استراتژی جهانی سازی یک انتخاب ضروری است
تبدیل شدن به یک حامی اصلی به معنای برآورده ساختن الزامات دقیق صلاحیت قوی در بازار یکپارچه و شهرت مثبت مثبت در بازار است. حمایت مالی Hisense ظرفیت برند و شهرت بسیار خوبی را که از طریق بازاریابی ورزشی کسب کرده است ، نشان داده است.
هایسنس 16 مرکز تحقیق و توسعه و 17 پایگاه تولید ایجاد کرده است ، 54 شرکت و شرکت تابعه در سراسر جهان تاسیس کرده است و از مرحله اولیه استراتژی جهانی سازی ، طرح فروش و فروش جهانی خود را گسترش داده است. بعلاوه ، قابلیت دید Hisense توسط فعالیتهای خیریه و بازاریابی ورزشی ، جلب اعتماد و احترام عمومی در سراسر جهان ، پشتیبانی می شود.
در سال 2020 ، درآمد مارک های متعلق به Hisense مجموعاً 78٪ از درآمد بازاریابی بین المللی را تشکیل می داد. جیا شائوکین گفت: “پس از 30 سال ، هایسنس یک مارک بین المللی موفق و چندملیتی شناخته شده است.” روش اصلی برای تبدیل شدن به یک شرکت جهانی ، بین المللی سازی جامع محصول ، مارک و توسعه و تولید بازاریابی است. ” همانطور که رئیس هیئت مدیره Hisense Zhou Huizien تأکید می کند ، تقویت سیستم بازاریابی بین المللی و ساخت نام تجاری خاص خود اهدافی است که این شرکت قصد ندارد در توسعه خود عقب نشینی کند.

خبر مرتبط  چگونه فناوری نوظهور می تواند به شرکت ها کمک کند خود را با تغییر روندها تطبیق دهند تا سهولت استفاده را به مصرف کنندگان مدرن برسانند

قابلیت بازاریابی یکپارچه جهانی برای تسریع در جهانی سازی
چو تان ، رئیس شرکت بین المللی Hisense ، با مسئولیت محدود گفت: “یک سیستم جامع بازاریابی جهانی و برنامه های تجاری دقیق راهی برای جهانی سازی موفقیت کسب و کار است. جهانی شدن Hisense با جمع آوری تجربه و تلاش در پنج مورد تسریع شده است.” .

  • هایسنس برای به حداکثر رساندن مزایای حمایت مالی ، چندین کمپین بازاریابی در اروپا راه اندازی کرده است: معرفی مارک های اختصاصی هایسنس در برج های جشنواره در اروپا ؛ “Trophy Tour” را راه اندازی کرد ؛ افزایش بازدید از طریق کمپین های هدایای رقابتی در توییتر و همچنین افزایش فروش تجارت الکترونیکی. از طریق انواع مختلف کمپین ها ، توانست موفقیت نام تجاری را افزایش دهد.
  • کنترل کیفیت: ایجاد پایگاه های تحقیق و توسعه در سراسر جهان به ما امکان می دهد تا تولید را تعیین کنیم و از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنیم.
  • صلاحیت زنجیره تأمین: با تاسیس یک مرکز جهانی مدیریت زنجیره تأمین و پایگاه های دریایی و مشارکت با سیستم عامل های تجارت محلی ، Hisense ضمانت حمل و نقل سفارشات مرزی و توزیع به موقع سفارشات الکترونیکی را افزایش می دهد و اطمینان می دهد که مصرف کنندگان تجربه خرید مربوطه را دارند.
  • سیستم یکپارچه: هایسنس برای اطمینان از صلاحیت محصول و تأمین نیازهای مصرف کننده ، از منابع جهانی در تحقیق و توسعه ، تولید و فروش استفاده می کند.
  • بهره گیری از استعداد: هایسنس معتقد است که اساس نوآوری در فن آوری ، کسب و رشد استعدادها است. بنابراین تعدادی از استعدادهای پیشرفته جهانی را در زمینه های طراحی تراشه ، هوش مصنوعی و سایر زمینه ها برای بهبود فناوری و کیفیت به کار می گیرد.
خبر مرتبط  2.4 میلیارد دلار صنعت تجهیزات آزمایش مواد ساختمانی در سراسر جهان تا سال 2027

بازاریابی ورزشی از فروش محصولات حمایت کرده است
تلاش مداوم در زمینه بازاریابی ورزشی نه تنها موفقیت شرکت را در بازار با موفقیت افزایش می دهد ، بلکه منجر به فروش بیشتر می شود.
در مقایسه با قهرمانی 2016 ، در مورد 2020 ، Hisense بیشتر به فروش محصولات و بازاریابی تمرکز دارد. به لطف فعالیت های حامی مالی خود از ژانویه تا ژوئن 2021 ، فروش خارجی تلویزیون های لیزری Hisense نسبت به سال گذشته بیش از ده برابر شد. “صفحه نمایش بزرگ ، Ultra-HD ، کیفیت عالی و صدای عالی” از ویژگی های قابل توجه تلویزیون های لیزری است که مصرف کنندگان انتخاب می کنند.
پچانگ جینگ ، مدیرعامل دپارتمان بازاریابی بین المللی هایسنس گفت: “به لطف تجربیات خود در مسابقات قهرمانی یورو 2016 و جام جهانی فیفا 2018 ، Hisense در یورو 2020 باتجربه تر و موثرتر است. تأسیس تعداد بیشتری از شرکت های خارجی و سیستم جامع زنجیره تأمین ، توانایی Hisense در جمع آوری منابع جهانی را برای موفقیت در کمپین های بازاریابی EURO 2020 فراهم می کند. هدف بازاریابی Hisense به EURO 2020 افزایش فروش محصول و افزایش شهرت برند است. هایسنس قصد دارد به تلاش های بازاریابی ورزشی خود ادامه دهد. “

خبر مرتبط  راه حل های ردیابی خورشیدی توسط AI 7٪ افزایش در تولید انرژی ایجاد می کند

هایسنس قصد دارد در بازاریابی ورزشی نقش فعالی داشته باشد و بر سرمایه گذاری های طولانی مدت و استراتژی جهانی اصرار ورزد. اعطای حمایت از قهرمانی EURO 2020 ، جام جهانی یا سایر مسابقات ورزشی ، قابلیت های جامع و محصولات نوآورانه آن Hisense را قادر می سازد تا یک مزیت رقابتی در بازار جهانی را حفظ کند.

ویدیو – https://www.youtube.com/watch؟v=p8C-_7PwDU4
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1571339/Hisense_s_Appearance_EURO_2020.jpg
ویدیو – https://www.youtube.com/watch؟v=tuE6pVOLzQs

منبع Hisense