DUBLIN، 18 آگوست 2020 / PRNewswire / – “” بازار مکالمه هوش مصنوعی براساس مؤلفه (بسترهای نرم افزاری و خدمات) ، نوع (IVA و Chatbots) ، فناوری (ML و Deep Learning ، NLP و ASR) ، کاربرد ، حالت استقرار (ابر و در محل) ، عمودی ، و منطقه – گزارش جهانی پیش بینی تا سال 2025 “به این گزارش اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود که بازار جهانی مکالمه جهانی AI از 4.8 میلیارد دلار در سال 2020 رشد کند 13.9 میلیارد دلار تا سال 2025 ، با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 21.9٪ در طول دوره پیش بینی.

افزایش تقاضا برای خدمات پشتیبانی مشتری با هوش مصنوعی ، استقرار omnichannel و کاهش هزینه های توسعه chatbot برای رشد بازار AI هوش مصنوعی

روند آینده جذب مشتری از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و افزایش یکپارچه سازی قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی ، عوامل اصلی افزودن ارزش به پیشنهادات AI مکالمه ای است ، که انتظار می رود فرصت هایی را برای شرکتهایی که در عمودی های مختلف در بازار مصاحبه هوش مصنوعی فعالیت می کنند ، فراهم کند. عدم دقت در chatbot ها و دستیاران مجازی یک چالش بزرگ در بازار مکالمه هوش مصنوعی است. علاوه بر این ، عدم آگاهی از هوش مصنوعی مکالمه به عنوان یک عامل مهمی در بازار عمل می کند.

با توجه به بحران COVID-19 یا coronavirus ، آژانس های دولتی کمبود ، فروشگاه های مواد غذایی و خدمات مالی همه تلاش کرده اند تا چت بات ها و سایر راه حل های مکالمه هوش مصنوعی را برای استفاده از هجوم جدید تماس تنظیم کنند. IBM از فوریه تا آوریل سال جاری شاهد افزایش 40 درصدی ترافیک دستیار واتسون بود. در ماه آوریل ، گوگل Rapid Response Virtual Agent را که نسخه ویژه ای از آن با مرکز تماس AI است ، راه اندازی کرد و در پاسخ به تقاضای مشتری ، قیمت خدمات خود را پایین آورد. در حالی که مراکز تماس مدتهاست که مرز اتوماسیون محل کار نیست ، همه گیر روند کار را تسریع کرده است.

سازمان های تحت فشار مایل هستند که ابزارهای جدید را امتحان کنند. شرکت های هوش مصنوعی که مایل به استفاده از اوضاع هستند ، مشوق ها را شیرین می کنند. در طول چند سال گذشته ، پیشرفت در NLP نیز به طور چشمگیری در سیستم های تماس خودکار clunky از گذشته بهبود یافته است. جدیدترین نسل چت بات ها و نمایانگرهای مبتنی بر صدا ، ساخت آن آسان تر ، استقرار سریعتر و پاسخگوتر به سوالات کاربران است. به عبارت دیگر پس از اتخاذ ، این سیستم ها به احتمال زیاد باقیمانده و ارزش خود را از طریق سهولت استفاده و قیمت مناسب اثبات می کنند.

خبر مرتبط  Hero Digital با عنوان شریک راه حل Adobe Platinum نامیده می شود

در بین این خدمات ، بخش خدمات آموزش و مشاوره انتظار می رود سهم بازار بالاتر را در دوره پیش بینی به دست آورد

با استفاده از خدمات ، انتظار می رود اندازه بازار آموزش و مشاوره در دوره پیش بینی بیشترین حجم را داشته باشد. خدمات مشاوره ای شامل متخصصان بسیار ماهر صنعت ، متخصصان امنیتی و دامنه ها برای کمک و ایجاد انگیزه در سازمانها در به حداقل رساندن ریسکها ، جلوگیری از ضرر درآمد و ارتقاء راه حلهای موجود مکالمه هوش مصنوعی موجود در بازار است.

خدمات مشاوره در درجه اول بر مدیریت برنامه های انقلاب و جدیدترین به روز رسانی های فناوری تمرکز دارند تا به مشتری در دستیابی به اهداف استراتژیک کسب و کار از طریق پیشرفت های فنی و تخصصی کمک کنند. مشاوره فن آوری به مشتری کمک می کند تا مکانیزم تجاری و تصمیم گیری قدرتمندی کسب کند. امروزه ، چندین شرکت کاملاً از توانایی های هوش مصنوعی ، برتری در ارائه آنها و چگونگی تبدیل فرآیندهای تجاری برای افزودن ارزش بیشتر آگاه هستند.

در میان نوع سیستم عامل ها و راه حل های AI مکالمه ، بخش دستیارهای مجازی هوشمند (IVA) برای ثبت نرخ رشد بالاتر در دوره پیش بینی

در بازار هوش مصنوعی براساس نوع ، انتظار می رود بخش دستیارهای مجازی هوشمند (IVA) CAGR بالاتر را در دوره پیش بینی ثبت کنند. این رشد به افزایش تقاضا برای IVA در بین شرکتها برای اثبات تجربه بهتر و شخصی مشتریان ، در نتیجه تقویت اشتغال مشتری و ضروریات حفظ ، مربوط می شود. IVA از تکنیک های پیشرفته NLP ، NLU و مدیریت گفتگو برای دستیابی به سطح بالایی از اتوماسیون بدون قربانی کردن دقت استفاده می کند.

با کمک IVA ، می توان پرس و جوهای پیچیده مشتری را بطور موثر کنترل کرد. این موتور از یک موتور مدیریت پیشرفته گفتگو تشکیل شده است تا کاربران بتوانند کنترل کامل بر جریان مکالمه را به دست آورند. بنابراین دستیاران مجازی نیز بدون در نظر گرفتن نظمی که داده ها در طول مکالمه داده می شوند ، قادر به درک قصد مشتری هستند. نمایندگان مجازی به منظور ارائه خدمات به مشتری ، اطلاعات مربوط به محصول ، بازاریابی ، پشتیبانی ، فروش ، قرار دادن سفارش ، رزرو و سایر خدمات سفارشی طراحی شده اند.

خبر مرتبط  بینش در مورد سیستم مدیریت باتری در بازار جهانی تا سال 2027

در بین مناطق ، APAC در بالاترین دوره CAGR در طول دوره پیش بینی رشد خواهد کرد

پیش بینی می شود APAC در بالاترین دوره CAGR در دوره پیش بینی رشد کند. مهمترین عوامل ایجاد کننده رشد بازار مکالمه هوش مصنوعی در APAC ، افزایش روز افزون داده های تجاری در زمینه های عمودی در این منطقه و نیاز رو به رشد برای حل و فصل پرس و جوهای مشتری در زمان واقعی و ارائه تجربه مشتری omnichannel در چین، ژاپن، استرالیاو هند. این کشورها فناوری های هوش مصنوعی را تحت فشار قرار می دهند و هوش مصنوعی مکالمه یکی از پیشروترین فن آوری ها است.

IBM ، Microsoft ، Google و AWS بیشترین سهام را در بازار هوش مصنوعی در این منطقه دارند. این منطقه حضور چندین ارائه دهنده راه حل مهم مهم هوش مصنوعی دیگر دارد. شرکتهای کوچک و متوسط ​​و شرکتهای بزرگ در منطقه APAC از مقررات و معاهدات دولت آگاهی بیشتری پیدا کرده و راه حلهای مبتنی بر هوش مصنوعی را به صورت پیشگیرانه شروع کرده اند. پیش بینی می شود که تصویب فناوری هوش مصنوعی توسط عمودی های مختلف مانند BFSI ، مسافرت و مهمان نوازی و خرده فروشی منجر به رشد بالای بازار هوش مصنوعی مکالمه شود.

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرائی

4 بینش حق بیمه
4.1 فرصت های جذاب بازار در بازار مکالمه AI
4.2 بازار مکالمه AI: سه برنامه برتر
4.3 بازار مکالمه AI ، براساس منطقه
4.4 بازار مکالمه AI آمریکای شمالی، توسط سرویس و فناوری

5 نمای کلی بازار و روندهای صنعت
5.1 مقدمه
5.2 پویا بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 افزایش تقاضا برای خدمات پشتیبانی مشتری دارای هوش مصنوعی
5.2.1.2 استقرار Omnichannel و کاهش هزینه توسعه Chatbot
5.2.1.3 افزایش تقاضا برای Chatbots مبتنی بر AI برای ارتباط ماندن و اطلاع رسانی در طول بیماری همه گیر COVID-19
5.2.2 محدود می کند
5.2.2.1 عدم آگاهی در مورد راه حل های مکالمه AI
5.2.3 فرصت ها
5.2.3.1 ظهور درگیر شدن مشتری از طریق بسترهای رسانه اجتماعی
5.2.3.2 ادغام توانایی های پیشرفته هوش مصنوعی برای افزودن ارزش به پیشنهادهای موجود در مکالمه AI
5.2.4 چالش ها
5.2.4.1 عدم دقت در Chatbots و دستیاران مجازی
5.2.4.2 حفظ استمرار تجارت در طول همه گیری های COVID-19
5.3 تجزیه و تحلیل رشد تجمعی
5.4 عکس فوری بازارهای مجاور / مرتبط
5.5 از موارد استفاده کنید
5.6 پیامدهای نظارتی
5.6.1 مقدمه
5.6.2 آیین نامه حفاظت از داده های عمومی
5.6.3 قانون قابلیت انتقال و پاسخگویی بیمه درمانی
5.6.4 استاندارد امنیت داده های صنعت کارت پرداخت
5.6.5 سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی
5.6.6 کنترل سازمانی خدمات
5.6.7 بازارها در دستورالعمل اسناد مالی II
5.7 AI مکالمه ، معماری

خبر مرتبط  نیکولا برای شرکت در کنفرانس های آینده سرمایه گذاران

6 بازار گفتگوی AI: COVID-19 Impact

7 بازار گفتگوی AI ، توسط مؤلفه
7.1 مقدمه
7.2 بسترهای نرم افزاری
خدمات 7.3

8 بازار هوش مصنوعی ، بر اساس نوع
8.1 مقدمه
8.2 دستیار مجازی هوشمند
8.3 Chatbots

9 بازار مکالمه AI ، توسط فناوری
9.1 مقدمه
9.2 یادگیری ماشین و یادگیری عمیق
9.3 پردازش زبان طبیعی
9.4 تشخیص خودکار گفتار

10 بازار گفتگوی AI ، توسط حالت استقرار
10.1 مقدمه
10.2 ابر
10.3 فرضیه های اولیه

11 بازار مکالمه AI ، توسط برنامه
11.1 مقدمه
11.2 پشتیبانی مشتری
11.3 دستیار شخصی
11.4 برندسازی و تبلیغات
11.5 اشتغال و حفظ مشتری
11.6 کشتی و مشارکت کارمندان
11.7 حریم خصوصی داده ها و انطباق
11.8 دیگران

12 بازار گفتگوی AI ، توسط Vertical
12.1 مقدمه
12.2 بانکداری ، خدمات مالی و بیمه
12.3 خرده فروشی و تجارت
12.4 بهداشت و سلامت و علوم زندگی
12.5 مسافرت و مهمان نوازی
12.6 مخابرات
12.7 رسانه و سرگرمی
12.8 دیگران

13 بازار گفتگوی AI ، براساس منطقه
13.1 مقدمه
13.2 آمریکای شمالی
13.3 اروپا
13.4 آسیا و اقیانوسیه
13.5 خاورمیانه و آفریقا
13.6 آمریکای لاتین

14 منظره رقابتی
14.1 نقشه برداری رهبری رقابتی
14.1.1 رهبران بینایی
14.1.2 مبتکران
14.1.3 افتراق پویا
14.1.4 شرکتهای نوظهور
14.2 قدرت نمونه کارها محصول
14.3 تعالی استراتژی تجاری
14.4 تجزیه و تحلیل رتبه بندی بازار ، توسط شرکت

15 پروفایل شرکت
15.1 گوگل
15.2 مایکروسافت
15.3 AWS
15.4 IBM
15.5 اوراکل
15.6 تفاوت های ظریف
15.7 بایدو
15.8 SAP
15.9 راه حل های مصنوعی
15.10 کره.ai
15.11 آواامو
15.12 Conversica
15.13 هاپتیک
15.14 راسا
15.15 Solvvy
15.16 Pypestream
15.17 Inbenta
15.18 رولا
15.19 خلاق مجازی
15.20 Saarthi.ai
15.21 FIS
15.22 تقویت کننده دسترسی
تعامل 15.23
15.24 شبه قاره
15.25 فراتر از.ai
15.26 شناخت
15.27 Soundhound Inc.
15.28 Kasisto
15.29 Mindsay
15.30 کلینک

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/tpxhd مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com