لندن، 30 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – طبق مطالعه ای که روی 100 شرکت بزرگ اروپا انجام شده ، فاصله زیادی بین اظهارات ارائه شده درباره برنامه های ESG و شواهد تأیید کننده این اظهارات وجود دارد.

Bladonmore ، یک در لندن شرکت مستقر برای مشاوره ارتباطات ، تأیید شده آگوست 2020 وب سایتهای شرکت کلیه شرکتها در ایندکس STOXX تمام اروپا 100. فاصله قابل توجهی بین “تعهدات” مسئولیت اجتماعی شرکت و شواهد پشتیبانی شده ارائه شده است.

گزارش کامل “ESG: رفع شکاف“را می توان در اینجا یافت: https://esg.bladonmore.com

این مطالعه کیفیت ارتباط بین شرکت ها و سهامداران آنها را از نظر معیارهای ESG بررسی می کند. چندین شرکت برجسته شده اند که ارتباطات آنلاین ESG آنها بسیار عالی توصیف شده است: این غول صنعتی زیمنس رتبه بندی ، گروه فن آوری سوئد را رهبری کرد اریکسون در مکان دوم و شرکت کالاهای مصرفی انگلیس-هلند بود Unilever مقام سوم را به دست آورد.

خبر مرتبط  چینگدائو با شرکت های چینی در شرکت در آزمون بزرگ COVID-19 همراه است

نتایج نشان می دهد که اکثر شرکت ها اهمیت معیارهای ESG را درک می کنند و می خواهند به عنوان بازیگران اقتصادی با مسئولیت اجتماعی دیده شوند. برای این منظور ، بیانیه ها و اهداف پررنگ و آینده نگر منتشر می شود. بعداً ، این پیامها به سختی با محتوا اثبات می شوند. سرانجام ، گزارش حاکی از آن است که برخی از ادعاها معتبر نیستند.

  • 69٪ اهداف ESG را در اعلامیه های خود بیان کنید
  • 60٪ اهداف ESG آنها را به وضوح برجسته کنید
  • 62٪ مراجعه به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل (SDG های سازمان ملل)

اما تنها …

  • 22٪ اهداف ESG را در جلسات با مدیر عامل شرکت برطرف کنید
  • 19٪ تجارب کارمندان را با مسائل ESG قابل مشاهده کنید (زیر مدیریت ارشد)
  • 21٪ داستان های انسانی را به اشتراک بگذارید که تأثیر برنامه های ESG آنها را نشان می دهد (محتوای ویدیویی)
خبر مرتبط  درآمد بازار تله متری شبکه تا سال 2026 از 2.5 میلیارد دلار عبور خواهد کرد و رشدی بیش از 30٪ دارد: Global Market Insights، Inc.

خاطرنشان می کند: “برقراری ارتباط موثر با اهداف ESG شما اهمیت بیشتری پیدا می کند.” ریچارد نجار در ، شریک مدیر بلادونمور. “این شركت ها اهمیت موضوعات را می فهمند – و بسیاری از آنها داستان های معنا داری نیز برای گفتن دارند – اما غالباً فضائل خودشان صرفاً در كارهای ارتباطی مورد تأكید قرار می گیرند بدون آنكه توسط داستان های واقعی اثبات شود. ما می خواهیم شرکت ها را تشویق کنیم تا شواهد بیشتری در مورد اهداف ذکر شده در وب سایت های شرکت خود ارائه دهند. ”

در این گزارش هم پیام رسان و هم رسانه ای که شرکت ها برای برقراری ارتباط از آن استفاده می کنند مورد بررسی قرار گرفته است. بنابراین z. مثلاً میزان قابل مشاهده بودن تجارب کارکنان ، نحوه استفاده از محتوای ویدئویی یا ساختار اهداف در حوزه مسئولیت اجتماعی.

“تأیید صحت چیزی فراتر از یک تمرین چک باکس است” ، اضافه می کند تام براون افزود ، همیار مشاور در بلادونمور و نویسنده مشترک گزارش. “برای ما مهم بود که کیفیت محتوای تولید شده و همچنین محتوای موجود در وب سایت ها را تجزیه و تحلیل کنیم. غالباً افراد با اطلاعات گسترده ای به مناطق عظیم ESG برمی خورند – اما این محتوا چقدر در انتقال پیام موثر است؟ چه مقدار از مطالب در جایی از عمق PDF دفن شده و توسط کسی مورد توجه قرار نگرفته است؟

خبر مرتبط  HedgeTrade و شریک شبکه STP برای ارائه معامله های اجتماعی $ STPT توکن و خدمات بهتری در بازار آسیا

یادداشت برای سردبیران:

بلادونمور یک مشاوره تخصصی ارتباطات است که به مشتریان خود کمک می کند تا داستان های خود را به مخاطبان مربوطه برسانند. Blandonmore مشاوره ، مربیگری و محتوای استراتژیک ارائه می دهد. تیم ها برای این کار در دسترس هستند لندن، نیویورک، لس آنجلس و دبی در دسترس.

گزارش کامل “ESG: رفع شکاف“را می توان در اینجا یافت: https://esg.bladonmore.com

منبع Bladonmore