استراتژی جهانی سازی یک گزینه ضروری است
داشتن یک رقابت شدید در بازار یکپارچه و شهرت بسیار شناخته شده بازار شرط لازم برای تبدیل شدن به یک حامی اصلی است. حمایت مالی Hisense نشان از نام تجاری و شهرت عالی کسب شده از طریق بازاریابی ورزشی دارد.
هایسنس 16 مرکز تحقیق و توسعه و 17 پایگاه تولید ایجاد کرده ، 54 شرکت و دفتر در سراسر جهان تاسیس کرده و از مرحله اولیه استراتژی جهانی سازی به گسترش فروش جهانی و طراحی صنعتی خود ادامه می دهد. علاوه بر این ، از طریق خیریه و بازاریابی ورزشی ، دید Hisense را افزایش می دهد و اعتماد و عزت جهانی را در سطح جهانی کسب می کند.
تا سال 2020 ، درآمد برند خود Hisense 78٪ از درآمد بازاریابی بین المللی را تشکیل می داد. جیا Shaoqian گفت: “پس از 30 سال ، Hisense یک شرکت موفق چند ملیتی و یک مارک مشهور بین المللی است.” “برای تبدیل شدن به یک شرکت جهانی ، بین المللی سازی جامع توسعه محصول ، تولید ، مارک تجاری و بازاریابی تاکتیک های اصلی است.” همانطور که ژو هوجیان ، رئیس هیسنس ، اشاره می کند ، تقویت سیستم بازاریابی بین المللی ، ایجاد یک مارک از خود ، مسیر توسعه بی وقفه Hisense است.

خبر مرتبط  کارخانه هوشمند Dreame Technology حداکثر سرعت مکش را می شکند و 150000 دور در دقیقه موتور خلا تولید می کند

قابلیت بازاریابی یکپارچه جهانی برای تسریع جهانی سازی
وی گفت: “داشتن یک سیستم جامع بازاریابی جهانی و برنامه های عملیاتی دقیق راهی برای موفقیت در جهانی سازی تجارت است. جهانی سازی هایسنس با جمع آوری تجربه و تلاش در پنج زمینه سرعت گرفته است.” زو دان، رئیس شرکت بین المللی Hisense ، آموزشی ویبولیتین

  • هایسنس برای به حداکثر رساندن سود حمایت مالی ، یک سری کمپین های بازاریابی در اروپا راه اندازی کرد: نمایش منحصر به فرد برند Hisense در جشنواره برج ها در اروپا ، راه اندازی “تور تروفی” ، افزایش بازدید از طریق تبلیغات تبلیغاتی در توییتر و افزایش فروش تجارت الکترونیکی. از طریق کمپین های مختلف ، تأثیر برند با موفقیت افزایش یافت.
  • کنترل کیفیت: ایجاد پایگاه های تحقیق و توسعه در سراسر جهان تولید محلی را برای تضمین کیفیت محصول امکان پذیر می کند.
  • رقابت زنجیره تأمین: با ایجاد یک مرکز جهانی مدیریت زنجیره تأمین ، پایگاه های خارج از کشور و مشارکت با سیستم عامل های تجاری محلی ، Hisense اطمینان بین المللی سفارش حمل بار و نرخ تحویل به موقع سفارشات الکترونیکی را بهبود می بخشد ، و از تجربه مصرف کننده به طور مناسب اطمینان می بخشد
  • سیستم یکپارچه: هایسنس از منابع جهانی در تحقیق و توسعه ، تولید و فروش برای اطمینان از صلاحیت محصول و تأمین نیازهای مصرف کننده استفاده می کند.
  • استفاده از استعدادها: هایسنس معتقد است که پایه و اساس نوآوری در فن آوری تمرکز و رشد استعدادها است. Hisense بسیاری از استعدادهای پیشرفته جهانی را در زمینه طراحی تراشه ، هوش مصنوعی و سایر زمینه ها برای بهبود فناوری و کیفیت به کار گرفته است.
خبر مرتبط  توان تولید شده توسط ماژول های دو طرفه با بازده بالا LONGi به 10 گیگاوات می رسد

بازاریابی ورزشی باعث فروش محصولات شد
تعهد مداوم به بازاریابی ورزشی حضور تجاری را با موفقیت هدایت می کند ، اما همچنین منجر به فروش بهتر می شود.
در مقایسه با 2016 ، Hisense اکنون بیشتر به فروش و بازاریابی محصولات برای 2020 تمرکز دارد. به لطف حمایت مالی بین ژانویه و ژوئن 2021 ، فروش تلویزیون لیزر Hisense بیش از 10 برابر سال قبل افزایش یافته است. “صفحه نمایش بزرگ ، Ultra HD ، کیفیت عالی و صدای کلاس جهانی” اصلی ترین ویژگی ها و نقوش تلویزیون لیزر هستند.
پانگ جینگ ، مدیر کل بخش بازاریابی بین المللی در هایسنس ، خاطرنشان کرد: “استفاده از تجربه حمایت مالی در یورو 2016 و جام جهانی فیفا در سال 2018 ، Hisense در Euro 2020 صلاحیت و کارآیی بیشتری دارد. با ایجاد شرکت های خارجی بیشتر و یک سیستم جامع زنجیره تأمین ، قابلیت های جمع آوری منابع جهانی ، Hisense را قادر می سازد تا در کمپین های بازاریابی یورو 2020 به موفقیت برسد. یورو 020. تمرکز بر بهبود فروش محصول و اعتبار برند به هدف بازاریابی Hisense در یورو 2020 تبدیل شده است. با نگاه به جلو ، Hisense به کار خود در بازاریابی ورزشی ادامه خواهد داد. “

خبر مرتبط  Prysm راه اندازی 225 "بزرگترین صفحه نمایش تعاملی بدون درز LPD در جهان - آماده سازی مشاغل برای جهان همه گیر و پس از همه گیر

هایسنس با استفاده از استراتژی جهانی سازی و سرمایه گذاری بلند مدت ، متعهد بازاریابی ورزشی است. Hisense با حمایت از یورو 2020 ، جام جهانی فیفا و سایر مسابقات ورزشی ، ضمن ارائه قابلیت های جامع و محصولات نوآورانه ، موفق می شود یک مزیت رقابتی را در بازارهای جهانی حفظ کند.

ویدیو: https://www.youtube.com/watch؟v=p8C-_7PwDU4
عکس: https://mma.prnewswire.com/media/1571363/Hisense_s_Appearance_EURO_2020.jpg
فیلم: https://www.youtube.com/watch؟v=tuE6pVOLzQs

منبع Hisense

منبع Hisense