DUBLIN، 4 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار بازی های ویدیویی ایالات متحده بر اساس دسته بندی (موبایل ، بارگیری ، آنلاین ، شبکه های بازی ، کنسول ، شخصی) ، کاربران ، گروه سنی ، جنسیت ، درآمد ، تجزیه و تحلیل شرکت و پیش بینی” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

این گزارش بازار بازی های ویدیویی را مطالعه می کند ایالات متحده. این گزارش تجزیه و تحلیل جامعی از عوامل اصلی رشد و عوامل مهار کننده ، تقاضا و پیش بینی های آنها برای سالهای آینده ارائه می دهد.

صنعت بازی های ویدیویی در ایالات متحده یکی از سریعترین صنایع سرگرمی در کشور است. ایالات متحده میلیون ها بازیکن دارای درآمد میلیاردی دلار هستند و ناشر پیش بینی می کند این روند در آینده نیز ادامه یابد.

چه در خانه ، چه در رایانه شخصی یا کنسول ، چه در دستگاه تلفن همراه ، مصرف کنندگان از هر گروه سنی و طبقاتی محتوای جذابی را پیدا کرده اند که آنها را در سال 2020 خوشحال کرده است. بازی های ویدیویی چیزی فراتر از یک تجارت سرگرمی پررونق است. آنها در حال تغییر شکل نحوه تعامل ما با جهان هستند.

خبر مرتبط  پیش بینی می شود اندازه بازار جهانی تاکتیک تاکتیکی از 9/7 میلیارد دلار در سال 2020 به 13.0 میلیارد دلار در سال 2025 و در CAGR 6.1 درصد برسد.

بر اساس این گزارش ، بازار بازی های ویدیویی ایالات متحده خواهد بود 40.6 میلیارد دلار آمریکا تا سال 2026

بازی ویدیویی یک بازی تعاملی است که مانند رایانه شخصی ، کنسول بازی یا تلفن همراه در دستگاه دیجیتال بازی می کند. بازی های ویدئویی را می توان ، بسته به سیستم عامل ، به صورت زیر دسته ای در بازی های رایانه ای و کنسولی دسته بندی کرد. ایالات متحده دارای گسترده ترین حضور بازی های ویدیویی در جهان از نظر کارگران کل صنعت است. اخیراً ، رشد شبکه های اجتماعی ، تلفن های هوشمند و تبلت ها دسته های دیگری مانند وب و بازی های اجتماعی را معرفی کرده است. بازی های ویدئویی امروز تصاویری غوطه وری ارائه می دهند و واقعیت را تا حدی شبیه می کنند که در بسیاری از موارد حیرت انگیز است.

خبر مرتبط  XAG برای نوآوری پایداری در مقابله با پیری روستایی در جوایز تجاری مسئولانه رویترز 2020 شناخته شده است

در میان تمام رهبران متمول صنعت بازی های ویدیویی ، سه بازیکن اصلی یعنی سونی ، نینتندو و مایکروسافت وجود دارند که برای دهه ها در بازار بوده اند و همچنان در رده های برتر باقی مانده اند. PlayStation 5 از سونی تا سال 2020 راه اندازی می شود. سه مارک بازی در ایالات متحده از جمله گیمرها شناخته شده ترین هستند ، و نینتندو به عنوان دونده اول است.

عناوین اصلی پوشش داده شده

1. معرفی

2. تحقیق و روش

3. خلاصه اجرایی

4. دینامیک بازار
4.1 رانندگان رشد
4.2 چالش ها

5. بازار بازی های ویدیویی ایالات متحده

6. سهم بازار و کاربران – بازار بازی های ویدیویی ایالات متحده
6.1 براساس گروه
6.2 توسط کاربران
6.3 براساس گروه سنی
6.4 توسط جنسیت
6.5 از طریق درآمد

7. دسته – بازار بازی های ویدیویی ایالات متحده
7.1 بازی های موبایل
7.2 بازی ها را بارگیری کنید
7.3 بازی های آنلاین
7.4 شبکه های بازی
7.5 کنسول
7.6 بازی رایانه ای

خبر مرتبط  طراحی مجدد انطباق ESMA / ESEF با بستر گزارشگری هوشمند از گواهینامه

8. کاربران – کاربران بازی های ویدیویی ایالات متحده

9. گروه سنی – کاربران بازی های ویدیویی ایالات متحده

10. جنسیت – کاربران بازی های ویدیویی ایالات متحده

11. درآمد – کاربران بازی های ویدیویی ایالات متحده

12. تجزیه و تحلیل شرکت
12.1 سونی
12.1.1 بررسی اجمالی
12.1.2 ابتکارات و تحولات اخیر
12.1.3 درآمد
12.2 مایکروسافت
12.3 نینتندو
12.4 اکتیویژن بلیزارد
12.5 هنرهای الکترونیکی

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/k7q1as مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com