او بخش SME با وضعیت ناآگاهی از استراتژی های دیجیتالی روبرو است و شما مطمئن نیستید که چگونه فرآیند فروش آنلاین را شروع کنید. کمبود مهارت در استراتژی های دیجیتال ، اضافه شدن به نداشتن ابزارهای مناسب ، یکی از اصلی ترین عواملی می شود که چرا آنها هنوز فروش آنلاین را شروع نکرده اند و برجسته سازی مجموعه فروش خود را برجسته می کنند.

در باره، خامس مارکز، مدیر تجارت جدید این شرکت STP، شرکت کننده در سیستم پرداخت الکترونیکی بین بانکی (SPEI) از بانک مکزیک، در بیانیه ارسال شده به اشتراک بگذارید نوتی پرس، اینکه یکی از بهترین گزینه ها برای SME ها برای جمع آوری فروش خود استفاده از CoDi یا SPEI است. این گزینه ایمن است و همچنین در 24 ساعت شبانه روز ، هفت روز هفته نیز در دسترس است. نقدینگی فوری و با کمترین هزینه در بازار دارد.

خبر مرتبط  Ginkgo Bioworks به 40 میلیون میلیون دلار قرارداد NIH RADx-ATP اهدا کرد تا بتواند از آزمایش بالایی SARS-CoV-2 استفاده کند.

CoDi و SPEI آنها این امکان را برای شرکتها و مشاغل کوچک فراهم می کنند که دو روش پرداخت جدید به مشتریان خود ارائه دهند ، جایی که کاربر اطلاعات بانکی یا کارت خود را در صفحات خود قرار ندهد و امنیت و آرامش بیشتری به خریداران بدهد. علاوه بر این ، از طریق پرداخت ، پس انداز قابل توجهی در کمیسیون ها ایجاد می کند ، زیرا این ارزان ترین ها برای شرکت هستند و 100 liquid مایع هستند و در زمان واقعی قابل سازگاری هستند.

خبر مرتبط  GoBear شتاب تحول خود را برای تبدیل شدن به پیشرو در خدمات مالی مالی آسیا با کمک مالی 17 میلیون دلاری آمریکا تسریع می کند

از طرف دیگر ، این مطالعه همچنین نشان می دهد که پس از ورود Covid-19 به مکزیک ، شرکت ها مجبور به حضور در کانال آنلاین شدند که قبلاً کسری کمی را نشان می داد ، برای 3 از 10 SME آن کمتر از 1٪ از کل را نشان می داد حراجی. در نتیجه تغییر در عادات مصرف کننده ، فروش آنها برخط آنها شروع به قدرت گرفتن می کنند. پیش بینی می شود ، پس از همه گیری ، فروش آنلاین بیش از 31 درصد برای 3 از 10 SME باشد.

پیش بینی های اقتصادی در آینده نزدیک انجام می شود الف تصویر پیچیده در سطح جهانی، متخصصان موافق هستند. مکزیک از این شرایط که از همه گیر گرفته شده استثنا نیست. “رشد خودکار نخواهد بود ، ما باید تنظیماتی انجام دهیم [en las distintas industrias]“، مدیر کشور می گوید BlackSip. “این شرایط با افزایش شرکت هایی که فروش آنلاین خود را شروع کرده اند و اصطکاک و هزینه های مربوط به فرآیند جمع آوری تولید شده توسط پردازنده های پرداخت کارت ، تغییر الگوی روند فروش از راه دور را تسریع کرد.“نتیجه گیری مدیر بازرگانی STP.

خبر مرتبط  CAMPAIGN VITADAIRY "محافظت از پزشکان 24 ساعت" عکس از طریق اینترنت توسط STORM

تماس مطبوعاتی: ایزاک کوژانو
نامه: [email protected]
تلفن: +52 (55) 6236 3486

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1247099/blacksip.jpg

منبع مطبوعات من

منبع من مطبوعات