شانگهای، 23 آوریل 2020 / PRNewswire / – برای درک بهتر اثرات Covid-19 بر رفتار مصرف کننده ، شرکت پیشرو بازاریابی مرزی مرزی ، Westwin ، تحقیقات جدید و گسترده ای را در مورد داده های جستجوی جهانی و مصرف کنندگان از ایالات متحده ، انگلستان انجام داده است ، استرالیا، ژاپن و روسیه. با نگاهی بین المللی ، تغییرات قابل مشاهده را می توان در سه حوزه اصلی طبقه بندی كرد: آنچه مردم خریداری می كنند ، كارهایی كه مردم در طول قرنطینه انجام می دهند و افراد در جستجوی اطلاعات هستند.

محصولات داغ – خریداران چیست؟

تغییرات در عادات مصرف کننده در نتیجه COVID-19 در کشورهای مختلف جهان متفاوت مشاهده شده است. گذشته از افزایش آشکار خرید ماسک صورت ، ضد عفونی کننده دست و سایر محصولات بهداشتی ، مواد غذایی کنسرو شده و طولانی مدت نیز به صورت عمده خریداری شده اند. برای کشورهای غربی غذاهای اساسی مانند محصولات حاوی سویا (افزایش 63٪) ، برنج (58٪) ، نخود (47٪) ، پودر شیر (126٪) ، آب (42٪) و گوشت کنسرو (58٪) را دیدند. ماه به ماه افزایش می یابد.

ژاپن تمرکز مشابهی روی غذاهای طولانی مدت با افزایش 10 برابری در فروش غذاهای منجمد و سنبله 550٪ در فروش سیر ، با سیر سیاه مشاهده کرد – یک ماده اصلی تقویت کننده سیستم ایمنی تقویت سیر سیاه و نوشیدنی عسل است که بیش از 20 مورد افزایش یافته است ٪

خبر مرتبط  Compuflex's BranchWare اکنون از CIMA AST9000 جدید پشتیبانی می کند

این افزایش در کنار کمبود شدید کاغذ توالت در داخل اتفاق افتاد استرالیا، جایی که مصرف کنندگان محلی در مقادیر زیادی خریداری می کنند.

گیر در خانه – مردم چه می کنند؟

با تعطیلی موقت مشاغل غیر ضروری در سرتاسر جهان ، بسیاری از افراد در حال تنظیم زندگی کم تحرک هستند. این زندگی جدید مستلزم پخت و پز بیشتر در خانه (وسایل آشپزخانه ، وسایل و قفسه های فروش به ترتیب 700٪ ، 321٪ و 210٪ افزایش در چین به تنهایی) ، ورزش ، لذت بردن از سرگرمی دیجیتال و گذراندن وقت با خانواده و فرزندان.

برای بسیاری ، میل به همراهی باعث شده است که آنها بتوانند صاحب حیوان خانگی شوند ، این منجر به افزایش ده برابری تعداد حیوانات خانگی پذیرفته شده از پناهگاه های حیوانات در نیویورک و بسیاری از پناهگاه ها از کمبود بی سابقه حیوانات خانگی خبر می دهند.

خبر مرتبط  سیستم های Elbit نتایج مجمع عمومی فوق العاده و سالیانه سهامداران خود را که در تاریخ 2 دسامبر سال 2020 برگزار شد اعلام کرد

براساس داده های ترافیک جستجوی جهانی وستوین ، علاوه بر تجهیزات مربیگری حیوان خانگی و سایر لوازم ، لوازم خانگی هوشمند مانند روبات های تمیز کردن خودکار ، ماشین ظرفشویی نیز خریداری می شوند ، زیرا مصرف کنندگان در خانه بیشتر هزینه می کنند و مایل به سرمایه گذاری هستند یک محیط زندگی راحت تر در همین حال کابل های HDMI و پروژکتورها برای تبدیل اتاقهای نشیمن به سینماهای خانگی نیز شاهد افزایش فروش بودند.

دسترسی به اطلاعات – افراد به دنبال چه کسانی هستند؟

آخرین تغییر مهم روشی است که افراد در جستجو و کانالهایی که از آنها استفاده می کنند برای دستیابی به اطلاعات استفاده می کنند. هدایت بسته برای اطلاعات مربوط به همه گیر رسمی: وب سایت های رسمی دولت ، رسانه های محترم و اینستاگرام.

پاسخ دهندگان در برخی از مناطق همچنین از دسترسی به وب سایت رسمی WHO یا Apple News خبر دادند.

رسانه های اجتماعی با استفاده از پلت فرم کوتاه فیلم TikTok ، در کل 5.5 میلیارد بازدید از “coronavirus” را گزارش کرده اند. مارس 2020. این تعداد در تسلط بر سیستم عامل های فیلم کوتاه در سال منعکس شده است چین، ضبط 5.5٪ در سال نسبت به سال و سبقت از بازی های موبایل به عنوان پر مصرف ترین رسانه در تعطیلات سال نو چینی.

خبر مرتبط  علیرغم COVID-19 ، در CAGR 14.2٪ رشد می کنید

با تنظیم مصرف کنندگان با زندگی در خانه ، نقش و اتخاذ خرید آنلاین در سراسر جهان در حال تغییر است. این تغییرات بیانگر فرصتهای عظیم تجاری برای باز کردن بازارهای جدید است. به ویژه برای خدمات آنلاین مانند برنامه های کاربردی اداری ، آموزش آنلاین و تجارت الکترونیکی.

درباره وستوین

وستوین ، که قبلاً با نام Microsoft Online (MSN China) شناخته می شد ، یک شرکت پیشرو در زمینه بازاریابی دیجیتالی است که بر تجارت مرزی متمرکز است. این استراتژی های مارک تجاری و راه حل های بازاریابی دیجیتال را برای کمک به مشتریان در دستیابی به موفقیت در چین و سراسر جهان فراهم می کند. وستوین شریک بازاریابی و تبلیغاتی معتبر Baidu ، Tencent WeChat ، سینا Weibo و سیستم عامل های مهم دیجیتال در چین است. وستوین با داشتن سالها تجربه در تجارت و تجارت بین مرزی ، به دانش و تخصص مجهز است تا مشاغل را به بازارهای خارج از کشور برساند.

منبع وستوین

لینک های مربوطه

www.westwin.com

نظر دهید