DUBLIN، 4 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – آموزش “تماس مجازی با مشتری” به آن اضافه شد ResearchAndMarkets.com ارائه.

تماس با مشتری مجازی شما را برای آینده مراقبت از مشتری آماده می کند

  • بالا بردن تجربه و اثربخشی نماینده
  • تعالی عملیاتی در حال حاضر جدید
  • تجسم مجدد سفر و تجربه مشتری

چرا شرکت کنید

یک تجربه رویداد مجازی تعاملی مانند هیچ تجربه دیگری

مشتری شما شمال واقعی شماست

هر فرد ، هر فرآیند ، هر ابزاری باید مشتری را در DNA خود جاسازی کند. در خطر خود این را نادیده بگیرید.

قدرت به مردم خود

نیروی کار شما در حال تغییر است و به نوبه خود چالش های جدید و فرصت های جدیدی را برای سفیر سازی برند ارائه می دهد. برای جذب و توسعه استعدادهای مدرن باید مدل جدیدی را درک کنید و نیروی کار موجود خود را به مدلی تبدیل کنید که از اتوماسیون استقبال کرده و به آن قدرت می بخشد.

از همتایان ، همکاران و کنجکاوی های ذهنی خود الهام بگیرید

رویدادهای ما برای شما طراحی شده اند تا در مورد مهمترین چالشهای خود گشوده و با همتایان صنعت خود ارتباط پایدار برقرار کنند. در نهایت ، شما احساس شور و نشاط ، الهام و آمادگی برای اعمال تغییرات هدفمند را ترک خواهید کرد.

فن آوری سریعتر حرکت می کند

دورانی از تحولات بی سابقه با سرعت فن آوری های دیجیتال روبرو هستیم. یک چشم انداز سریع از راه حل ها را درک کنید و راه های ابتکاری برای ارائه پشتیبانی مشتری مبتنی بر داده پیدا کنید.

کارآیی باید خوب فکر کند

در میان همه اختلالات و نوآوری ها ، تقاضای بی حد و حصر برای کارآیی و اثربخشی عملیاتی وجود دارد. با استفاده استراتژیک از فرایندها و فناوری های لازم استفاده کنید تا از انتظارات مشتری در حال تکامل و خواسته های مدیریت ارشد خود جلوتر باشید.

با این همکاری خواهید کرد:

اتصالات مناسب می توانند درها را به روی شما باز کنند. در این MindXchange اجرایی ، شما با مدیران سطح بالا در صنعت ارتباط با مشتری و تجربه مشتری محصور خواهید شد ، که توسط تیم ما مورد بررسی قرار گرفته اند تا اطمینان حاصل کنند که افراد مناسبی برای محتوا و تمرکز رویداد ما هستند.

  • 75٪ اجرایی
  • 19٪ مدیریت
  • 6٪ دیگر

دستور جلسه

سه شنبه 22 سپتامبر 2020 – بینش ، تخصص ، همکاری و راه حل (اوه ، و اولین جایزه بزرگ روزانه ما نقاشی ها را دور می گذارد!) – 12:30 PM EDT

جهت گیری و نمایش بسترهای مجازی – سریع و سرگرم کننده!
خودتان را با دانش فنی پلتفرم آماده کنید تا اطمینان حاصل کنید که بیشترین ارتباط را برقرار می کنید ، در بسیاری از جلسات همکاری در طول رویداد بیشترین ارزش را می گیرید (و می دهید!) و محصولات و خدماتی را پیدا می کنید که به شما کمک می کنند چالش های خاص خود را حل کنید.
12:30 PM EDT

خوش آمدید: آماده … تنظیم کنید … برو!
1:00 PM EDT

HEADLINER – اختلال ، دالی ، دیلبرت و دریدز: D’s تغییر شکل می دهد آینده کار و مرکز تماس
1:05 PM EDT

دیده شوید و شنیده شوید! مناطق همکاری همزمان
قوانین:
1. یکی از سه جلسه همزمان را انتخاب کنید
2. وارد Zoom Breakout Room شوید
3. فیلم خود را روشن کنید
4- کمی سرگرم شوید و همکاران خود را بشناسید
5. مشغول به اشتراک گذاری ایده ها ، بهترین روش ها و درس های خود باشید

خبر مرتبط  دانلود قسمت سوم 3 سریال آقازاده

منطقه 1. تجربه کارمند: استفاده از داده ها برای پایین آوردن تلاش کارمندان
1:25 PM EDT

منطقه 2. خدمات درحال تحول: ایجاد پایگاه های دانش و اجتماعات قدرتمند
1:25 PM EDT

منطقه 3. مهار صدای مشتری برای رشد رشد
1:25 PM EDT

آن را بررسی کنید – تظاهرات های همزمان همزمان
2:15 بعد از ظهر EDT

بهترین اقدامات – تکامل ابزارهای دیجیتال: سازگار شدن با انقلاب مشتری کانال Omni-Digital
2:25 PM EDT

Break Break کفش های رقص خود را بیاورید و برای بوگی آماده شوید!
2:40 بعدازظهر EDT

سالن نمایشگاه های مجازی
بیست دقیقه وقت کافی را صرف سفر در سالن ، درخواست اطلاعات از ارائه دهندگان راه حل ، ورود به غرفه آنها و پاسخگویی مستقیم به س questionsالات خود در ویدئو کردید.
2:45 بعدازظهر EDT

دیده شوید و شنیده شوید! مناطق همکاری همزمان
قوانین:
1. یکی از سه جلسه همزمان را انتخاب کنید
2. وارد Zoom Breakout Room شوید
3. فیلم خود را روشن کنید
4- کمی سرگرم شوید و همکاران خود را بشناسید
5. مشغول به اشتراک گذاری ایده ها ، بهترین روش ها و درس های خود شوید 3:05 PM EDT

منطقه 1. Buzz را متوقف کرده و مرتب کنید از طریق Hype: اتوماسیون هوشمند برای مرکز تماس از بین رفته است
3:05 PM EDT

منطقه 2. احساس غرق شدن در اثر تغییر مداوم شده اید؟ حرکت از اختلال به تحول
3:05 PM EDT

منطقه 3. طراحی سفرهای مشتری دیجیتال بدون اصطکاک
3:05 PM EDT

سالن نمایشگاه های مجازی
زمان بیشتری برای سفر به سالن و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدماتی که به شما کمک می کند چالش های خاص خود را برطرف کنید ، بیشتر بدانید.
3:45 بعدازظهر EDT

جداول موضوع
3:45 بعدازظهر EDT

سنگ تمام سنگ
4:10 بعد از ظهر EDT

محتوا نتیجه می گیرد اما منتظر بمانید جایزه بزرگ روزانه!
4:25 PM EDT

Scavenger Hunt و ساعت شاد مجازی
این شکار لاشخور مجازی یک تلاش مشترک برای دیوانگی است که با روش های هیجان انگیز و فعال برای تیم شما برای تکمیل بازی های فکری و چالش های خنده دار همراه است. یک نوشیدنی بخورید و انرژی زیادی بیاورید زیرا در برابر ساعت مسابقه خواهید داد!
4:30 بعد از ظهر EDT

تجربه رویداد روزانه به همین ترتیب ، فردا همان مکان به پایان می رسد!
5:30 عصر EDT

چهارشنبه 23 سپتامبر 2020 – بینش ، تخصص ، همکاری و راه حل (اوه ، و یک رسم روزانه دیگر!) – 1:00 PM EDT

یخ شکن
1:00 PM EDT

HEADLINER – WFH – Where From Here (معروف به WTF!)
1:05 PM EDT

دیده شوید و شنیده شوید! مناطق همکاری همزمان
قوانین:
1. یکی از سه جلسه همزمان را انتخاب کنید
2. وارد Zoom Breakout Room شوید
3. فیلم خود را روشن کنید
4- کمی سرگرم شوید و همکاران خود را بشناسید
5. مشغول به اشتراک گذاری ایده ها ، بهترین روش ها و درس های خود باشید 1: 25 PM EDT

خبر مرتبط  Alert Logic، Aptum، and Bloor Research بحث در مورد اهداف تشخیص و پاسخ مدیریت

منطقه 1. اندازه گیری تجربه نماینده برای پیشبرد کاراییهای مرکز تماس
1:25 PM EDT

منطقه 2. مراقبت مشتری از هوش مصنوعی پیشرفته
1:25 PM EDT

منطقه 3. استقرار مرکز تعالی: نحوه اندازه گیری و تأثیرگذاری کارمند و مشتری
1:25 PM EDT

آن را بررسی کنید – تظاهرات های همزمان همزمان
2:15 بعد از ظهر EDT

داستان موفقیت: بازی های اسطوره ای و افسانه چگونه خدمات مشتری را بر اساس تقاضا هدایت می کنند
2:25 PM EDT

ذهن ، بدن و روح: یوگا با یوگی
ضمن ایجاد قدرت و انعطاف پذیری با ما ، انرژی بگیرید. این تمرین خلاقانه و خلاقانه یوگا ، نفس و حرکت را برای حفظ حضور و مرکزیت به شما متصل می کند.
2:40 بعدازظهر EDT

جلسات نمایشگاه مختصر و جلسات توجیهی
زمان بیشتری برای سفر به سالن و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدماتی که به شما کمک می کند چالش های خاص خود را برطرف کنید ، بیشتر بدانید.
2:45 بعدازظهر EDT

دیده شوید و شنیده شوید! مناطق همکاری همزمان
قوانین:
1. یکی از سه جلسه همزمان را انتخاب کنید
2. وارد Zoom Breakout Room شوید
3. فیلم خود را روشن کنید
4- کمی سرگرم شوید و همکاران خود را بشناسید
5. مشغول به اشتراک گذاری ایده ها ، بهترین روش ها و درس های خود شوید 3:05 PM EDT

منطقه 1. استفاده از تجزیه و تحلیل سفر به مشتری برای بهبود اثربخشی عامل و CX
3:05 PM EDT

منطقه 2. مدیریت نیروی کار: نوآوری ، ایجاد و برقراری ارتباط
3:05 PM EDT

منطقه 3. کامل کردن تجربه سلف سرویس: کاهش تلاش و وضوح درایو
3:05 PM EDT

جلسات نمایشگاه مختصر و جلسات توجیهی
زمان بیشتری برای سفر به سالن و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدماتی که به شما کمک می کند چالش های خاص خود را برطرف کنید ، بیشتر بدانید.
3:45 بعدازظهر EDT

CAPSTONE – ایجاد ارتباطات معتبر در میان بحران و هرج و مرج
4:10 بعد از ظهر EDT

DRUMROLL- جایزه بزرگ روزانه!
4:25 PM EDT

المپیک مجازی غیرقانونی
4:30 بعد از ظهر EDT

تجربه رویداد روزانه فردا همان زمان ، همان مکان به پایان می رسد!
5:30 عصر EDT

پنجشنبه ، 24 سپتامبر 2020 – بینش ، تخصص ، همکاری و راه حل (اوه ، و آخرین نقشه های روزانه!) – 12:00 PM EDT

شورای رهبری مشارکت مشتری: Take-Away Pow Wow
12:15 PM EDT

یخ شکن
1:00 PM EDT

بینش اجرایی – ایجاد یک تجربه بدون لمس
1:05 PM EDT

دیده شوید و شنیده شوید! مناطق همکاری همزمان
قوانین:
1. یکی از سه جلسه همزمان را انتخاب کنید
2. وارد Zoom Breakout Room شوید
3. فیلم خود را روشن کنید
4- کمی سرگرم شوید و همکاران خود را بشناسید
5. مشغول به اشتراک گذاری ایده ها ، بهترین روش ها و درس های خود باشید
1:25 PM EDT

منطقه 1. سرعت بخشیدن به بهره وری نماینده در هر تماس ، از خانه یا مرکز تماس
1:25 PM EDT

منطقه 2. انتقال به ابر
1:25 PM EDT

منطقه 3. تعادل کارایی با هزینه تجربه مشتری
1:25 PM EDT

آن را بررسی کنید – تظاهرات های همزمان همزمان
2:15 بعد از ظهر EDT

داستان موفقیت
2:25 PM EDT

فقط برای خنده
پنج دقیقه صف خنده دار فقط برای شما صف کشید!
2:40 بعدازظهر EDT

جلسات نمایشگاه مختصر و جلسات توجیهی
زمان بیشتری برای سفر به سالن و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدماتی که به شما کمک می کند چالش های خاص خود را برطرف کنید ، بیشتر بدانید.
2:45 بعدازظهر EDT

دیده شوید و شنیده شوید! مناطق همزمان – با سربرگ ها و راک استارز یک شیرجه عمیق تر کنید
قوانین:
1. یکی از سه جلسه همزمان را انتخاب کنید
2. وارد Zoom Breakout Room شوید
3. کمی لذت ببرید و ارتباطات بیشتری برقرار کنید – آخرین فرصت شما برای رویداد مجازی!
4. با اعضای اصلی فهرست سخنرانان خود غواصی عمیق تری انجام دهید ، به س questionsالات خود پاسخ دهید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید
3:05 PM EDT

جلسات نمایشگاه مختصر و جلسات مختصر
آخرین فرصت شما برای سفر به سالن و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدماتی که به شما در حل چالش های خاص خود کمک می کنند.
3:45 بعدازظهر EDT

SUCCESS STORY – یک راه حل استثنایی انسانی برای رضایت مشتری
4:05 PM EDT

DRUMROLL – جایزه بزرگ روزانه!
4:25 PM EDT

تماس با مشتری VIRTUAL: یک MindXchange اجرایی نتیجه گیری می کند
4:30 بعد از ظهر EDT

برای اطلاعات بیشتر در مورد این آموزش به https://www.researchandmarkets.com/r/d1q3mt مراجعه کنید

خبر مرتبط  در سه ماهه دوم سال 2020 ، دسترسی به منزل برای متوسط ​​کارگران در اکثر ایالات متحده در حال افزایش است

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com