اوج بازی در اواخر مسابقه با مانی (manny) ، یوتیوبر و پخش کننده مستقر در انگلستان که پس از حضور منظم در کنار برادرش Tobjizzle و بقیه Sidemen در فیلم های مختلف چالش فوتبال ، به شهرت رسید.

“ما از موفقیت OPPO Gaming Challenge که توسط Dubai Summer Surprises برای شما به وجود آمده غرق شده ایم و دوست داشتیم طی ده روز با همه علاقه مندان به بازی دیدار کنیم. استراتژی OPPO در سرمایه گذاری و تعامل با احساسات کاربران ما و موفقیت در این امر متمرکز است. این رویداد گواهی بر قدرت فرهنگ بازی در اینجا در شورای همکاری خلیج فارس است. ما به حمایت از جامعه بازی در سراسر منطقه ادامه خواهیم داد “، گفت گیلاس فو، مدیر بازاریابی OPPO در شورای همکاری خلیج فارس.

در جریان پخش زنده ، بیش از 69،068 نفر برای دیدن بازی های نهایی در برابر YouTuber معروف مانی ، که این حرف را برای گفتن داشت ، شرکت کردند: “افتخار من بود که در این رویداد شرکت کنم و جشن جوانان و جامعه بازی ها را به گونه ای منحصر به فرد برگزار کنید. من علاقه مند به بازی هستم بنابراین دیدن این تعهد از OPPO واقعاً یک تجربه خارق العاده بود. “

خبر مرتبط  گزارش جدید نشان می دهد که مصرف کنندگان می خواهند از حریم خصوصی ، از آیین نامه جدید حفظ حریم شخصی اطلاعاتی آگاه نیستند

برای کسب اطلاعات بیشتر بهoppoarabia مراجعه کنید.

درباره OPPO

OPPO یک مارک برتر فناوری جهانی است که به ارائه محصولات غنی از هنر و فن آوری نوآورانه اختصاص دارد. با توجه به عناصر نام تجاری پیشرو ، جوان و زیبا ، OPPO خود را وقف این وظیفه می کند که به کاربران فوق العاده اجازه دهد از زیبایی تکنولوژی لذت ببرند.

طی 10 سال گذشته ، OPPO در ساخت تلفن های دوربین دار تمرکز کرده است ، در حالی که پیشرفت های جدیدی در زمینه عکاسی با تلفن همراه ایجاد کرده است. OPPO اولین تلفن همراه با نام Smile Phone را در سال 2008 راه اندازی کرد که آغاز یک سفر برای کشف و پیشگامی فناوری فوق العاده است. امروزه ، OPPO از طریق دستگاه های هوشمند ، ColorOS و سرویس اینترنت مانند OPPO Cloud و OPPO + زیبایی مصرف کنندگان جهانی را به ارمغان می آورد.

خبر مرتبط  ETSU ارائه گواهی فارغ التحصیل جدید در مدیریت اسناد رسمی

طبق IDC ، OPPO در سال 2017 به عنوان شماره 4 اسمارت فون در جهان رتبه بندی شده است. امروز تجارت OPPO 40 کشور و منطقه را شامل می شود و دارای 6 موسسه تحقیقاتی و 4 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان و همچنین یک مرکز طراحی بین المللی در لندن، تجربه عالی عکاسی از تلفن های هوشمند را به بیشتر و بیشتر جوانان در سراسر جهان ارائه می دهد.

درباره OPPO MEA

در سال 2015 ، OPPO وارد بازار مصر شد. در سال 2016 ، OPPO خود را راه اندازی کرد خاورمیانه و مرکز فروش آفریقا در قاهره. بازارهای OPPO وارد شده است خاورمیانه و آفریقا عبارتند از: مصر، الجزایر، تونس، مراکش، امارات ، عربستان سعودی، عمان، کویت، بحرین، کنیا، نیجریه، و شام.

OPPO کارخانه خود را در راه اندازی کرد الجزایر در سال 2017 ، که OPPO را به اولین مارک چینی راه اندازی کارخانه تبدیل کرد شمال آفریقا. بر اساس بینش مصرف کنندگان محلی در هر کشور ، OPPO MEA پیشرفت بومی سازی را آغاز کرده است. و محلی سازی شامل همه دیدگاه ها نسبت به هر بازار – محلی سازی محصول ، برای تأمین بیشتر نیازهای اصلی کاربران است. محلی سازی بازاریابی ، برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان جوان محلی ؛ و بومی سازی تیم ، برای شناخت بیشتر مصرف کنندگان محلی ما و ارائه خدمات بهتر به مصرف کنندگان.

خبر مرتبط  API ادغام وب سایت جدید تجربه شخص ثالث را در پلت فرم Dealer.com ارائه می دهد

طی سال گذشته ، OPPO شروع به تنظیم خط تولید خود در کشور کرده است خاورمیانه منطقه به طور خاص این شامل معرفی گوشی هوشمند پرچمدار آن OPPO Find X و معرفی OPPO Reno Series است. OPPO همچنان به تولید خط تولید محلی خود ادامه می دهد تا سری های حق بیمه بیشتری را به مصرف کنندگان منطقه ارائه دهد.

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید
لوسی عزیز
مدیر روابط عمومی منطقه ای
OPPO
پست الکترونیک: [email protected]

منبع OPPO