DUBLIN، 7 آگوست 2020 / PRNewswire / – “هوش مصنوعی در بازار تولید با ارائه (سخت افزار ، نرم افزار و خدمات) ، فناوری (یادگیری ماشین ، چشم انداز ، محاسبات مبتنی بر زمینه و NLP) ، کاربرد ، صنعت نهایی کاربر و منطقه – جهانی پیش بینی تا سال 2026 “گزارش اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود هوش مصنوعی موجود در بازار تولید در آن ارزش داشته باشد 1.1 میلیارد در سال 2020 و به احتمال زیاد خواهد رسید 16.7 میلیارد دلار تا سال 2026؛ انتظار می رود که در دوره پیش بینی 57.2٪ CAGR رشد کند.

محرکهای اصلی بازار تعداد فزاینده ای از مجموعه داده های بزرگ و پیچیده (که اغلب به عنوان داده های بزرگ شناخته می شوند) ، تکامل IoT صنعتی و اتوماسیون ، بهبود قدرت محاسباتی و افزایش سرمایه گذاری در سرمایه گذاری است. عمده ترین محدودیت بازار عدم تمایل تولید کنندگان به تصویب فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی است. چالش های مهم پیش روی هوش مصنوعی در بازار تولید شامل نیروی کار ماهر محدود ، نگرانی در مورد حریم اطلاعات داده ها و تأثیر مالی و عملیاتی قابل توجه شیوع COVID-19 بر تولید است.

انتظار می رود فن آوری یادگیری ماشین بیشترین اندازه هوش مصنوعی را در بازار تولید در دوره پیش بینی به خود اختصاص دهد.

توانایی یادگیری ماشین در جمع آوری و مدیریت داده های بزرگ و برنامه های کاربردی آن در ترجمه گفتار در زمان واقعی ، روباتیک و تجزیه و تحلیل صورت باعث رشد آن در بازار تولید می شود. هوش مصنوعی فناوریهای مختلفی را تشکیل می دهد که نقش مهمی در توسعه اکوسیستم آن ایفا می کند. از آنجا که هوش مصنوعی ماشین ها را قادر می سازد فعالیت هایی مشابه آنچه که توسط انسان انجام می شود ، ایجاد کنند ، فرصت های عظیم بازار باز شده است.

پیش بینی پیش بینی تعمیر و نگهداری تجهیزات و ماشین آلات از هوش مصنوعی در بازار تولید ، بیشترین سهم را در دوره پیش بینی دارد.

برنامه پیش بینی تعمیر و نگهداری تجهیزات و ماشین آلات بیشترین سهم از هوش مصنوعی را در بازار تولید در سال 2019 به خود اختصاص داده است. استفاده گسترده از دوربین های دید در رایانه در بازرسی ماشین آلات ، اتخاذ اینترنت صنعتی اشیاء (IIoT) و استفاده از داده های بزرگ در ساخت صنعت عواملی هستند که باعث افزایش رشد هوش مصنوعی در بازار تولید برای پیش بینی تعمیر و نگهداری و پیش بینی ماشین آلات می شوند. افزایش تقاضا برای کاهش هزینه های عملیاتی و خرابی دستگاه نیز تکمیل کننده رشد پیش بینی تعمیر و نگهداری و بازرسی ماشین آلات در صنایع است.

خبر مرتبط  TAAL نتایج مالی نیمه اول سال 2020 را اعلام کرد

صنعت خودرو بیشترین اندازه هوش مصنوعی را در بازار تولید در سال 2019 نگه داشته است.

استفاده گسترده از دوربین های دید در رایانه در بازرسی از ماشین آلات و اتخاذ IoT صنعتی ، عواملی است که باعث رشد AI در بازار تولید برای صنعت خودرو می شود. استفاده از هوش مصنوعی برای تقویت بهره وری کارکنان ، بهبود کنترل کیفیت و به دست آوردن کنترل بهتر بر روی عملکردهای پشتیبانی مشاغل ، از رشد هوش مصنوعی در صنعت خودرو پشتیبانی می کند.

تأثیر COVID-19 بر هوش مصنوعی در بازار تولید

احتمالاً بازار از نظر رشد سالانه در سال 2020 شاهد كاهش ناچیزی خواهد بود. این امر بیشتر مربوط به زنجیره های تأثیر متضرر و پذیرش محدود AI در تولید در سال 2020 به دلیل كاهش قفل ها و تغییر اولویت های صنایع مختلف است. بیماری همه گیر COVID-19 باعث ایجاد اختلال در اقتصادها شده است. این احتمال وجود دارد که باعث ضرب و شتم زنجیره تأمین شود و در نهایت شرکت ها و کل صنایع را مجبور به تجدید نظر و انطباق با مدل جهانی زنجیره تأمین کند.

بسیاری از شرکت های تولیدی تولید خود را متوقف کرده اند و این به طور ناگهانی به زنجیره تامین و صنعت آسیب رسانده است. این اختلال باعث تاخیر در پذیرش نرم افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و محصولات سخت افزاری در بخش تولید شده است. صنایع شروع به بازسازی مدل کسب و کار خود برای سال 2020 کرده اند و بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط ​​و کارخانه های بزرگ تولیدی هرگونه ارتقاء فناوری جدید را در کارخانه های خود متوقف کرده یا به تعویق انداخته اند تا بتوانند از خسارات ناشی از قفل شدن و کندی اقتصادی بهبود یابند.

خبر مرتبط  نرم افزار پیگیری توزیع ftwilliam.com Wolters Kluwer نام یک فینالیست در جوایز CODiE فناوری کسب و کار SIIA 2020

پوشش تحقیقات

هوش مصنوعی در بازار تولید بر اساس ارائه ، فناوری ، کاربرد ، صنعت و منطقه تقسیم شده است. همچنین نمای کاملی از بازار در 4 منطقه اصلی ارائه می دهد: آمریکای شمالی، اروپا، APAC و RoW.

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرائی
3.1 تجزیه و تحلیل اثرات COVID-19: هوش مصنوعی در بازار تولید
3.1.1 سناریو Pre-COVID-19
3.1.2 سناریو Post-COVID-19

4 بینش حق بیمه
4.1 فرصت های جذاب در هوش مصنوعی در بازار تولید
4.2 هوش مصنوعی در بازار تولید ، با پیشنهاد
4.3 هوش مصنوعی در بازار تولید ، توسط فناوری
4.4 APAC: هوش مصنوعی در بازار تولید ، براساس صنعت و کشور
4/4 هوش مصنوعی در بازار تولید ، براساس کشور

5 بررسی اجمالی بازار
5.1 مقدمه
5.2 پویا بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 بانک اطلاعاتی به طور فزاینده و بزرگ و پیچیده
5.2.1.2 تکامل IoT و اتوماسیون صنعتی
5.2.1.3 بهبود قدرت محاسباتی
5.2.1.4 افزایش سرمایه گذاری در سرمایه گذاری
5.2.2 محدود می کند
5.2.2.1 عدم تمایل تولید کنندگان نسبت به اتخاذ فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی
5.2.3 فرصت ها
5.2.3.1 رشد در بهره وری عملیاتی گیاهان تولیدی
5.2.3.2 استفاده از هوش مصنوعی برای فرآیند تجارت هوشمند
5.2.3.3 پذیرش فن آوری های اتوماسیون به منظور کاهش اثرات COVID-19
5.2.4 چالش ها
5.2.4.1 نیروی کار ماهر محدود
5.2.4.2 نگرانی در مورد حریم خصوصی داده ها
5.2.4.3 تأثیر چشمگیر مالی و عملیاتی شیوع COVID-19 بر تولید
5.3 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش
5.4 مطالعه موردی
5.4.1 زیمنس گیما با استفاده از راه حل AI فوجیتسو برای تسریع در بازرسی تیغه های توربین
5-4.2 ولوو از تجزیه و تحلیل داده های مبتنی بر یادگیری ماشین برای پیش بینی شکست و خرابی استفاده می کند
5.4.3 رولز رویس با استفاده از Microsoft Cortana Intelligence برای نگهداری پیش بینی شده
5.4.4 شرکت بسته بندی کاغذ تجزیه و تحلیل شرکت تولیدی Sight Machine Machine برای بهبود تولید استفاده می کند
5.5 بازارهای مجاور و مرتبط

6 هوش مصنوعی در بازار تولید ، با ارائه پیشنهاد
6.1 مقدمه
6.2 سخت افزار
6.3 نرم افزار
6.4 خدمات
6.5 تأثیر COVID-19 بر روی پیشنهادات مختلف فناوری AI برای ساخت

7 هوش مصنوعی در بازار تولید ، توسط فناوری
7.1 مقدمه
7.2 یادگیری ماشین
7.3 پردازش زبان طبیعی
7.4 محاسبه متن-آگاهی
7.5 چشم انداز رایانه ای
7.6 تأثیر COVID-19 در فن آوری های مختلف هوش مصنوعی در ساخت

خبر مرتبط  بنیاد مرک از آمدن جوایز شناخت رسانه ای "اقامت در خانه" به کشورهای آمریکای لاتین خبر می دهد

8 هوش مصنوعی در بازار تولید ، طبق برنامه
8.1 مقدمه
8.2 بازرسی تعمیر و نگهداری پیش بینی و ماشین آلات
8.3 جنبش مادی
8.4 برنامه ریزی تولید
8.5 خدمات میدانی
8.6 کنترل کیفیت
8.7 امنیت سایبری
8.8 ربات های صنعتی
8.9 احیا

9 هوش مصنوعی در بازار تولید ، توسط صنعت
9.1 مقدمه
9.2 اتومبیل
9.3 انرژی و نیرو
9.4 داروسازی
9.5 فلزات سنگین و ساخت ماشین آلات
9.6 نیمه هادی ها و الکترونیک
9.7 غذا و نوشیدنی
9.8 دیگران

10 هوش مصنوعی در بازار تولید ، براساس منطقه
10.1 مقدمه
10.2 آمریکای شمالی
10.3 اروپا
10.4 APAC
10.5 RoW

11 چشم انداز رقابتی
11.1 بررسی اجمالی
11.2 رتبه بندی بازیکنان ، 2019
11.3 نقشه برداری رقابتی رهبری
11.3.1 رهبران بینایی
11.3.2 افتراق پویا
11.3.3 مبتکران
11.3.4 شرکت های نوظهور
11.4 سناریوی رقابتی
11.4.1 راه اندازی محصول و توسعه
11.4.2 همکاری ، مشارکت و توافق نامه
11.4.3 خرید و سرمایه گذاری مشترک

12 پروفایل شرکت
12.1 بازیکنان اصلی
12.1.1 انویدیا
12.1.2 اینتل
12.1.3 IBM
12.1.4 زیمنس
12.1.5 شرکت جنرال الکتریک (GE)
12.1.6 گوگل
12.1.7 مایکروسافت
12.1.8 فناوری میکرون
12.1.9 خدمات وب آمازون (AWS)
12.1.10 دستگاه بینایی
12.2 شرکت های دیگر
12.2.1 شرکت نرم افزاری پیشرفت (DataRPM)
12.2.2 AIbrain
12.2.3 چشم انداز عمومی
12.2.4 اتوماسیون راکول
12.2.5 سیستم های سیسکو
12.2.6 میتسوبیشی برقی
12.2.7 اوراکل
12.2.8 SAP
12.2.9 متصدی
12.2.10 روباتیک Ubtech
12.2.11 Aquant
12.2.12 ماشین های روشن
12.2.13 Rethink Robotics GmbH
12.2.14 جرقه
12.2.15 فلوتورا

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/erpy1o مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com