلف منجر به توقف تولید و عرضه دستگاه ها شده است. علاوه بر این ، از آنجا که تعداد زیادی از افراد به دلیل کاهش شغل در حال کاهش حقوق هستند و یا اصلاً کار نمی کنند ، کالاهای غیر ضروری مانند کنسول های AR / VR را تهیه نمی کنند.

خبر مرتبط  شرکت گرداب نتایج 22 ربع دوم را در 22 ژوئیه اعلام می کند و در 23 ژوئیه تماس کنفرانسی را برگزار می کند

گزارش را با TOC مفصل در مورد گزارش تحقیقات بازار AR و VR مرور کنید: براساس نوع (AR ​​، VR) ، ارائه (سخت افزار ، نرم افزار) ، نوع دستگاه (دستگاه های AR ، دستگاه های VR) ، برنامه (مصرف کننده ، بازرگانی ، سازمانی) – تجزیه و تحلیل صنعت جهانی و پیش بینی رشد تا سال 2030 @ https://www.psmarketresearch.com/market-analysis/ واقعیت-تقسیم شده-و-بازار-واقعیت-مجازی

طبقه بندی مصرف کننده ، در بخش برنامه ، بیشترین سهم را در بازار AR و VR در گذشته داشته است ، و وضعیت در سال های آینده بدون تغییر خواهد ماند. با آگاهی افراد از سودمندی فناوری های AR و VR در زندگی روزمره ، به سرعت در حال تهیه دستگاه های مرتبط هستند. با افزایش درآمد قابل استفاده ، تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان در راه حل های بازی AR / VR هزینه می کنند ، زیرا آنها اکنون تجربه غوطه وری بیشتری را می خواهند.

درباره این گزارش در @ سال کنید https://www.psmarketresearch.com/send-enquiry؟enquiry-url= واقعیت تقسیم شده-و-بازار-واقعیت-مجازی

آمریکای شمالی مولدترین بازار AR و VR است که اساساً توسط سرمایه گذاریهای کلان در این زمینه انجام می شود ، که طبق پلتفرم تجزیه و تحلیل AR / VR Digi-Capital ، ارزش 4.1 میلیارد دلار در سال 2019. علاوه بر این ، طبق PrisewaterhouseCoopers (PwC) ، حدود یک سوم از کل تولیدکنندگان در ایالات متحده یا AR / VR مستقر کرده اند یا قصد دارند در آینده نزدیک این کار را انجام دهند.

خبر مرتبط  بازار جمع آوری عوارض الکترونیکی تا سال 2025 به ارزش 10.0 میلیارد دلار

طی 10 سال آینده ، آسیا و اقیانوسیه (APAC) سریعترین منطقه در بازار AR و VR خواهد بود. پذیرش این دو فناوری به سرعت در حال افزایش است ژاپن، چین، کره جنوبی، و هند. علاوه بر این ، APAC میزبان تعداد زیادی از شرکت های تولید کننده پنل های نمایشگر AR / VR است که نتیجه آن دسترسی آسان آنها در کشورهای منطقه است. تقاضا برای AR / VR در منطقه نیز به دلیل افزایش سودمندی آنها در صنایع بهداشتی و اتومبیل سازی و افزایش هزینه ها در بخشهای دفاعی و تجاری صورت می گیرد.

این مشارکت ها به شرکت های AR و VR اجازه می دهد تا درآمد خود را افزایش دهند ، زیرا هدف این اقدامات این است:

  • اجازه دادن به کاربران برای کار از راه دور و دستیابی به بازده تولید مطلوب
  • نمایشگرهای مبتنی بر حسگر اثر انگشت مافوق صوت
  • نوآوری در زمینه های مرتبط 5G ، اینترنت اشیا (IoT) و واقعیت گسترده (XR)
  • تهیه سخت افزار برای استقرار نرم افزار AR / VR آنها
  • در دسترس قرار دادن سرویس های موسیقی در هدست های AR آنها

مهمترین بازیگران در بازار AR و VR جهانی عبارتند از: Technologies Inc. ، Facebook Technologies LLC ، Microsoft Corporation ، Samsung Electronics Co. Ltd. و Sony Corporation.

مرور گزارش های بیشتر:

بازار واقعیت گسترده

در سال 2019 ، آمریکای شمالی مهمترین عامل درآمد در بازار واقعیت گسترده بود. گسترش روزافزون راه حل های AR و VR ، حضور بازیگران اصلی بازار و استفاده زیاد از فن آوری های غوطه وری برای اهداف آموزشی در صنایع مختلف ، از جمله نفت و گاز ، معدن و ساخت و ساز ، مهمترین دلایل سلطه منطقه است. در آینده نزدیک ، آسیا و اقیانوسیه انتظار می رود منطقه (APAC) به دلیل افزایش نفوذ اینترنت و افزایش تصویب راه حل های XR در صنایع مختلف در اقتصادهای در حال توسعه ، از جمله رشد سودآور داشته باشد. هند، چین، و اندونزی.

https://www.psmarketresearch.com/market-analysis/extended-reality-xr-market-insights

خبر مرتبط  Pasternack از خط جدید منابع صوتی موجود در سطح مینیاتور موجود در سطح موجود (SMT) رونمایی کرد

بازار فناوری بومی سازی و نقشه برداری همزمان

از نظر جغرافیایی انتظار می رود بازار فناوری SLAM در APAC شاهد رشد سودآوری در دوره پیش بینی باشد. توسعه اقتصادی ، گسترش امکانات تولید در درجه اول در چین و هند، رشد هزینه های فناوری اطلاعات و افزایش استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین توسط صنایع خودروسازی و تولیدی از عوامل اصلی رشد بازار در منطقه هستند.

https://www.psmarketresearch.com/market-analysis/slam-technology-market-report

در باره هوش P&S

P&S Intelligence ارائه دهنده خدمات تحقیق و مشاوره بازار است که نیازهای اطلاعات بازار صنایع در حال رشد را در سراسر جهان تأمین می کند. P&S به عنوان یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره ای کارآمد ، با ارائه سرهم هوشمندی در بازار ، معتقد است که با ارائه تجزیه و تحلیل دقیق چشم انداز در حال تغییر سناریوی بازار ، به شرکت ها امکان می دهد تا تصمیمات آگاهانه بگیرند و استراتژی های تجاری خود را با هوشمندی پایه گذاری کنند.

مخاطب:
پرژنیش کومار
هوش P&S
تماس با: + 1-347-960-6455
پست الکترونیک: [email protected]
وب: https://www.psmarketresearch.com

SOURCE P&S Intelligence