TEL AVIV ، اسرائیل، 11 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – TechSee ، رهبر گروه در کمک های ویژوال هوشمند ، توسط TMC شناخته شده است ، برنده 21خیابان جایزه تعالی CRM سالگرد که توسط انتشارات برتر ارائه شده است مشتری مجله.

این شرکت بر اساس توانایی محصول خود در گسترش روابط مشتری برای تبدیل شدن به همه جانبه و تبدیل کل شرکت و چرخه چرخه مشتری انتخاب شد. در نقاط مختلف لمس ، بخش ها و حالت های ارائه خدمات ، TechSee قادر به نشان دادن ارزش روشنی برای مشتریانی است که استفاده از تعامل بصری خود را در کانالهای مختلف پشتیبانی گسترش داده اند.

راه حل های هوش مصنوعی و AR شرکت این شرکت به شرکت ها امکان می دهد تا CX بصری را از طریق مراکز تماس ، خدمات میدانی و سلف سرویس ارائه دهند ، مسائل را در طول سفر مشتری ، از فروش گرفته تا نصب ، عیب یابی و نگهداری ، شناسایی و حل کنند. مشتریان TechSee طیف وسیعی از موارد استفاده را که با کمک بصری انجام می دهند ، گسترش می دهند و به بخشهای مختلف این امکان را می دهند تا با استفاده از یک بستر بصری واحد ، برای کاهش هزینه ها ، افزایش بهره وری و کاهش تلاش مشتری همکاری کنند.

به عنوان بخشی از استراتژی های تبدیل دیجیتالی ، TechSee شرکت ها را قادر می سازد تا با استفاده از Computer Vision AI ، فرآیندهای خدمات را به صورت خودکار انجام دهند ، سیستم های خود را آموزش دهند تا دستگاه ها و مشکلات را با دقت بیش از 98٪ بشناسند ، به منظور پشتیبانی از تصمیم گیری در زمان واقعی و کارکنان خود بصری به مشتریان ارائه دهند. .

وی گفت: “ما از اینكه از داوران TMC با جوایزی كه نشان دهنده اعتبار بیشتر وسعت دید ما و ارزش مداوم در حال افزایش به مشتریان و مشتریانشان است ، ابراز خرسندی می كنیم. ایتان کوهن، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت TechSee. “با توجه به استراتژی ما درگیر مشتری و تجربه چندجانبه مشتری ، بسیار خوشحالم که می گویم که کمک های بصری از راه دور اکنون سنگ بنای صنعت CRM است.”

جایزه TMC اندکی بعد از آنکه TechSee جایزه Auggie را برای “بهترین استفاده از هوش مصنوعی” بدست آورد ، درج آن در لیست 10 شرکت برتر شرکت های نوآورانه ترین شرکت AR در سال 2020 بود ، و بعد از اینکه این شرکت جایزه Computing Magazine را برای ابتکاری ترین AI راه حل در. جوایز یادگیری AI و Machine.

درباره TechSee

TechSee دامنه تجربه مشتری را با اولین راه حل تعامل بصری که توسط Computer Vision AI و واقعیت افزوده متحقق می شود ، متحول می کند. این شرکت ها را در سراسر جهان قادر می سازد کمک های بهتری به مشتری ارائه دهند ، کیفیت خدمات را افزایش داده و هزینه ها را کاهش دهند. TechSee توسط جانبازان صنعت با سالها تجربه در فن آوری های تلفن همراه ، هوش مصنوعی و داده های بزرگ هدایت می شود. دفتر مرکزی این شرکت است تلآویو با مشخصات در نیویورک، لندنو مادرید.

برای اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید www.techsee.me

درباره CUSTOMER
از سال 1982 ، مشتری مجله (قبلاً مشتری راه حل های تعامل) صدای مرکز تماس / تماس با ما ، CRM و مراکز ارتباط از راه دور بوده است. مشتری این صنعت به جوانه زنی ، رشد ، بالغ و پیشرفت کمک کرده است و به عنوان انتشارات پیشرو در زمینه کمک به این صنایعی که چنین تأثیر مثبتی در اقتصاد جهانی داشته اند ، به پیشرفت خود ادامه داده است. از طریق ترکیبی از سرمقاله های برجسته و برجسته ، صدای صنعت ، بررسی های عمیق آزمایشگاه و شناخت رهبران نوآور در مدیریت و فناوری از طریق جوایز بسیار ارزشمند ما ، مشتری تلاش می کند تا همچنان نشریاتی باشد که نوار کیفیت را برای صنعت بالا نگه داشته باشد. لطفاً از http://www.customer.tmcnet.com بازدید کنید.

درباره TMC
از طریق آموزش ، اخبار صنعت ، رویدادهای زنده و نفوذ اجتماعی ، خریداران جهانی برای تصمیم گیری در مورد و هدایت بازارها به بازارهای محور TMC متکی هستند. در نتیجه ، فروشندگان پیشرو فن آوری برای برندهای بی نظیر ، رهبری فکری و فرصت های تولید نسل منجر به TMC می شوند. رویدادهای حضوری و آنلاین ما چشم انداز فروش و چشم انداز فروش بی نظیری را برای همه وسایل جانبی ارائه می دهد. از طریق برنامه های تولید سرب سفارشی ، ما یک جریان مداوم از هدایا را به مشتریان ارائه می دهیم که به فرصت های فروش تبدیل می شوند و پایگاه های داده ایجاد می کنند. علاوه بر این ، ما با میلیون ها برداشت از تبلیغات نمایش در سایت های خبری و خبرنامه های ما ، اعتبار برند را تقویت می کنیم. با ساختن TMC یک راه حل بازاریابی 360 درجه ، ما خدمات مدیریت رویدادها و نمایش های جاده ای و ایجاد محتوای سفارشی را با وبلاگ هایی که به صورت ماهرانه تولید شده ، مطبوعاتی ، مقالات و وثیقه بازاریابی را برای کمک به سئو ، برندسازی و تلاشهای کلی در بازاریابی ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد TMC و یادگیری چگونگی کمک به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی خود ، لطفاً به www.tmcnet.com مراجعه کرده و ما را در Facebook ، LinkedIn و توییتر، tmcnet.

برای اطلاعات بیشتر در مورد TMC ، به این قسمت مراجعه کنید www.tmcnet.com.

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید:

TechSee

لیاد چرچیل ، بازاریابی VP
[email protected]

TMC

استفانی تامپسون
مدیر
203-852-6800 ، ext. 139
[email protected]

منبع TechSee

خبر مرتبط  Nia DocAI EdgeVerve برای کمک به سازمان ها برای باز کردن اطلاعات از اسناد سازمانی برای تقویت ارزش تجارت استفاده می کند

لینک های مربوطه

https://techsee.me/