DUBLIN، 25 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “لجستیک تجارت الکترونیکی جهانی: به روزرسانی Covid-19” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

تجارت الکترونیکی جهانی Logistics 2020: به روزرسانی Covid-19 تأثیر کامل بحران Covid-19 در بازار تجارت الکترونیکی و همچنین ارزیابی روندها و فرصت های خارج از عواقب ناشی از Covid-19 را تجزیه و تحلیل می کند.

تجارت الکترونیکی جهانی Logistics 2020: به روزرسانی Covid-19 شامل افکار به روز در مورد بازار جهانی تجارت الکترونیکی با توجه به تأثیر Covid-19 است. همچنین تجزیه و تحلیل اصلی فشارهای تکنولوژیکی ، عادات خرید در حال تکامل و رشد مداوم تجارت الکترونیکی مرزی را ارائه می دهد.

Covid-19 تهدید تجارت آنلاین برای فروشگاه های آجر و ملات را تشدید کرده است. بررسی اخیر متخصصان صنعت لجستیک آینده ای تیره و تار برای خرده فروشی آجر و ملات را نشان می دهد – 94٪ خیره کننده چشم انداز خوبی برای تقاضای بهبود یافته برای توزیع فروشگاه های بزرگ خیابان پس از عبور از بحران ویروس کرونا نمی بینند.

  • بحران Covid-19 چه تاثیری بر تجارت الکترونیکی خواهد گذاشت؟ چالش ها و فرصت های حیاتی LSP ها و خرده فروشان چیست؟
  • بحران Covid-19 چه تاثیری بر رفتار خرید مصرف کننده در کوتاه مدت و بلند مدت خواهد داشت؟
  • سایر روندها و چالش های پیش روی بازار تجارت الکترونیکی در سال 2020 و بعد از آن چیست؟

این گزارش همچنین تجزیه و تحلیل اندازه بازار پیشرو و پیش بینی رشد را ارائه می دهد. این گزارش تجزیه و تحلیل هزینه ها بر اساس کانال و منطقه ، ساختار بازار تحقق الکترونیکی و استراتژی های شرکت را با استفاده از مصاحبه با بازیکنان برجسته تدارکات ارزیابی می کند.

این گزارش حاوی

  • روندها و تحولات تأثیرگذار بر تدارکات تجارت الکترونیکی در سال 2020 ، از جمله تأثیر Covid-19.
  • داده ها و تجزیه و تحلیل جامع در مورد اندازه بازار لجستیک تجارت الکترونیکی و رشد از 46 کشور و همچنین پیش بینی ها تا سال 2024 توسط کشور
  • ساختار هزینه خرده فروشان عمده الکترونیکی توسط کانال خرده فروشی ، بخش عمودی و جغرافیا
  • تقسیم بازار برای تکمیل الکترونیکی / آخرین مایل
  • مصاحبه ها و تحقیقات اولیه با ارائه دهنده الکترونیکی پیشرو ، ارائه دهندگان مایل آخر و خرده فروشان
  • نمایه های استراتژیک خرده فروشان آنلاین و LSP ها
خبر مرتبط  مدارس دولتی ST Math و Fairfax County برای ایجاد یادگیری ریاضی معنی دار برای دانشجویان ویرجینیا شریک هستند

عناوین اصلی تحت پوشش:

1.0 تأثیر COVID-19 – فصل جدید
نظرسنجی جدید می گوید: 1.1 سیستم الکترونیکی تدارکاتی که در جهان پس از Covid-19 به بهترین وجه ممکن قرار دارد
1.2 زیرساخت لجستیکی آمازون با بزرگترین آزمون روبرو می شود
1.3 روندهای تدارکات خرده فروشی بر اساس تقاضا
1.4 برندگان و بازندگان الکترونیکی تدارکات در بحران ویروس کرونا
1.5 گزارش وضعیت بازار لجستیک COVID-19: Express

2.0 رابطه بین تدارکات خرده فروشی و تجارت الکترونیکی
2.1 چگونه ظهور شبکه جهانی وب فضای خرده فروشی و تدارکات را تغییر داده است
2.1.1 تعاریف لجستیک تجارت الکترونیکی
2.2 تکامل به کانال همه جانبه
2.2.1 مرحله اولیه خرده فروشی الکترونیکی – حجم کم
2.2.2 رشد حجم
2.2.3 امکانات اختصاصی
2.2.4 انجام شبکه
2.2.5 شبکه فروشگاهی که از فروش آنلاین پشتیبانی می کند

3.0 تغییر انتظارات مشتری
3.1 شبکه های تحویل جایگزین
3.1.1 مطالعات موردی برای شبکه های تحویل جایگزین
3.1.2 پیامدهای هزینه شبکه های تحویل جایگزین
3.2 تکامل مدلهای عملیاتی
3.2.1 تکامل روشهای جایگزین تحویل

4.0 مروری بر بازارهای تجارت الکترونیکی منطقه ای
4.1 اروپا
4.2 آمریکای شمالی
4.3آمریکای لاتین
4.4 آسیا و اقیانوسیه
4.4.1 هند
4.5 خاورمیانه & آفریقا
4.5.1 کشورهای جنوب صحرای آفریقا

خبر مرتبط  Trimble VRS Now Network با خرید MidStates VRS بیش از یک میلیون مایل مربع در آمریکای شمالی را پوشش می دهد

5.0 شخصی سازی
5.1 مقدمه
5.1.1 نقش ارائه دهندگان خدمات لجستیک (LSP)
5.2 خرده فروشان و LSP چگونه خدمات شخصی را به مشتریان خود ارائه می دهند؟
5.2.1 سفارشی سازی محصول
5.2.2 تحویل های انعطاف پذیر و بیش از حد شخصی
5.2.3 استفاده از داده ها برای درک مشتریان
5.2.4 سفارشی سازی و ایجاد نام تجاری
5.2.5 پیشنهادات شخصی از طریق استفاده از AR
5.3 اهمیت استراتژی همه کانال و همکاری بین بازیکنان برای دستیابی به شخصی سازی
5.4 شخصی سازی: بعدی چیست؟
5.4.1 Alibaba و خرید با یک برنامه تلفن در Hema
5.4.2 فروشگاه Covergirl’s Time Square دارای هوش مصنوعی
5.4.3 آمازون برو
5.4.4 Nike Live Live
5.5 نتیجه گیری: چالش ها و فرصت های شخصی سازی
5.5.1 تفاوت بین زنجیره های تأمین منطقه ای
5.5.2 بازگشت
5.5.3 زمان چرخه کوتاه تر
5.5.4 ارتباط با شرکا
5.5.5 اندازه گیری ROI
5.5.6 داده ها
6.0 مترتجارت در بازارهای نوظهور
6.1 مقدمه ای بر تجارت الکترونیکی
6.1.1 ظهور تجارت الکترونیکی
6.2 تجارت الکترونیکی چه تاثیری بر زنجیره تأمین دارد؟
6.2.1 فناوری برای مدیریت بهتر سطوح موجودی
6.2.2 اهرم داده ها
6.2.3 شرکتها چگونه از داده ها استفاده می کنند؟
6.3 اهمیت تجارت الکترونیکی در بازارهای نوظهور
6.4 فرصت های ارائه دهندگان تدارکات
6.4.1 مطالعه موردی: DHL سرمایه اصلی تجارت الکترونیکی را در اختیار دارد آفریقا
6.5 فرصت ها و چالش های ارائه دهندگان خدمات لجستیک
6.5.1 پتانسیل در بازار هند
6.5.2 چالش ها در بازار اندونزی
6.5.3 فرصت ها در منطقه آمریکای لاتین
6.6 آینده تجارت الکترونیکی
6.6.1. تحویل غذا در حال افزایش است
6.7 نتیجه گیری

7.0 تجارت الکترونیکی مرزی
7.1 مبانی
7.1.1 برابر ایجاد نشده است
7.1.3 گزینه ها کدامند؟
7.1.3 نقاط تصمیم فرامرزی
7.1.4 جلد B2C مرزی
7.1.5 پویایی تجارت الکترونیکی مرزی
7.1.6 با ارزش بالا
7.2 مرزی جهانی: نکات برجسته منطقه ای
7.2.1 چین
7.2.2 اروپا
7.2.3 آمریکای شمالی
7.2.4 آسیا و اقیانوسیه
7.2.5 خاورمیانه & شمال آفریقا
7.2.6 آمریکای جنوبی
7.3 سیستم های پرداخت

خبر مرتبط  آرمس توسط موسسه تحقیقاتی مستقل در ارزیابی امنیت دستگاه پزشکی متصل به عنوان رهبر شناخته شد

8.0 اندازه بازار
8.1 جهانی
8.2 آسیا و اقیانوسیه
8.3 اروپا
8.4 خاورمیانه & شمال آفریقا
8.5 آمریکای شمالی
8.6 روسیه، قفقاز و آسیای مرکزی
8.7 آمریکای جنوبی
8.8 کشورهای جنوب صحرای آفریقا

9.0 تجارت الکترونیکی هزینه های لجستیک: روندها و پویایی در هزینه های تدارکات در بین خرده فروشان آنلاین
9.1 جغرافیا
9.1.1 ایالات متحده
9.1.2 اروپا و انگلیس
9.1.3 چین
9.2 هزینه های تدارکات مقایسه ای – انگلیس ، چین و جهانی
9.3 رشد مقایسه تدارکات مقایسه ای – خرده فروشی های منتخب
9.4 تفاوت در ساختار هزینه های تدارکات تجارت الکترونیکی

10.0 فناوری در زنجیره تامین – از قدیمی به جدید
10.1 فناوری در تجارت الکترونیکی تدارکات
10.1.1 سیستم عامل های تجارت الکترونیکی
10.1.2 فناوری حمل و نقل
10.1.3 فناوری تحقق
10.2 فناوری لجستیک تجارت الکترونیکی – رقابتی

شرکت های ذکر شده

  • علی بابا
  • آمازون برو
  • دختر پوشان
  • DHL
  • نایک

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/gf3gj2 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com