استراتژی جهانی سازی یک انتخاب ضروری است
توانایی داشتن یک رقابت یکپارچه قدرتمند در بازار و شهرت کاملاً شناخته شده بازار از الزامات برجسته برای تبدیل شدن به یک اسپانسر برتر است. حمایت مالی Hisense نشان از مارک تجاری و شهرت عالی کسب شده از طریق بازاریابی ورزشی دارد.
هایسنس 16 مرکز تحقیق و توسعه و 17 پایگاه تولید ایجاد کرده است ، 54 شرکت و دفاتر در سراسر جهان تأسیس کرده و از مرحله اولیه استراتژی جهانی سازی به رشد فروش جهانی و طراحی صنعتی خود ادامه می دهد. علاوه بر این ، از طریق ورزش و بازاریابی خیریه ، دید Hisense را افزایش می دهد و اعتماد و عزت جهانی را در سطح جهانی کسب می کند.
تا سال 2020 درآمد برند متعلق به Hisense 78٪ از درآمد بازاریابی بین المللی را نشان می دهد. جیا Shaoqian توضیح داد: “پس از 30 سال ، Hisense یک شرکت چند ملیتی بسیار موفق و یک مارک مشهور بین المللی است.” “برای تبدیل شدن به یک شرکت جهانی سازی ، بین المللی سازی جامع توسعه محصول ، تولید ، مارک تجاری و بازاریابی تاکتیک های اصلی است.” رئیس جمهور هایسنس ، ژو هوجیان ، با توجه به اینكه ایجاد نام تجاری خود مسیر توسعه بی دریغ Hisense است ، بر تقویت سیستم بازاریابی بین المللی اصرار می ورزد.

خبر مرتبط  VBit Technologies از آرم جدیدی رونمایی می کند زیرا برای آینده رمزنگاری همه کاره خود آماده می شود

قابلیت بازاریابی یکپارچه جهانی به تسریع جهانی سازی کمک می کند
وی گفت: “داشتن یک سیستم جامع بازاریابی جهانی و برنامه های عملیاتی دقیق راهی برای موفقیت در جهانی سازی تجارت است. جهانی سازی هایسنس با جمع آوری تجربه و تلاش در پنج زمینه سرعت گرفته است.” زو دان، مدیر عامل شرکت Hisense International ، Ltd.

  • هایسنس طیف وسیعی از کمپین های بازاریابی را در اروپا با هدف به حداکثر رساندن سود حمایت مالی راه اندازی کرده است: نمایش مارک تجاری منحصر به فرد هایسنس در برج های جشنواره در اروپا ؛ منتشر شده “تور تروفی” ؛ افزایش ترافیک از طریق کمپین های تبلیغاتی Twitter و افزایش فروش تجارت الکترونیکی. از طریق مبارزات مختلف ، تأثیر برند با موفقیت افزایش یافته است.
  • کنترل کیفیت: با ایجاد پایگاه های تحقیق و توسعه جهانی ، تولید محلی را که کیفیت محصول را تضمین می کند ، امکان پذیر می کند.
  • رقابت زنجیره تأمین: با ایجاد یک مرکز جهانی مدیریت زنجیره تأمین ، پایگاه های خارج از کشور و همکاری با سیستم عامل های تجاری محلی ، Hisense موفق می شود اطمینان از سفارشات حمل و نقل مرزی و نرخ تحویل به موقع سفارشات الکترونیکی را افزایش دهد ، در حالی که اطمینان حاصل می کند مصرف کنندگان تجربه مناسبی دارند.
  • سیستم یکپارچه: هایسنس از منابع جهانی در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید و دارایی ها برای ارزیابی صلاحیت محصولات و تأمین نیازهای مصرف کنندگان استفاده می کند.
  • بهره گیری از استعدادها: هایسنس معتقد است که پایه و اساس نوآوری در فن آوری در تمرکز و رشد استعدادها نهفته است. هایسنس بسیاری از استعدادهای پیشرفته کلاس جهانی را در زمینه طراحی تراشه ، هوش مصنوعی و سایر زمینه ها برای بهبود فناوری و کیفیت به کار گرفته است.
خبر مرتبط  کمبود COVID-19 و سایر تجهیزات آزمایشگاهی که توسط ابزار جمع آوری اطلاعات ASM شناسایی شده است

بازاریابی ورزشی به فروش محصول کمک کرده است
تعهد مداوم به بازاریابی ورزشی حضور تجاری را با موفقیت هدایت می کند ، اما همچنین منجر به فروش بهتر می شود.
در مقایسه با یورو 2016، هایسنس بیشتر بر همه موارد مربوط به فروش و بازاریابی محصولات در این کشور تمرکز دارد یورو 2020. با بهره گیری از حمایت مالی ، از ژانویه تا ژوئن 2021 ، فروش تلویزیون های لیزر خارج از کشور Hisense بیش از 10 برابر سالانه افزایش یافت. “صفحه نمایش بزرگ ، Ultra-HD ، کیفیت عالی و صدای کلاس جهانی” ، اینها ویژگی ها و دلایل قابل توجه انتخاب تلویزیون لیزری است.
پانگ جینگ ، مدیر کل بخش بازاریابی بین المللی Hisense ، اظهار داشت: “با بهره گیری از تجربه حمایت مالی در یورو 2016 و جام جهانی فیفا 2018 ، Hisense در این مسابقات شایسته تر و کارآمدتر است یورو 2020. با ایجاد شرکتهای بیشتر در خارج از کشور و یک سیستم جامع زنجیره تامین ، توانایی گردآوری منابع جهانی ، Hisense را قادر می سازد تا در مبارزات بازاریابی شرکت به موفقیت دست یابد. یورو 2020. تمرکز بر افزایش فروش محصول و شهرت برند به هدف بازاریابی Hisense برای این شرکت تبدیل شده است یورو 2020. در آینده ، Hisense به تلاش خود در بازاریابی ورزشی ادامه خواهد داد. “

خبر مرتبط  فیلم 8 دقیقه ای Hayley Paige ، طراح مدعی JLM Couture ، عموم علاقه مندان را گمراه می کند

Hisense به اصرار بر سرمایه گذاری بلند مدت و استراتژی جهانی سازی به بازاریابی ورزشی متعهد است. از زمان حمایت مالی یورو 2020از جام جهانی فیفا گرفته تا سایر مسابقات ورزشی ، از طریق قابلیت های جامع و محصولات نوآورانه ، هایسنس می تواند یک مزیت رقابتی را در بازارهای جهانی حفظ کند.

ویدیو – https://www.youtube.com/watch؟v=p8C-_7PwDU4
عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1571339/Hisense_s_Appearance_EURO_2020.jpg
ویدیو – https://www.youtube.com/watch؟v=tuE6pVOLzQs

منبع Hisense