از سال 2015 ، زمانی که Confitex با اولین طیف لباس زیر جاذب مد روز در جهان به عنوان عناوین بین المللی تبدیل شد ، این گروه با ده ها مارک و تولید کننده در سراسر جهان ظاهر شد. بخش پوشاک جاذب در حال حاضر در نقطه اوج است و مارک های مطرح مانند آدیداس ، باندز و ویکتوریا سکرت ظرفیت های خود را تشخیص داده و وارد بازار می شوند.

برای اطلاعات بیشتر به سایت www.confitex.com مراجعه کنید

درباره بازار شلوار دوره ای

زیرپوشهای دوره ای لباس زیر پارچه ای با تهویه جاذب داخلی است که به عنوان پشتیبان تامپون یا فنجان قاعدگی پوشیده می شود یا به تنهایی به عنوان یک روش غیرتهاجمی و سازگار با محیط زیست برای کنترل قاعدگی استفاده می شود. تخمین زده می شود که این دسته از صدها هزار پد ، آستر و تامپون یکبار مصرف پلاستیکی مملو از سالانه به محل دفن زباله جلوگیری کند.

اما در یک بخش غیرنظامی که با ادعاهای متورم و بی اساس در مورد جذب و مقاومت در برابر نشت مشخص می شود ، مصرف کنندگان به طور تعجب آور گیج نمی شوند و اغلب ناامید نمی شوند وقتی لباس زیر “ضد نشت” آنها خریداری کرده اند وعده های آن را برآورده نمی کند.

مدیر عامل کریستین آردن می گوید Confitex متعهد به ایجاد اعتماد به نفس در مصرف لباس زیر قاعدگی و ارائه شفافیت و راهنمایی است. وی می گوید: “ما به مزایای زیست محیطی شلوارهای دوره ای اعتقاد داریم و می خواهیم این بخش موفق شود – اما ما نگران این هستیم كه عدم موفقیت برخی مارك ها در وعده های خود باعث كاهش اعتبار كل گروه شود.” “این به معنای واقعی کلمه غرب وحشی است ، از این نظر که هرکسی می تواند هر چیزی را ادعا کند.

خبر مرتبط  ORock از ارتش ایالات متحده در برنده اخیر خود در جوایز نوآوری دولت 2020 حمایت کرد

“تعدادی از فعالان صنعت پیشنهاد داده اند كه این بخش برای حمایت از مصرف كنندگان به مقررات نیاز دارد. به ویژه ، ما از فراخوان شرکت ها برای درخواست تأیید شخص ثالث برای ادعاهای بازاریابی خود پشتیبانی می کنیم – و نتایج را به طور علنی منتشر می کنیم تا مصرف کنندگان بتوانند آگاهانه انتخاب کنند. ”

اثبات در بالشتک است

وقتی Confitex دامنه نسل دوم خود را به بازار عرضه کرد ، شامل لباس زیر بی اختیاری قابل شستشو از برچسب Confitex for Men و لباس زیر زنانه دوره ای ، لباس زیر نشت مثانه و پد های پرستاری قابل استفاده مجدد با نام تجاری Just’nCase ، این شرکت در اعتبار سنجی مستقل عملکرد خود سرمایه گذاری کرد. فناوری نساجی ثبت شده

پس از انجام آزمایشات گسترده آزمایشگاهی ، UL رهبر علم ایمنی جهانی ، Confetx را برای تنه مردان و Just’nCase ، برش های توری و خلاصه های کامل ، به علائم تأیید UL مبنی بر تأیید ادعاهای شرکت در این زمینه ها اعطا کرد:

  • اثبات نشت
  • قدرت جذب کل
  • سرعت جذب
  • نفوذپذیر هوا
  • مقاومت در برابر بو
  • هیچ PFOA / PFOS شناسایی نشده است
  • عملکرد ، جذب ، مقاومت در برابر بو ، ضد نفوذ و نفوذ پذیری هوا را پس از 52 بار شستشو حفظ می کند

این تأییدها در verify.UL.com به صورت عمومی در دسترس است.

Confitex با انتخاب ادعای سطح جذب پایین تر از حد مجاز نتایج تأیید شده ، گام دیگری در اطمینان از رضایت مشتری برداشت. “به عنوان مثال ، خلاصه لباس زنانه جذب اضافی ما برای جذب معادل 15 تامپون معمولی تأیید آزمایش شده است ، اما از آنجا که ما می خواهیم در شرایط زندگی واقعی بیش از حد به مشتریان خود تحویل دهیم ، ما فقط جذب آنها را به عنوان 10 تامپون معمولی تبلیغ می کنیم ،” می گوید آردن.

خبر مرتبط  EVERSANA training با خرید Alkemy Partners ، قابلیت های آموزش دارویی و تعامل دیجیتال را گسترش می دهد

عملکرد برتر بدون پلاستیک PU

Confitex همچنین آزمایش دقیق را برای تعیین عملکرد واقعی سایر مارک های محبوب جاذب پوشاک سفارش داد. این آزمایش بین ژانویه و آوریل سال 2020 انجام شد و به طور قطعی نشان داد که فناوری نساجی Confitex بهترین ترکیب جذب و عملکرد ضد نفوذ هر محصول در بازار را ارائه می دهد.

این برتری بازار زمانی تقویت شد که فناوری نساجی Confitex به عنوان محصول سال 2021 در جوایز بین المللی Plus X ، بزرگترین برنامه جایزه جهانی برای نوآوری در فناوری ، ورزش و سبک زندگی انتخاب شد (برندگان قبلی عبارتند از: ، آدیداس ، مرسدس بنز ، نایک ، نسپرسو و نیکون). Confitex همچنین شش مورد از مهرهای مهر و موم شده برای نوآوری ، کیفیت عالی ، سهولت استفاده ، عملکرد ، ارگونومی و بوم شناسی را در گروه بهداشت و مراقبت شخصی دریافت کرد.

بر خلاف اکثر مارک های دیگر ، نساجی جاذب ضد نفوذ Confitex بدون لایه ای از پلاستیک PU ساخته می شود ، که نه تنها آن را دوستدار محیط زیست می کند ، بلکه به این معنی است که می تواند قالب ، شکل ، بخیه ، مهر و موم شده و خشک شود بدون اینکه بر عملکرد ضد نشت آن تأثیر بگذارد .

تنظیم استانداردهای لباس جاذب

معاون UL و مدیر کل محصولات خرده فروشی و مصرفی UL ، داگ لاکارد، از فراخوان شفافیت ادعاهای محصول پشتیبانی می کند. “در هر بخش جدید ، تأیید شخص ثالث در مورد ادعاهای محصول برای مصرف کنندگان مهم است ، اطمینان به عملکرد محصولات مطابق وعده داده شده. مشتریان به عنوان بخشی از روند تصمیم گیری خود به ادعاهای بسته بندی ، برچسب گذاری و بازاریابی اعتماد می کنند. برای ایجاد اعتماد به نام تجاری ، این نکته اساسی است که محصولات برای بررسی ادعاهای بازاریابی تولید کننده آزمایش می شوند. “

خبر مرتبط  LTI PolarSled Canvas را راه اندازی می کند و اجازه می دهد سریع به Snowflake مهاجرت کنید

لاکارد سایر مارک های شلوار دوره را به استفاده از خدمات آزمایش و تأیید UL که منحصراً برای صنعت پوشاک جاذب طراحی شده اند ، ترغیب می کند. “ما توصیه می کنیم محصولات موجود در این بخش توسط یک شرکت معتبر استاندارد با آزمایشات آزمایش شده و نتایج برای شفافیت کامل به طور آشکار منتشر شود.”

درباره Confitex

Confitex یک شرکت فناوری نساجی با آگاهی از محیط زیست است که با تمایل به تغییر شکل زندگی و محافظت از کره زمین اداره می شود. این شرکت با ازدواج با منسوجات جاذب و ضد نشت با تکنولوژی پیشرفته با طراحی شیک ، هدف از تغییر کاربری نشت های روزمره و لکه دار کردن کل لکه ها در طول راه است. و همچنین تولید و بازاریابی مارک های Just’nCase و Confitex برای مردان خود ، Confitex از طریق خرده فروشان و مارک های بزرگ مقیاس در صدد اطمینان از محصولات معتبر و با کیفیت بالا ، در تاسیسات تولیدی با هدف طراحی شده ، محصولات خصوصی تولید می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Confitex ، ایمیل بزنید [email protected]

منبع Confitex

لینک های مربوطه

https://www.confitex.com/