WILKES-BARRE ، Pa.، 30 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – Doddle ، پیشرو در زمینه راه حل های تجارت الکترونیکی بین المللی که طراحی ، توسعه و ادغام مصرف کننده و فن آوری بازده را باز می کند ، یافته های یک نظرسنجی را که انجام داده است اعلام می کند تا پرده از این داشته باشد که تجربه تجارت الکترونیکی برای مصرف کنندگان چقدر مهم است. تحقیق تقریباً 1400 مصرف کننده ایالات متحده در سال گذشته انجام شده است مه 2020.

درک بسیاری از خرده فروشان برای درک تأثیر کلی بازده تجارت الکترونیکی چالش برانگیز بوده است ، زیرا این روند به طور معمول دستی بوده است ، مانند سایر مراحل از جمله تحویل و پرداخت دیجیتالی نشده است. بدون بینش واقعی در مورد تأثیر بازده ، آنها یک هزینه ضروری اما ناگوار در نظر گرفته شده اند و از این رو از نظر اهمیت ، به ویژه در رابطه با رضایت و حفظ کلی مشتریان ، از هم جدا شده اند.

جالب اینجاست که ، نظرسنجی Doddle نشان داد که مصرف کنندگان با توجه به تجربه کلی تجارت الکترونیکی خود ، حتی کمی بیشتر از آن ، همان مقدار تحویل و پرداخت قابل توجهی دارند. (84 درصد گفتند که تجربه بازده با توجه به نظر آنها از یک خرده فروش مهم است و 83 درصد آنها نیز به ترتیب تحویل و پرداخت را می گویند.) همچنین دریافتند که تقریباً سه چهارم از پاسخ دهندگان (74 درصد) احساس تجربه بازده خرده فروشان را دارند. باید بهتر بشه

خبر مرتبط  رکورد دارایی Dynamix هشتمین سال رشد ، با وجود چالش های جهانی همه گیر همچنان ادامه دارد

در زیر نکات برجسته ای از تحقیقات Doddle آورده شده است:

  • 84 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که یک تجربه بازده مثبت ، آنها را ترغیب می کند که دوباره با یک خرده فروش بخرند
  • 74 درصد از مصرف کنندگان خاطرنشان كردند كه خرده فروشان آمریكا برای بهبود تجربیات بازده خود باید اقدامات بیشتری انجام دهند
  • وقتی از آنها سؤال شد چه چیزی باعث می شود که پاسخ دهندگان در آینده با یک خرده فروش تجدید نظر کنند
    • 60 درصد گفتند اگر برای بازگشت یک مورد مجبور به پرداخت هزینه حمل و نقل شدند
    • 40 درصد اظهار داشتند اگر مدت زیادی طول بکشد تا بازپرداخت آنها را تأمین کند
    • 38 درصد گفت اگر پنجره خط مشی بازده خیلی کوتاه است
    • 32 درصد اظهار داشتند در صورت نیاز به دریافت مجوز بازگشت از پشتیبانی مشتری هستند
    • 30 درصد گفت اگر قادر به ردیابی یک مورد بازگشتی نبودند
  • وقتی از آنها سؤال شد که هنگام بازگشت یک کالا ، از خرده فروشان چه چیزی را ترجیح می دهند
    • 68 درصد از پاسخ دهندگان گفتند بازده رایگان
    • 45 درصد گفتند مکانهای مناسب برای بازگشت آیتم (ها) به
    • 44 درصد گفتند كه بسته بندی قابل استفاده مجدد / قابل استفاده است كه می تواند برای بازده استفاده شود
    • 41 درصد گفت: ارتباطات و دید (پیگیری بسته ، تأیید دریافت ، اطلاعات بازپرداخت و غیره)
    • 38 درصد گفتند پس از ارسال کالا ، بازپرداخت می شود
    • 33 درصد گفتند که نیازی به چاپ لیبل بازده نیست
خبر مرتبط  بازار سیستم جهانی اکتساب داده ها (2019 تا 2025)

وی گفت: “این بینش اکنون بسیار مهم تر از همیشه است ، زیرا COVID-19 باعث افزایش چشمگیر فروش تجارت الکترونیکی شده است ، زیرا بازده تجارت الکترونیکی فقط انتظار افزایش و نتیجه آن را دارد.” دن نوینمدیرعامل مدیرعامل آمریکای شمالی دودل. وی ادامه داد: “بین افزایش قریب به اتفاق بازده ، تجربیات مصرف کنندگان از روند کار و تأثیر کلی بر رضایت و حفظ ، زمان بندی هرگز بهتر نبوده است که خرده فروشان بتوانند از یک دستگیره محکم بر روی فرآیند ها و سیستم های بازرگانی الکترونیکی خود استفاده کنند. بسترهای نرم افزاری مانند Doddle و سفر ساده برای مصرف کنندگان و خرده فروشان را ساده تر و سهولت و راحتی برای مصرف کنندگان و دانش برای خرده فروشان فراهم می کند که آنها را قادر می سازد تا تعامل مشتری را بهبود بخشند و هزینه ها را کاهش دهند. ”

نظرسنجی Doddle توسط YouGov انجام شده است. همه ارقام ، مگر در مواردی که بیان شده باشد ، از YouGov Plc است. حجم کل نمونه ها 3838 نفر بود. کار میدانی بین این کار انجام شد 5-7 مه ، 2020. این نظرسنجی بصورت آنلاین انجام شد. این ارقام وزن شده و نماینده همه بزرگسالان ایالات متحده (از 18 سال)

برای اطلاعات بیشتر و یک اینفوگرافیک از یافته های نظرسنجی ، به (https://www.doddle.com/us/the-returns-experience-is-critical/) مراجعه کنید.

خبر مرتبط  اندازه بازار ضد پهپاد ارزش 4.60 میلیارد دلار تا سال 2027

درباره Doddle

Doddle به قدرت تأثیرات ماندگار اعتقاد دارد و به حاملان و خرده فروشان در سراسر جهان کمک می کند تا تحویل تجارت الکترونیکی را ایجاد کرده و تجربیاتی را به دست آورند که باعث جذب مشتری ، ایجاد تمایز و وفاداری می شوند. Doddle از سالهای تجربه موفقیت خود – که در یکی از سخت ترین بازارهای تجارت الکترونیکی در جهان توسعه یافته است – استفاده می کند تا به خرده فروشان و حاملان کمک کند تا راهبردهای تحقق بخش را ارتقا دهند که باعث افزایش تجربه مشتری ، ارتقاء راه حلهای پایدار و رانندگی سودآوری و کارایی می شود. فناوری برچسب سفید Doddle قدرت ایجاد ، راه اندازی و مدیریت یک اکوسیستم تحویل کامل را فراهم می آورد و این امکان را برای کلیک و جمع آوری ، کلیک و ذخیره و ارسال از فروشگاه به بازده خودکار فراهم می کند. هر یک از راه حل های آن برای ایجاد وفاداری ، ایجاد فرصت های فروش متقابل ، ارتقاء کارآیی و رفع نیاز به راه حل های پایدار تر طراحی شده است. به برخی از بزرگترین مارک های خرده فروشی و تحقق بخش دنیا از ASOS و Amazon تا USPS و Australia Post اعتماد بسیاری از تخصص و فناوری دودل را دارد. دفتر مرکزی در لندن، Doddle همچنین دارای تیم های منطقه ای در ایالات متحده ، استرالیا، اروپا و خاورمیانه. اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید: doddle.com

SOURCE Doddle