رشد جریان اصلی چند فرهنگی طیف مصرفی ما را تغییر داده است و تحت تأثیر همه گیری ، عدم اطمینان اقتصادی و بی عدالتی نژادی در ایالات متحده بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته است. به همین ترتیب ، امروز بیش از هر زمان دیگری ، بازاریابان به یک روش کارآمد برای توسعه استراتژی ها و ارتباطات یکپارچه نیاز دارند که به طور موثر با مخاطبان متنوع امروز ارتباط برقرار کنید. به عنوان یک راه حل ، Culturati با ارائه نسخه 2020 موزاییک فرهنگی 2.0 ، همچنان رهبری فکری را به صنعت ادامه داده است© گزارش سندیکایی گذشته از نگرش های فرهنگی و به روز شده ، رفتار خریداران و بینش رسانه ای ، داده های پرطرفدار سال 2017 را ارائه می دهد که به درک واقعی تحول در بازار ایالات متحده کمک می کند. این گزارش توجه ویژه ای به ذهنیت های فرهنگی و ارزش های اجتماعی دارد که رفتارهای مصرف کننده ، خریدار و رسانه ها را تحت تأثیر قرار می دهد.

خبر مرتبط  MaxDelivery 15 سال خدمت در شهر نیویورک را جشن می گیرد

موزاییک فرهنگی 2.0© دانش پیشرفته ای را برای کمک به بازاریاب ها برای دستیابی به کارایی بیشتر با درک جریان اصلی جریان چند فرهنگی امروز آمریکا ارائه می دهد. این “بافت پیوندی” (موضوعات جهانی) در سراسر گروه های فرهنگی (سفیدپوستان غیر اسپانیایی ، اسپانیایی تبار ، سیاه پوستان آمریکایی ، آسیایی) و همچنین تفاوت های ظریف فرهنگی را کشف می کند که فرصت های ابتکاری موفق تر را هدف قرار می دهد.

این گزارش تأثیر فرهنگی در بین گروه های فرهنگی و همچنین دستیابی به ابتکارات هدفمند در جریان اصلی آمریکا را کمی می کند. این همچنین یک تقسیم بندی کلان و کلان تقسیم بندی های ایالات متحده و خرد برای کشورهای اسپانیایی تبار ، سیاه پوستان و آسیایی را ارائه می دهد.

خبر مرتبط  Pixelworks بازی جذاب و جذاب را به Tencent Black Shark 3S با پردازش ثبت اختراع ارائه می دهد

فیلم تقسیم بازار کل:

https://www.youtube.com/watch؟v=Dv_JWwCBpdg&t=1s

فیلم تقسیم بندی اسپانیایی:

https://www.youtube.com/watch؟v=dMd8bHGLS-o

“موزاییک فرهنگی 2.0© چشم انداز مصرف کننده امروز را ساده می کند و هوش فرهنگی را برای دستیابی به اثربخشی و کارایی بیشتر در سرمایه گذاری های بازاریابی فراهم می کند “، توضیح می دهد Culturati’s CIO ، ماریسا رومرو مارتین. “ما بسیار خوشحالیم که به روزرسانی 2020 خود را به عنوان راهی برای Culturati برای ادامه ارائه بینش های ارزشمند و مرتبط برای بازار امروز به اشتراک می گذاریم. این اطلاعات پیشرفته چارچوب های کاملاً مبتنی بر داده و بینش های پیشرفته بین فرهنگی را برای بازاریابان فراهم می کند که می توان از آنها استفاده کرد نقاط تماس برای ایجاد ارتباط معنی دار بین مردم و مارک های تجاری ، “او ادامه می دهد.

خبر مرتبط  جایزه ادبی سطح سطح 2020 برای نویسندگان جوان مشتاق آنلاین

موزاییک فرهنگی 2.0© دستیابی به طنین بیشتر در گزارش سندیکای جریان اصلی جریان اصلی چندفرهنگی امروز (N = 5000) و ابزار تایپ اکنون در دسترس است. با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می تواند تجارت شما را به جلو سوق دهد.

Culturati یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره ای بین فرهنگی در بازار است. تعهد آن برای ایجاد رهبری فکری در این صنعت در حال بازتعریف کل بازار چندفرهنگی امروز و متناسب سازی معنای تک فرهنگی ، دو فرهنگی و چندفرهنگی در بخشهای مصرف کننده از سال 2004 ، Culturati به بسیاری از شرکتهای Fortune 100 کمک کرده است تا بینش مصرف کننده را با درک تجاری و حساسیت فرهنگی کشف کنند که باعث ایجاد ارتباط معنادار بین مردم و مارک ها می شود.

تماس با: www.culturatiresearch.com ، [email protected]

SOURCE Culturati Research & Consulting، Inc.