DUBLIN، 23 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “کارت هدیه و کارت تشویقی سنگاپور هوش بازار و دینامیک رشد آینده (کتاب بانک اطلاعات) – اندازه بازار و پیش بینی (2015-2024) – Covid-19 Update Q2 2020” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

این گزارش جزئیات تأثیر کاهش اقتصادی همراه با تغییر در کسب و کار و احساسات مصرف کننده را به دلیل اختلالات ناشی از شیوع Covid-19 در صنعت کارت هدیه در سنگاپور.

از لحاظ تاریخی ، بازار کارت های هدیه در سنگاپور طی سالهای 2015-2019 با CAGR 15.8٪ رشد مداوم را ثبت کرده است. با این حال ، طبق نظرسنجی جهانی کارت هدیه Q2 2020 ، بازار کارت های هدیه در سنگاپور انتظار می رود به دلیل اختلالات ناشی از شیوع Covid-19 در بخش های خرده فروشی و شرکت ها تأثیر بگذارد.

اگرچه رشد صنعت کارتهای هدیه به دلیل همه گیر شدن تحت تأثیر قرار خواهد گرفت ، اما بخشهای خاصی از جمله استفاده شخصی وجود دارد که سهم قابل توجهی از بازار را به دست می آورد. همچنین پیش بینی می شود که پذیرش کارتهای e-Gift طی 4-6 چهارم آینده به میزان قابل توجهی افزایش یابد. روندهای جالبی در بخشهای مختلف در حال ظهور است که انتظار می رود تغییرات اساسی در صنعت کارتهای هدیه ایجاد کند.

با وجود چالش های کوتاه مدت ، داستان رشد میان مدت و بلند مدت کارت های هدیه در سنگاپور قوی می ماند صنعت کارت هدیه در سنگاپور در دوره پیش بینی به رشد خود ادامه خواهد داد و انتظار می رود CAGR 11.1٪ را در طی سالهای 2020-2024 ثبت کند. بازار کارت های هدیه در کشور از افزایش خواهد یافت 908.1 میلیون در سال 2019 برای رسیدن به 1433.0 میلیون دلار آمریکا تا سال 2024.

خبر مرتبط  شرکت Broadcom قیمت گذاری پیشنهادات خصوصی از یادداشت های ارشد را اعلام می کند

این گزارش تجزیه و تحلیل دقیق محوری داده ها از کارت های هدیه و بازار کارت های تشویقی شرکت ها همراه با رفتار مصرف کننده و پویایی هزینه های خرده فروشی در سنگاپور. این گزارش با بیش از 200 KPI در سطح کشور ، درک جامعی از پویایی بازار کارت های هدیه و تشویقی را ارائه می دهد.

دلایل خرید

  • درک عمیق دینامیک بازار کارت های هدیه و کارت های تشویقی: درک فرصت بازار ، روندهای اصلی و محرک ها همراه با پیش بینی پنج ساله (2014-2023) برای کارت های هدیه و کارت های تشویقی در سنگاپور.
  • استراتژی های خاص بازار را توسعه دهید: بخشهای رشد را شناسایی کرده و فرصتهای خاص را در بخشها و مناسبتهای مصرف کننده برای تدوین استراتژی کارتهای هدیه خود هدف قرار دهید. روندهای اصلی و خطرات خاص بازار را ارزیابی کنید.
  • از نگرش و رفتار مصرف کننده بینایی کسب کنید سنگاپور: تغییر نگرش و رفتار مصرف کننده را بفهمید و بازگشت سرمایه را افزایش دهید. اطلاعات دقیق در مورد هزینه خرده فروشی را از طریق کارت های هدیه برای مصرف کنندگان خرده فروشی و شرکت ها دریافت کنید
  • از طریق شش KPI ضروری دید کاملی بدست آورید: تعداد کارت در گردش ، مقدار بار ، ارزش استفاده نشده ، ارزش خرید متوسط ​​، مقدار متوسط ​​در هر معامله و ارزش معاملات.
  • بینش کانال توزیع: پویایی فروش کارت های هدیه را از طریق کانال ها – آنلاین در مقابل آفلاین و فروش شخص اول در مقابل شخص ثالث درک کنید.

محدوده

هزینه کل برای هدایا در سنگاپور

  • توسط بخش مصرف کننده (خرده فروشی و شرکتی)
  • براساس دسته های محصول (13 بخش)
  • توسط بخشهای خرده فروشی (7 بخش)
خبر مرتبط  املاک و مستغلات دیجیتال توسعه مرکز داده دوم در هنگ کنگ را آغاز کرد

اندازه بازار کارت هدیه توسط KPI در بخش های مصرف کننده در سنگاپور

  • ارزش ناخالص بار
  • ارزش معامله
  • ارزش استفاده نشده
  • مقدار متوسط ​​هر معامله
  • حجم معامله
  • ارزش متوسط ​​کارت خریداری شده
  • تعداد کارتها

اندازه بازار کارت هدیه براساس بخش مصرف کننده در سنگاپور

  • مصرف کننده خرده فروشی
  • مصرف کننده شرکت (مقیاس کوچک ، رده متوسط ​​، شرکت بزرگ)

اندازه بازار کارت هدیه دیجیتال در سنگاپور

  • توسط خرده فروشی مصرف کننده
  • به مناسبت خرید خرده فروشی
  • توسط شرکت سازنده
  • به مناسبت خرید شرکتی
  • با اندازه شرکت

اندازه بازار کارت هدیه توسط مصرف کننده خرده فروشی در سنگاپور

  • توسط ویژگی تابعی
  • به مناسبت
  • جشنواره ها و روزهای جشن خاص
  • جشن نقطه عطف
  • استفاده شخصی
  • دیگر
  • ارزش کانال خرید

کارت هدیه هزینه شده توسط رفتار مصرف کننده و جمعیت شناسی در سنگاپور

  • رفتار خرید مصرف کننده
  • خریدار کارت هدیه توسط گروه سنی
  • خریدار کارت هدیه براساس سطح درآمد
  • خریدار کارت هدیه توسط جنسیت

اندازه بازار کارت هدیه توسط مصرف کننده شرکت در سنگاپور

  • توسط ویژگی تابعی
  • به مناسبت
  • مشوق کارمندان
  • مشوق فروش
  • مشوق مصرف کننده
  • با مقیاس تجارت
  • روند تخصیص بودجه برای سال 2020

هدیه هزینه بر اساس دسته های محصول (تقسیم توسط خرده فروشان و مصرف کنندگان شرکت ها) در سنگاپور

  • غذا و نوشیدنی
  • سلامتی ، سلامتی و زیبایی
  • پوشاک ، کفش و لوازم جانبی
  • محصولات کتاب و رسانه
  • لوازم الکترونیکی مصرفی
  • رستوران ها و بارها
  • اسباب بازی ، کودک و نوزاد
  • جواهر سازی
  • محصولات ورزشی
  • لوازم و لوازم خانگی و آشپزخانه
  • مسافرت رفتن
  • سرگرمی و بازی
  • دیگر

کارت هدیه هزینه شده توسط بخش خرده فروشی (تقسیم توسط خرده فروشان و مصرف کنندگان شرکت ها) در سنگاپور

  • تجارت الکترونیکی و فروشگاه های بزرگ
  • رستوران ها و بارها
  • سوپرمارکت ، هایپرمارکت ، فروشگاه رفاه
  • سرگرمی و بازی
  • فروشگاه های تخصصی
  • سلامتی و سلامتی
  • مسافرت رفتن
خبر مرتبط  Dream Team "مورد تایید صداپیشه Yoichi Takahashi و مسابقات مقدماتی نهایی منطقه ای مسابقات قهرمانی رویاهای جهانی 2020

کارت هدیه هزینه شده توسط کانال توزیع (تقسیم توسط خرده فروشان و مصرف کنندگان شرکت ها) در سنگاپور

  • فروش آنلاین کارت هدیه
  • فروش آفلاین کارت هدیه
  • فروش مهمانی اول
  • فروش شخص ثالث
  • افزایش فروش

حلقه بسته بازار کارتهای هدیه توسط خرده فروشان کلیدی. خرده فروشان اصلی تحت پوشش شامل:

  • NTUC FairPrice Co-operative Pte Ltd
  • Dairy Farm International Holdings Ltd
  • سوپرمارکت شن سیونگ Pte با مسئولیت محدود
  • Takashimaya Co Ltd
  • مصطفی هولدینگ Pte با مسئولیت محدود
  • دادگاه های آسیا با مسئولیت محدود
  • گروه Al Futtaim LLC
  • شرکت یامادا دنکی با مسئولیت محدود
  • هاچیسون وامپو با مسئولیت محدود
  • Challenger Technologies Ltd
  • هاروی نورمن هولدینگ با مسئولیت محدود
  • Hour Glass Ltd،
  • ایزتان میتسوکوشی هولدینگ با مسئولیت محدود
  • OG Pte Ltd
  • CK تانگ با مسئولیت محدود
  • Inter Ikea Systems BV
  • LVMH Mot Hennessy Louis Vuitton SA
  • Gain City Best-Electric Pte Ltd

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/uc9l3u مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com