سان ماتئو ، کالیفرنیا.، 5 آگوست 2020 / PRNewswire / – شرکت Freshworks ، شرکت نرم افزاری جذب مشتری ، نکات برجسته H1 2020 خود را اعلام کرد و نشان دهنده ادامه حرکت در طول همه گیری است. محصول تازه کار Freshhdesk Omnichannel که ترکیبی از قدرت نرم افزار پشتیبانی مشتری با چت و راه حل های تلفنی است ، با دو برابر کردن ARR در نیمه اول سال 2020 قدرت ویژه ای از خود نشان داد – پیشران این شرکت گذشته است. 200 میلیون دلار نقطه عطف ARR در اوایل سال جاری اعلام شد. در این دوره ، Freshworks همچنین امکان دستیابی به فناوری و تخصص مجانی را برای مشاغل کوچک و بین المللی / شرکت برای کمک به مبارزه با همه گیر جهانی فراهم کرده است ، به عنوان برنده لیست CRM لیست شد ، منصوب شد که استخدامهای اجرایی کلیدی را بر عهده داشته و با همکاریهای استراتژیک با خدمات مشاوره تاتا محدود و علاوه بر این ، Freshworks تنها شرکتی بود به نام Visionary در Quadrant جادوی 2020 گارتنر برای مرکز مشغول مشتری CRM. *

وی گفت: “هیچ کس نمی توانست وقایع رخ داده در طی چند ماه گذشته را پیش بینی کند ، با این حال Freshworks همچنان به پیشرفت در مناطق مهم ادامه داده است.” جیرشی ماتروبومهام، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت Freshworks. “تجارت ما انعطاف پذیر بوده است ، و رشد در سراسر چت ، تلفن و محصولات پشتیبانی مشتری را تقویت می کند که ارتباطات مشتری را تقویت می کند – یک امر مهم در این دوران اقتصادی بی سابقه است. با این حال ، مهمترین کار ما تضمین امنیت بزرگترین دارایی ما – کارمندان ما” است. ضمن کمک به مشاغل در سرتاسر جهان برای رفع نیازهای سریع مشتری خود “.

سرمایه گذاری محصول برای ارائه ارزش و پشتیبانی تجاری مهم

چت ، تلفن و نرم افزار پشتیبانی تازه کار تازه کار ، به سرپرستی فرشادسک Omnichannel ، در نیمه اول سال جاری مورد توجه زیادی قرار گرفت زیرا شرکت ها در حین کار از نقاط دور افتاده به دنبال مدیریت سنبله در هر دو درخواست و پشتیبانی بودند. برای کمک به شرکت ها برای حرکت در این زمان چالش برانگیز ، Freshworks همچنین اعلام های کلیدی را انجام داد از جمله: استفاده رایگان از ابزارهای جذب مشتری ، Freshchat و Freshcaller ، به مشاغل کوچک ، کمک به این شرکت ها در هنگام انتقال به یک نیروی کار دورافتاده ، راه اندازی خطوط اضطراری اضطراری برای خدمات متقابل و تطبیق عملیات آنها از طریق بحران. علاوه بر این ، Freshworks یک نسخه رایگان از پلت فرم Freshchat را برای شرکت های بازار میانی فراهم کرد زیرا آنها خدمات مشتری را به صورت آنلاین حرکت می دادند و با افزایش حجم بلیط با کارکنان از راه دور یا محدود سروکار داشتند.

خبر مرتبط  Y Wait با طرحی برای صاحبان رستوران ها پیش می رود

شناخت صنعت

تازه کار Freshworks اخیراً به عنوان تنها Visionary در Gartner Magic Gadner 2020 برای مرکز جذب مشتری CRM * معرفی شده است. این نرم افزار برای نرم افزار پشتیبانی مشتری omnichannel خود ، Freshdesk Omnichannel ارزیابی کرده است. جادوگر گارتنر 2020 Gartner برای گزارش مرکز مشارکت مشتری CRM ، اشاره به افزایش نقش هوش مصنوعی دارد و می گوید “تا سال 2025 ، سازمان های خدمات مشتری که AI را در سیستم عامل های مشغول مشتری چند کاناله خود جاسازی می کنند ، 25٪ از کارایی عملیاتی را بالا می برند”.

استراتژی افراد منحصر به فرد Freshworks به علاوه رباتها در بالای نرم افزار راهنمای خود ساخته شده و تنها پلتفرم رباتهای بومی یکپارچه بومی را با هر دو قابلیت هوش مصنوعی مشتری و نماینده ارائه می دهند. علاوه بر این ، Freddy AI ‘Fredworks برای تجربه مشتری ، هوش مصنوعی را دموکراتیک می کند و به سازمان ها کمک می کند تا به راحتی اتوماسیون پیشرفته و بدون کدگذاری را مستقر کنند.

Freshworks همچنین نام گرفت برنده لیست تماشای CRM 2020. به عنوان بخشی از این انتخاب ، کارشناسان صنعت بیان کردند که چگونه بیانیه ماموریت مشتری محور “کارخانجات زندگی” تازه کار او را از سایر موارد ارسالی متمایز کرده و بازاریابی شرکت ، فروش ، محصول ، دسترسی و استراتژی کلی شرکت را تحت نفوذ قرار داده است.

علاوه بر این ، شرکت Freshworks موفقیت Freshsuccess را معرفی کرد و مورد توجه تحلیلگران صنعت به عنوان تنها فروشنده CRM بود که نرم افزار موفقیت مشتری را به مجموعه خود اضافه می کرد. این علاوه بر این امکان را به تیمها می دهد تا از بازاریابی ، فروش ، پشتیبانی و موفقیت بتوانند دیدگاه جامع تری نسبت به مشتری داشته باشند و نیازهای آنها را بهتر پیش بینی و ارائه دهند ، خواه از ارائه اطلاعات مهم در طول چرخه فروش یا پیش بینی و مدیریت فعالانه فروش مشتری پس از فروش.

نیمکت اجرایی گسترده

در طول H1 2020 ، Freshworks همچنین رهبری ارشد اجرایی با تجربه ای را برای هدایت ادامه استراتژی های رشد و نوآوری در امور مالی ، محصولات و تجربه مشتری اضافه کرد. قرارهای کلیدی شامل:

  • تایلر اسلوات، جانباز SaaS از زورا ، شرکت ، به عنوان مدیر ارشد مالی
  • پرادپ راتینام، مدیر عامل شرکت AnsweriQ ، به عنوان مدیر ارشد مشتری
  • Prakash Ramamurthyمدیر اجرایی سابق اوراکل به عنوان مدیر ارشد محصولات
خبر مرتبط  فن آوری های اتوماسیون Hollysys گزارش نتایج مالی بدون نظارت برای سه ماهه سوم و نه ماه اول به پایان رسیده در 31 مارس 2020

تمهیدات استراتژیک و مشارکتها

در ماه ژانویه ، Freshworks AnsweriQ ، ارائه دهنده یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای شرکتهای بزرگ را به دست آورد. اکتساب موتور را قادر می سازد موتور هوش مصنوعی Freshworks را ، فردی ، قادر سازد تا سازمان های سازمانی را به طور کامل اهرم داده های موجود در مشتری خود را برای مقیاس تجربیات سلف سرویس و خودکار سازی گردش کار پیچیده مشتری بدست آورد. اکنون تازه کارها می توانند با خودکار کردن فرایندهای روتین برای دستیابی سریعتر بلیط ، به نمایندگان کمک کنند ، در حالی که از طریق مکالمه برای یادگیری سریعتر و سریعتر پاسخ می دهند.

در H1 2020 ، Freshworks همچنین مالکیت خود را با استفاده از Flint ، یک سیستم عامل برتر ارکستراسیون فناوری اطلاعات و مدیریت ابر ، که باعث تقویت توانایی های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات Freshservice (ITSM) و مدیریت عملیات IT (ITOM) است ، به پایان رساند. با استفاده از این برنامه ، Freshservice قابلیت مشاهده بیشتر تیم IT را برای مدیریت بهتر زیرساخت های ترکیبی ، بهینه سازی هزینه و اتوماسیون گردش کار کارمندان فراهم می کند.

Freshworks همچنین ادغام خود را با Slack ، پلت فرم پیام رسان مبتنی بر کانال ، اعلام کرد که قابلیت های جذب مشتری Freshworks را به 12 میلیون کاربر فعال روزانه Slack گسترش می دهد. این یکپارچه سازی پشتیبانی مشتری در بازار اول ، میلیون ها کاربر Slack را قادر می سازد به جای کانال های محدود و غالباً ناخوشایند موجود ، با شیوه هایی که متناسب با سبک زندگی آنها باشد ، با مشاغل ارتباط برقرار کنند.

سرانجام ، Freshworks از همکاری استراتژیک با خدمات مشاوره Tata (TCS) برای افزایش تجربه کاربر نهایی و کارمند از طریق فروش عصر جدید ، پشتیبانی ، موفقیت مشتری و راه حل های ITSM خبر داد.

کمک به مبارزه با همه گیر

کارمندان و نرم افزارهای Freshworks نیز در صدر مبارزه بشریت علیه همه گیر COVID-19 قرار گرفته اند:

  • گام یک، یک ابتکار پزشکی از راه دور در هندبرای کمک به بیش از 6500 پزشک تأییدشده از بیش از 3.5 میلیون تماس تلفنی از طریق پزشکی در 9 ایالت و 31 زبان که در 9 ایالت و 31 زبان پخش شده است ، نرم افزار Freshworks ‘Freshdesk را مستقر کرد. هر هفته ، این پروژه بیش از 27000 مورد در معرض خطر را شناسایی می کند و اطلاعات مهم را به دولت های ایالتی مربوطه منتقل می کند.
  • از فناوری Freshchat Freshworks همچنین برای ساختن یک شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) استفاده شده است كه از سوی انجمن های بهداشتی و دولت ها در سراسر كشور مورد استفاده قرار می گیرد. هند – ارائه خودآزمایی در مقیاس.
  • داوطلبان در انگلستان نرم افزار رایگان فرشادسک را مستقر کرد تا به سرعت به درخواست های جامعه برای خدمات اساسی مانند مواد غذایی ، نسخه ها و لوازم پزشکی پاسخ دهد.
خبر مرتبط  Leanpath دستگاه اندازه گیری ضایعات مواد غذایی موبایل را برای منوهای COVID-Era راه اندازی کرد

* گارتنر ، “چهارگوش جادویی برای مرکز جذب مشتری CRM” ، برایان مانوساما، Nadine LeBlanc، 4 ژوئن 2020.

سلب مسئولیت گارتنر

گارتنر هیچ فروشنده ، کالایی یا خدماتی را که در نشریات تحقیقاتی خود به تصویر کشیده شده است ، تأیید نمی کند و به کاربران فناوری توصیه نمی کند که فقط آن دسته از فروشندگان را با بالاترین رتبه و یا سایر نام های تجاری انتخاب کنند. انتشارات تحقیقاتی گارتنر از عقاید سازمان پژوهش و مشاوره گارتنر تشکیل شده است و نباید آنها را به عنوان اظهارات واقعیت تفسیر کرد. گارتنر با توجه به این تحقیق ، از جمله ضمانت های فروش یا تناسب اندام برای یک هدف خاص ، کلیه ضمانت نامه ها را بیان یا ضمنی رد می کند.

درباره تازه کار

Freshworks یک نرم افزار نوآورانه جذب مشتری را برای مشاغل در هر اندازه فراهم می کند ، و این باعث می شود تیم ها بتوانند مشتریان خود را برای زندگی ، بستن و حفظ زندگی آسان کنند. محصولات تازه کار SaaS نمای 360 درجه ای از مشتری را ارائه می دهد ، آماده استفاده ، آسان برای استفاده و بازگشت سریع سرمایه گذاری هستند. دفتر مرکزی در سان ماتئو، ایالات متحده آمریکا، اعضای تازه کار 3،000+ اعضای تیم در دفاتر جهانی کار می کنند. برای اطلاعات بیشتر به www.freshworks.com مراجعه کنید

© 2020 Freshworks Inc. کلیه حقوق محفوظ است. Freshworks، Freshdesk، Freshservice، Freshsales، Freshchat، Freshcaller، Freshteam، Freshmarketer، و آرم Freshworks علائم تجاری یا علائم تجاری ثبت شده شرکت Freshworks Inc. هستند.

منابع تازه

لینک های مربوطه

http://www.freshworks.com