طی پنج سال گذشته ، هواوی با مشارکت شرکای خود ، ارزش صنعتی گیگابند و پهنای باند ممتاز را تعریف کرده و همچنان به دنبال ارزش های جدید در سرعت گیگابایت ، تجربه شبکه ، بهره وری عملیاتی و نگهداری (O&M) و اکوسیستم های صنعتی است. این مشارکت ها به حداکثر رساندن ارزش تجاری و صنعتی باند پهن ثابت بود.

همه گیری COVID-19 ارزش عظیم و اجتماعی شبکه های باند پهن ثابت را نشان داده است ، به ویژه در کشورهایی که سطح بالایی از پهنای باند دارند. باند پهن ثابت نقشی اساسی در بازگشت به کار عادی ، تولید و تحصیلات و همچنین بهبود اقتصادی داشته است.

دینگ گفت: ادامه سرمایه گذاری و نوآوری اپراتورهای شبکه در باند پهن ثابت پتانسیل نامحدودی را ایجاد می کند و نیروی محرکه بهبود اقتصاد جهانی خواهد بود. وی افزود: اپراتورها باید تلاش خود را برای پهنای باند ثابت دو برابر کرده و تمرکز خود را از اتصال خانوارها به مشاغل متصل تغییر دهند. وی همچنین افزود که برای ارائه حداکثر تجربه خدمات به هر شخص ، خانوار و سازمانی ، باید دائماً نوآوری ایجاد کرد. به گفته دینگ ، این صنعت ضمن تلاش برای به حداکثر رساندن ارزش تجاری باند پهن ثابت ، باید از رشد اقتصاد جهانی حمایت کند. به همین دلیل ، مدیریت هواوی معتقد است که اتصال هوشمند یک زمینه اصلی در نوآوری صنعتی است و تصمیم گرفته است به اپراتورها کمک کند تا فرصت های جدید تجاری را برای ایجاد تحول صنایع کشف کنند.

1. خانه +: تجارب بهتر و خدمات متنوع تر

اتصال آنلاین نقش مهمی در زندگی ما دارد و خانواده ها در حال تبدیل شدن به سیستم عامل های چند منظوره هستند. اتصال هوشمند با هدف ارائه یک تجربه متنوع خدمات منزل است. پهنای باند پرسرعت ، پوشش کامل شبکه و توافق نامه های تضمین سطح اپراتور (SLA) خانه ها را به چیزی بیش از فضاهای مسکونی تبدیل می کند. آنها به مکانهایی تبدیل خواهند شد که تجربه کاملاً جدید “خانه” را در اختیار کاربران نهایی قرار می دهد.

خبر مرتبط  تجزیه و تحلیل صنعت و ADAS جهانی و چین 2019-2020

Huawei فرمول جدیدی برای به حداکثر رساندن ارزش دیجیتال از خانه ها ارائه کرده است که در زیر ذکر شده است: ارزش دیجیتال خانوارها = سرعت باند پهن + شبکه خانگی + خدمات متنوع.

تصمیمات آگاهانه در مورد طراحی شبکه برای پهنای باند سریعتر: دولت ها باید طراحی باند پهن را در استراتژی های ملی خود ادغام کنند و از پشتیبانی سیاسی و مالی لازم برخوردار باشند. اپراتورها باید یک رویکرد جامع در برنامه ریزی ، ساخت ، نصب و بهره برداری و نگهداری از زیرساخت های شبکه داشته باشند. این برنامه باید کاربران با ارزش بالا را هدف قرار داده و مناطق مسکونی گیگابیتی را ایجاد کند تا از پیشرفت های گسترده در خدمات باند پهن پشتیبانی کند.

هر کاربر را به پوشش کامل متصل کنید: ارائه Wi-Fi با کیفیت به خانواده ها یک چالش بزرگ برای اپراتورها است. با استفاده از محصولات Wi-Fi مانند سرویس ها و خدمات Wi-Fi موجود در سیستم عامل ، می توان محیط های Wi-Fi خانگی را تجسم ، مدیریت و نگهداری کرد و این باعث افزایش تجربه کاربر خانگی می شود. هواوی در حال همکاری با اپراتورها برای پشتیبانی از یک راه حل فیبر به اتاق (FTTR) است که می تواند از نوآوری در چندین برنامه خانه هوشمند پشتیبانی کند.

سطح تضمین شده تجربه خدمات هدف: برای بهبود بیشتر تجربه کاربر در خانوارها ، توانایی شناسایی هوشمندانه خدمات هدف از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. این امر به اپراتورها این امکان را می دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی نوع خدمات منزل را تعیین کرده و سپس با سناریوی مختلف تجربه مناسب برای سناریوهای مختلف ، خدمات مناسب را ارائه دهند. به عبارت دیگر ، اپراتورها می توانند برای کسب درآمد از اکوسیستم برنامه ، همکاری نزدیکتر با ارائه دهندگان رسانه OTT داشته باشند. سپس آنها برای کسب درآمد از خدمات متمایز ، تجربه های تضمین شده ای را برای خدمات هدف فراهم می کنند. اپراتورها همچنین می توانند فرصت های جدید تجاری را در عمودی ، مانند خانه های هوشمند کشف کنند.

خبر مرتبط  WorkWave راه حل آسان فرم های دیجیتالی سفارشی را برای ایجاد یک محیط بدون کاغذ ، بهبود تجربه مشتری و بهبود فروش و خدمات سریع تر راه اندازی کرد.

2. Enterprise +: با تجربه بهتر مقدار دیجیتال را به حداکثر برسانید

برای مشاغل ، دیجیتالی کردن ترکیبی اساسی از سرمایه ، نیروی کار ، دارایی ها ، اطلاعات و مقررات است. اگرچه اتصال ، حیات حیات مشاغل دیجیتال است ، اپراتورها هنوز در ارائه اطمینان از اتصال به تجارت با چالش های زیادی روبرو هستند. اتصال هوشمند به طور سیستماتیک فضای کسب و کار را در سه زمینه پوشش ، معماری و ادغام بهبود می بخشد و به مشاغل کمک می کند تا به محیط دیجیتال بروند.

Huawei همچنین فرمولی در زیر ارائه داده است که می تواند به ایجاد ارزش دیجیتالی بیشتر از مشاغل کمک کند: ارزش کسب و کار دیجیتال = پوشش x معماری x ادغام.

پوشش هوشمند و یکپارچه با استفاده از چندین فناوری: اپراتورها باید یک برنامه خدمات جامع تهیه کنند و خطوط خصوصی نوری را در فاصله 300 متری کاربران شرکت مستقر کنند. علاوه بر این ، اپراتورها باید چندین فناوری مانند 5G ، OTN ، IP و PON را در یک شبکه نوری واحد ادغام کنند تا هوشمندانه نیازهای مختلف مشاغل با محصولات خط خصوصی متفاوت را برآورده سازند. آنها همچنین می توانند از منابع شبکه موجود خود ، مانند شهرهای “تمام فیبر” ، برای اجرای یک شبکه واحد که برای چندین منظور استفاده می شود و یک خط خصوصی که از چندین سرویس مراقبت می کند ، استفاده کامل کنند.

خبر مرتبط  Stonebranch گواهینامه ISO 27001 را دریافت کرده است

تجربه قطعی به لطف معماری الاستیک و هوشمند: اپراتورها به یک معماری کشسان و هوشمند نیاز دارند که بیش از حد بار نداشته باشد ، همیشه روشن ، مقیاس پذیر و ساده باشد. این نوع معماری می تواند به اطمینان از انطباق SLA ، از جمله پهنای باند ، تأخیر ، قابلیت اطمینان و عمر مفید تضمین شود. معماری برای ارائه تجارب قطعی و کسب درآمد از SLA ضروری است.

ادغام شبکه ابر برای محیط های متفاوت: هواوی معتقد است که شبکه سازی روزی به یک ویژگی اساسی تبدیل خواهد شد. مرزهای شبکه از بین می روند و ابر کاملاً به شبکه ها متصل می شود. اپراتورها می توانند پیشنهادات خود را متنوع کنند زیرا تجربه کاربری خاصی را از خرید محصول برای استفاده فراهم می کنند. علاوه بر خدمات ابری و شبکه ، آنها همچنین دسترسی ابری و همچنین سرویس های ابر و شبکه متمایز را ارائه می دهند.

دینگ در پایان سخنان خود گفت توسعه تجارت و پیشرفت فن آوری با هم ارتباط دارند. اتصال هوشمند شامل سه نوآوری عمده است: طراحی شبکه هوشمند ، شبکه ابری هوشمند و هم افزایی بین محاسبات و شبکه ها. Huawei با دو مشتری بیشتر همکاری می کند تا ارزش دیجیتالی بیشتری برای خانه ها و مشاغل با دو الگوی درآمدزایی ایجاد کند و تجارب هوشمندانه را از طریق اتصال همه جا ارائه دهد. آنها با هم امکان تحول دیجیتال صنایع را فراهم کرده و وارد اقتصاد دیجیتال تریلیون دلاری می شوند.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1313325/Ryan_Ding_speaks_UBBF_2020.jpg

منبع Huawei