SAS ، رهبر تجزیه و تحلیل ، به ACFE در کانون توجه هفته بین المللی آگاهی از تقلب پیوست ، 15 تا 21 نوامبر. اکنون در 20 سالگی خود استهفتم هفته تقلب فراخوانی است برای همه سازمانها برای مبارزه با تقلب با آگاهی و آموزش. فرصت های هفته برای تعامل و یادگیری در مورد پیشگیری از کلاهبرداری عبارتند از:

  • فشار ناشی از همه گیری: اثرات ویروس کرونا در کلاهبرداری دیجیتال، چهارشنبه ، 18 نوامبر، در ساعت 11 صبح ET – این وبینار میزبان ACFE متخصصان صنعت SAS را برای بحث در مورد روند همه گیری محور در بانکداری دیجیتال و تأثیرات آن بر فضای کلاهبرداری و تجربه مشتری جمع می کند. کارشناسان همچنین فناوری های پیشرفته تحلیلی را جستجو می کنند که سریعترین و بهترین بازده سرمایه را به سازمان های خدمات مالی ارائه می دهند.
  • نوسازی پیشگیری از تقلب در خرده فروشی، جمعه ، 20 نوامبر در 9 صبح ET – به Capgemini و SAS برای روحیه #Schat در توییتر بپیوندید. پانلی از متخصصان کلاهبرداری خرده فروشی بر روی استراتژی های اتصال داده ها در مورد رفتار مشتری ، سابقه اعتبار و ده ها عامل دیگر – در میلی ثانیه – برای جلوگیری از تقلب و تسریع در تصمیم گیری متمرکز هستند.
  • تشدید تقلب دیجیتال: تأثیر جهانی ویروس کرونا – گزارش تحقیق جدید را از SAS و Javelin Strategy & Research بارگیری کنید ، و بررسی کنید که چگونه همه گیر COVID-19 به تقلب در پرداخت دیجیتال دامن می زند. یافته های این مطالعه بر اساس 120 مصاحبه مستقل از مدیران پرداخت و امنیت در 20 کشور انجام شده است دسامبر 2019 از طریق سپتامبر 2020.

وی گفت: “جنایتکاران از مزیت محور تعاملات و معاملات دیجیتال در سراسر جهان بهره می برند.” استو بردلی، معاون رئیس کلاهبرداری و اطلاعات امنیتی در SAS. “برای رهبران مشاغل – به ویژه کسانی که در صنایع بسیار هدفمند مانند بانکداری ، دولت ، مراقبت های بهداشتی و بیمه هستند – بسیار مهم است که فن آوری های ضد تقلب خود را برای انعکاس واقعیت های جدید امروز و استفاده موثر از داده های دیجیتال موجود برای ضرب و شتم افراد بد بازی “

خبر مرتبط  Boardroom Insiders ویژگی های محصول جدید را راه اندازی می کند ، تیم رهبری خود را ارتقا داده و گسترش می دهد

آژانس دولتی در مورد تقلب در بیمه برخورد جدی می کند
کارولینای شمالی کمیسر بیمه ایالت سال گذشته گزارش داد که ، به ازای هر پرداخت شده برای حق بیمه در ایالت ، تقریبا 20 سنت به تقلب گم شد. وزارت بیمه کارولینای شمالی (DOI) برای مدیریت بهتر پرونده های خود و به دست آوردن امتیاز تحقیق ، برای یک سیستم جدید مدیریت پرونده و گزارش به SAS مراجعه کرد.

ساخته شده بر روی SAS® ویا®، سیستم رسیدگی به جرائم بیمه (ICIS) در ماه مارس راه اندازی شد. این مرکز تحقیقات مرکزی برای محققان DOI است ، از دریافت مدارک اولیه و تشکیل پرونده از طریق پیگرد قانونی و غیره. الگوریتم ها جایگزین فرایندهای دستی شدند ، به فیلتر کردن و طبقه بندی داده ها ، اختصاص منابع و تسهیل گردش کار و حتی ایجاد موارد کمک کردند.

مطابق با فرانک رودریگز، معاون کمیسیون بخش تحقیقات جنایی DOI ، ICIS کارایی مدیریت پرونده را 90٪ بهبود داده است ، در حالی که تعداد دستگیری های مربوط به کلاهبرداری بیمه دو برابر شده است.

چت بات مجهز به هوش مصنوعی برای کمک به قربانیان جرایم هویتی
سرقت هویت می تواند در هر زمان ، روز یا شب اتفاق بیفتد. برای ارائه خدمات بهتر به قربانیان چنین جنایاتی ، مرکز منابع سرقت هویت (ITRC) برای ایجاد یک چت بات ، یا متحد دیرینه خود ، SAS ، متوسل شد. دستیار سرقت هویت مجازی.

خبر مرتبط  "LEAGUE OF ANGELS 3" در KAYBO.COM برای همه آمریکای لاتین منتشر شده است

با استفاده از فناوری هوش مصنوعی از جمله پردازش زبان طبیعی ، SAS توسعه یافته است ViViAN، مخفف شبکه کمک به قربانیان مجازی ، با همکاری ITRC. ViViAN در حال آزمایش بتا برای راه اندازی اولیه سال 2021 در نظر گرفته شده است که اولین خط ارتباطی مشتری با ITRC باشد ، به کارکنان کمک می کند تا زمان انتظار را به حداقل برسانند و به افراد بیشتری کمک کنند. این سازمان غیرانتفاعی افزایش چشمگیری در حجم تماس با سرقت هویت مزایای بیکاری داشته است ، از کمتر از 20 گزارش در سال 2019 به تقریباً 750 در سال 2020 تا اکتبر.

رئیس و مدیر عامل ITRC گفت: “پشت هر نمونه از کلاهبرداری ، یک قربانی انسانی قرار دارد.” اوا ولاسکز. “ViViAN یک خط نجات ارزشمند برای قربانیان چنین جنایاتی فراهم می کند ، به آنها کمک می کند تا منابع مورد نیاز خود را در هر ساعت از شبانه روز ، هر زمان که بیشتر به آن نیاز داشته باشند ، پیدا کنند.”

کنسرسیوم بیمه با استفاده از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل ادعای تقلب را کاهش می دهد
در سال 2015 ، مال برزیل کنسرسیوم بیمه ، CNseg ، ابتکاری را برای متمرکز کردن عملیات پیشگیری از کلاهبرداری در بخش بیمه برزیل آغاز کرد. FenSeg ، مال برزیل فدراسیون ملی بیمه P&C ، اولین چهار فدراسیون بهره مند از همکاری CNseg با SAS است.

SAS® تشخیص و تحقیق در مورد بیمه از چندین تکنیک استفاده می کند ، از جمله تجزیه و تحلیل پیشرفته با هوش مصنوعی تعبیه شده و یادگیری ماشین. از طریق این قابلیت ها ، FenSeg توانایی نمره دهی ادعا در زمان واقعی و یک رابط بصری برای ردیابی اشخاص مرتبط و حلقه های جرم را پیدا کرد که ممکن است در غیر این صورت از دست رفته باشد. این پلتفرم ادعاهای مشکوک تری را از طریق یک فرآیند سریعتر و خودکار در حالی که هشدارها را 286 درصد افزایش می دهد ، روشن می کند.

خبر مرتبط  کارمندان IQM دستیابی به موفقیت رایانه ای کوانتومی را در مجله Nature انجام داده اند

وی گفت: “اما کلید پیشگیری از کلاهبرداری فقط هشدارهای بیشتر نیست ، بلکه هشدارهای دقیق تری است که بیمه گرها می توانند براساس آن عمل کنند.” ریکاردو پریرا، مدیر پیشگیری از تقلب و مبارزه با بیمه در CNseg. “خوشحالم بگویم که به لطف راه حل کشف تقلب SAS ، تعداد ادعاهای مشکوک که جعلی بودن آن 67٪ افزایش یافته است.”

بیشتر بیاموزید و به مکالمه بپیوندید
این همه گیری “تجارت به روال معمول” را پشت سر گذاشته و اجازه می دهد تا همه شیوه های کلاهبرداری شکوفا شود. تأثیر این طرح ها به ویژه در حال حاضر حاد است ، زیرا سازمان ها برای تنظیم فعالیت های خود و پا برجا ماندن تلاش می کنند. درباره راه حل های تجزیه و تحلیل کلاهبرداری SAS به صورت آنلاین بیشتر بیاموزید و #fraudweek را در توییتر دنبال کنید تا به مکالمه بپیوندید.

درباره SAS
SAS پیشرو در تحلیل است. از طریق نرم افزارها و خدمات نوآورانه ، SAS به مشتریان سراسر دنیا قدرت داده و آنها را تشویق می کند تا داده ها را به اطلاعات تبدیل کنند. SAS به شما قدرت شناختن را می دهد®.

SAS و سایر محصولات محصول یا خدمات SAS Institute Inc. علائم تجاری یا علائم تجاری SAS Institute Inc در ایالات متحده و سایر کشورها ® نشان می دهد ایالات متحده آمریکا ثبت. نام های تجاری و تجاری دیگر علائم تجاری شرکت های مربوطه می باشند. کپی رایت © 2020 موسسه SAS Inc. کلیه حقوق محفوظ است.

تماس تحریریه:
دانیل ام. بیتس
[email protected]
919-531-1959
sas.com/news

SOURCE SAS

لینک های مربوطه

http://www.sas.com