PALO ALTO ، کالیفرنیا.، 22 آوریل 2020 / PRNewswire / – Pixalate ، یک بستر اطلاعاتی در زمینه تقلب در تبلیغات جهانی و تبلیغات در مورد تقلب در تبلیغات جهانی ، امروز با انتشار جدیدترین گزارش خود ، به بررسی چگونگی تعدیل آگهی دهندگان برنامه نویسی ایالات متحده در مواجهه با یک بحران جهانی ، اعلام کرد: تبلیغات برنامه نویسی در عصر COVID خرج می کند. -19: تلویزیون متصل / تبلیغات OTT.

یافته های کلیدی: هزینه تبلیغات در تلویزیون / OTT متصل به برنامه نویسی ، در ماه مارس 14 درصد کاهش یافته است

  • هزینه تبلیغات OTT / CTV: هزینه تبلیغات تلویزیونی متصل (CTV) / بیش از حد (OTT) در ماه مارس 14٪ کاهش یافته است
  • بیش از 25 درصد Hulu ، Sling: دو برنامه بزرگ Roku از نظر هزینه برنامه نویسی تبلیغاتی ، Hulu (-30٪) و Sling TV (-26٪) ، قطره های تقریباً 2 برابر بزرگتر از بازار گسترده را در ماه مارس مشاهده کردند.
  • اپل ، دستگاه های آمازون سهم بازار را بدست می آورند: دستگاه های اپل (+ 10٪) و آمازون (11٪ + 11٪) شاهد افزایش دو رقمی در سهم خود در تبلیغات برنامه ای بودند که سهم صدا را در بین دستگاه های OTT / CTV صرف می کنند
  • برنامه های “آموزشی” نزدیک به 3000٪ افزایش می یابد: برنامه های گروه “آموزشی” در Roku شاهد افزایش 2 هزار و 946٪ در هزینه تبلیغات تبلیغاتی بودند
خبر مرتبط  FlyForm برای تسریع در برنامه رشد 1 میلیارد پوندی از Lloyds Bank سرمایه گذاری دریافت می کند

این آمار کلیدی مبتنی بر تحقیقات Pixalate در مقایسه با هفته اول ماه مارس است (1-7 مارس) به آخرین هفته کامل (22-28 مارس)

PBS و CNBC صعودها را هدایت می کنند. تلویزیون Hulu و Sling در میان فالگیرها

این گزارش نشان می دهد که کدام برنامه های Roku بیشترین هزینه تبلیغات را (براساس معاملات تبلیغی) در سال به دست آورده یا از دست داده است مارس 2020طبق تحقیقات Pixalate در زیر چند نمونه از برنامه های سریع و رو به کاهش وجود دارد:

  • برنامه هایی که شاهد افزایش هزینه تبلیغات هستند
    • PBS (+ 1،517٪)
    • CNBC (+ 689٪)
    • GO Network Food (95٪)
  • برنامه هایی که شاهد کاهش هزینه تبلیغات بودند
    • NBA (-67٪) و NHL (-63٪)
    • هولو (-30٪)
    • Sling TV (-26٪)

آنچه در داخل گزارش است

خرج تبلیغات برنامه نویسی Pixalate در عصر COVID-19: گزارش تبلیغات تلویزیونی / OTT متصل شامل:

  • تبلیغات OTT / CTV برنامه نویسی روند را به صورت هفتگی در هفته در سال می گذراند مارس 2020
  • سریعترین برنامه های روکو مبتنی بر هزینه تبلیغات
  • برنامه های Roku که بیشترین هزینه تبلیغات را از دست داده اند
  • انواع دستگاه OTT / CTV که شاهد بیشترین تغییر در هزینه تبلیغات و سهم بازار آگهی صدا هستند
  • دسته برنامه های Roku که بیشترین تغییر را بر اساس هزینه تبلیغات مشاهده کردند
  • سیستم عاملهای طرف عرضه (SSP) که بیشترین تغییر را در آگهی برنامه نویسی صدا مشاهده کردند
خبر مرتبط  Tough Stump Technologies سیستم رهگیری ATOS را منتشر می کند

“اکوسیستم تبلیغاتی OTT با بزرگترین آزمایش خود به روز از یک نیروی خارجی روبرو است و به نظر می رسد که تبلیغ کنندگان با کاهش سرمایه گذاری ها با نرخی مشابه آنچه در برنامه درون موبایل مشاهده کرده ایم ، واکنش نشان داده اند.” جلال نصیرمدیر عامل شرکت Pixalate. “با این وجود ، بازپرداخت هزینه های تبلیغی چندان گسترده نیست ، زیرا برنامه ها و سیستم عامل های خاصی رونق گرفته اند در حالی که دیگران سهم بازار چشمگیری را از دست داده اند.”

امروز یک نسخه رایگان از آگهی برنامه نویسی صرف شده در عصر COVID-19: اتصال TV / OTT را بارگیری کنید.

پیکسالات را دنبال کنید

درباره Pixalate
Pixalate ، یک بستر اطلاعاتی در زمینه تقلب در تبلیغات جهانی و بازاریابی ، با مارک ها و سیستم عامل ها برای جلوگیری از ترافیک نامعتبر و بهبود کیفیت موجودی تبلیغات همکاری می کند. ما تنها سیستم راه حلهای هماهنگ را در بین صفحه نمایش ، برنامه ، فیلم و OTT / CTV برای تشخیص بهتر و حذف تقلب در تبلیغات ارائه می دهیم. Pixalate است سرویس معتبر MRC برای تشخیص و تصفیه ترافیک نامعتبر پیچیده (SIVT) در سراسر دسک تاپ و وب موبایل ، برنامه در داخل موبایل و تبلیغات OTT / CTV. www.pixalate.com

خبر مرتبط  Securus Technologies تقریبا 270 میلیون دقیقه رایگان از طریق تلفن در هنگام شیوع بیماری فراهم می کند

سلب مسئولیت
محتوای این بیانیه مطبوعاتی ، و تبلیغات برنامه نویسی صرف شده در عصر COVID-19: گزارش تبلیغات تلویزیونی / OTT متصل (گزارش “گزارش“) ، نظرات Pixalate را با توجه به عواملی که Pixalate معتقد است می تواند برای صنعت رسانه های دیجیتال مفید باشد منعکس کنید. هر گونه داده اختصاصی به اشتراک گذاشته شده در فناوری اختصاصی Pixalate و تجزیه و تحلیل استوار است ، که Pixalate به طور مداوم ارزیابی و به روز می کند همانطور که در گزارش ذکر شده است. در یافته های کلیدی گزارش که در این قسمت به چاپ رسیده است ، معاملات آگهی برنامه ای ، که توسط Pixalate اندازه گیری می شود ، به عنوان پراکسی برای هزینه تبلیغات استفاده می شود .این گزارش فعالیت تبلیغات ایالات متحده را مورد بررسی قرار می دهد.هرگونه ارجاع به منابع خارجی در گزارش و در اینجا نباید به عنوان تأویل تفسیر شود. نظرات Pixalate فقط همین نظرات است ، به این معنی که آنها نه حقایق هستند و نه ضمانت.

تماس رسانه ای
[email protected]

منبع Pixalate

لینک های مربوطه

http://www.pixalate.com

نظر دهید