شهر “سالت لیک و SEATTLE، 29 آوریل 2020 / PRNewswire / – Qualtrics ، پیشرو در تجربه مشتری و خالق رده مدیریت تجربه ، امروز اعلام کرد که سازمان هایی در سراسر جهان فراتر از اندازه گیری تجربیات فراتر رفته اند و در عوض بر اساس توصیه های تولید شده توسط این صنعت تعداد رکوردر اقدامات انجام داده اند. پیشرو XM پلت فرم.

سیستم قدرتمند Qualtrics اقداماتی را ایجاد می کند که هر روز میلیون ها انسان را تحت تأثیر قرار می دهد. در حالی که بسیاری از ابزارهای نرم افزاری به سادگی به شرکتها در سنجش تجربه کمک می کنند ، Qualtrics به سازمانها کمک می کند فراتر از اندازه گیری قرار بگیرند و با انجام اقدامات توصیه شده به افراد در بهترین موقعیت برای رفع مشکلات ، اقدامات شهودی را انجام می دهند. شرکت ها ، مشاغل ، دانشگاهیان ، دولت ها و دیگران بیش از 140 میلیون اقدام در 12 ماه گذشته با فناوری پیشرفته Qualtrics انجام داده اند ، زیرا آنها برای یافتن و از بین بردن تجربیات ضعیف برای مشتریان و کارمندان تلاش می کنند.

“سازمان ها به یک سیستم اندازه گیری دیگر احتیاج ندارند. آنها به یک سیستم عمل نیاز دارند. برای اندازه گیری تجارب ، کسب و کارها به خاطر نخواهند آمد. آنها به خاطر عملکردهایی که انجام می دهند و شکاف های تجربی که می بینند ، به خاطر خواهند آورد. رایان اسمیت، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Qualtrics. “این هرگز از حقیقت صحیح نبوده است. Qualtrics تنها سیستم عملی است که هنگامی که در یک سازمان مستقر می شوید ، این قدرت را دارد که ادارات ، تیم ها و کل شرکت ها را به فرهنگی تبدیل کند که به طور مداوم شکار می کند و تجربیات بد را از بین می برد. ”

خبر مرتبط  شبکه های Versa که توسط Frost & Sullivan به دلیل تسلط بر بازار SD-WAN با نمونه کارها یکپارچه و استراتژی های نوآورانه بازار مورد ستایش قرار گرفتند.

از طریق 125 منبع داده از کانالهای مختلف گوش دادن ، تجزیه و تحلیلهای سفارشی شده و قابلیتهای اقدام خودکار ، مشتریان Qualtrics هر ماه بیش از 20 میلیون اقدام خودکار را تحریک می کنند. این اقدامات شامل ثبت بلیط های پیگیری ، ارسال اعلان و هشدار ، به اشتراک گذاری نتایج ، بستن حلقه با مشتری یا کارمند ، ارسال پاداش و موارد دیگر می باشد. علاوه بر این ، از سال 2019 بیش از 50 شرکت پیشرو برای سرعت ، کارآیی ، انعطاف پذیری و امنیت آن در سیستم عامل Qualtrics در فروشندگان فناوری میراث معامله کردند.

وی گفت: “در دنیای پر سرعت ما به فناوری نیاز دارید که به شما کمک می کند دائماً در انتظار تحولات بازار باشید و به آنها پاسخ دهید. اقدام سریع برای جذب مشتری جدید و خوشبختی افراد موجود مهم است.” لوکاس پترسون، مدیر ارشد مشاوره مشتری ، بلکین. “Qualtrics شهودی ، تحلیلی و بینش های عملی لازم را برای محور سریع استراتژی و نزدیک ساختن شکاف های تجربه انتقادی فراهم می کند.”

با Qualtrics ، اقدامات در سراسر جهان و در صنایع مختلف انجام می شود. برندهایی مانند Allianz، Bank of ایرلند، CenturyLink ، Coca-Cola ، Qantas Airways ، Sony ، Under Armor ، Urban Outfitters و Yamaha ، از Qualtrics برای بستن حلقه با مشتریان و کارمندان استفاده می کنند. سازمانهایی که برای بهبود تجربه اقدام می کنند عبارتند از:

  • BMW اقدامات افزایش نرخ خدمات بازگشت
  • چوبانی اقدامات منجر به معرفی محصولات جدید دستیابی به موفقیت در بازارشان شد
  • ComEd، یک شرکت ابزار پیشرو در شیکاگو، اقدامی انجام داد که منجر به افزایش نمره CSAT آنها با رقم دو رقمی شد
  • گلدمن ساکساقدامات منجر به ایجاد مزایای کارمندان جدید بر اساس بازخورد کارکنان شد
  • اداره پست انگلیسرا اقدامات ایجاد یک تجربه بی دردسر و بدون دردسر برای میلیون ها مشتری خود در 11.500 شعبه
خبر مرتبط  Randstad RiseSmart تحرک داخلی و بین استعدادی را در بین شرکتها تسریع می کند و در عین حال به کارفرمایان کمک می کند تا از طریق اخراج سیستم عامل از اخراج کارگران جلوگیری کنند USA - English USA - English USA - English España - español Deutschland - Deutsch

علاوه بر این ، از طریق مشارکت خصوصی / عمومی ، Qualtrics به کشورهایی مانند این کمک می کند آیووا، نبراسکاو یوتا برای افزایش میزان تست COVID-19 اقدام کنید. Qualtrics امکان غربالگری ساکنان را بر اساس ریسک ، اولویت بندی افرادی که نیاز به آزمایش دارند ، مسیریابی افراد به سایت های آزمایش و مدیریت ویروس را فراهم می کند. در ماه آوریل ، این سیستم بطور خودکار بیش از 2 میلیون اقدام انجام داد و به بیش از 8 میلیون شهروند امکان ارزیابی COVID-19 را داد.

سیستم عمل Qualtrics با اکوسیستم بیش از بیشتر تقویت می شود 200 شریک پیشرو در صنعت که یکپارچه سازی کرده اند و راه حلهای اختصاصی جدیدی را در بستر XM ایجاد کرده اند. رهبران فکری ، متخصصان برجسته و مبتکرانی مانند Atlassian ، Bain ، Deloitte ، EY ، Hall & Partners ، Lotte Data Communications ، PwC ، Reputation.com و دیگران به مشاغل در سراسر جهان کمک می کنند تا در سراسر جهان گوش دهند ، تجزیه و تحلیل کنند و از داده های تجربه استفاده کنند. افکار ، عقاید و احساسات ذینفعان.

خبر مرتبط  تماس تلفنی Quisitive Sets سه ماهه سوم 2020

Qualtrics XM Platform یک سیستم عملی است که در آن سازمان ها از داده های تجربه برای مدیریت چهار تجربه اصلی تجارت یعنی مشتری ، کارمند ، محصول و برند استفاده می کنند. مارک های برتر در سراسر جهان از Qualtrics استفاده می کنند تا تجربه مشتری را در هر تعامل بهبود ببخشند ، تعامل کارمندان را افزایش دهند ، محصولاتی را که مردم دوست دارند ، بسازند و مارک هایی را ارائه دهند که با مصرف کنندگان طنین انداز باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سیستم عمل Qualtrics ، لطفاً مراجعه کنید: https://www.qualtrics.com/.

درباره Qualtrics
Qualtrics ، رهبر تجربه مشتری و خالق گروه مدیریت تجربه (XM) ، تغییر شیوه مدیریت سازمان و بهبود چهار تجربه اصلی تجارت – مشتری ، کارمند ، محصول و مارک را تغییر می دهد. بیش از 11000 سازمان در سراسر جهان از Qualtrics برای گوش دادن ، درک و اقدام در مورد داده های تجربه (X-data) استفاده می کنند – اعتقادات ، عواطف و اهداف که به شما می گوید چرا اتفاقات رخ می دهد ، و در مورد آن چه باید بکنید. Qualtrics XM Platform a یک سیستم عملی است که به مشاغل کمک می کند تا مشتریانی را که مدت طولانی تر بمانند و بیشتر بخرند ، جذب کارمندانی کند که فرهنگ مثبتی ایجاد می کنند ، درگیر می شوند ، محصولاتی را که مردم به آن عشق می ورزند ، توسعه می دهد و برای ساختن یک برند تجاری اشتیاق دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً بازدید کنید qualtrics.com.

مخاطب: [email protected]

SOURCE Qualtrics

لینک های مربوطه

http://www.qualtrics.com

نظر دهید