استراتژی جهانی سازی لازم
صلاحیت بازار فوق العاده و یکپارچه و سطح بالایی از آگاهی از شرط های مطلق یک حامی اصلی مالی است. بازاریابی ورزشی همچنان باعث ایجاد شهرت عالی هایسنس شد.
هایسنس دارای 16 مرکز تحقیق و توسعه ، 17 مرکز تولید و 54 شرکت و دفاتر در سراسر جهان است و از زمان راه اندازی استراتژی جهانی سازی همچنان به گسترش خود ادامه می دهد.
تا سال 2020 ، فروش برچسب خصوصی هایسنس به 78٪ از درآمد بازاریابی بین المللی رسیده بود. جیا شائوقیان گفت: “پس از 30 سال ، Hisense یک شرکت چند ملیتی موفق و یک مارک مشهور بین المللی است.” “بین المللی سازی جامع توسعه محصول ، تولید ، مارک و بازاریابی از استراتژی های اساسی در جهانی سازی گروه است.” رئیس هیسنس ژو هوجیان با قاطعیت به تقویت سیستم بازاریابی بین المللی و ایجاد برچسب خصوصی Hisense پایبند است.

استراتژی بازاریابی یکپارچه در جهان برای سرعت بخشیدن به جهانی سازی

“پیاده سازی یک سیستم جامع بازاریابی جهانی و برنامه های عملیاتی دقیق راهی برای موفقیت جهانی سازی شرکت است. جهانی شدن Hisense در پنج مورد به طور قابل توجهی شتاب گرفته است ” زو دان، رئیس شرکت بین المللی Hisense ، آموزشی ویبولیتین

  • هایسنس برای بهره مندی بیشتر از حمایت مالی ، چندین کمپین بازاریابی در اروپا راه اندازی کرد: راه اندازی منحصر به فرد برند Hisense در برج های جشنواره در اروپا ؛ راه اندازی “تور تروفی” ؛ تبلیغات تبلیغاتی در توییتر و افزایش فروش تجارت الکترونیکی. با موفقیت در تعداد زیادی از تبلیغات ، تأثیر نام تجاری تقویت شد.
  • کنترل کیفیت: ایجاد مراکز توسعه در سراسر جهان امکان تولید محلی با کیفیت محصول تضمین شده را فراهم می کند.
  • تخصص زنجیره ارزش: ایجاد مراکز مدیریت زنجیره تأمین جهانی ، دفاتر خارج از کشور و مشارکت با سیستم عامل های توزیع محلی حمل و نقل مرزی را تضمین می کند و تحویل به موقع سفارشات آنلاین را تضمین می کند و تجربه مشتری را افزایش می دهد.
  • ادغام سیستم ها: منابع جهانی هایسنس در تحقیق و توسعه ، تولید و فروش کیفیت محصول را برای تأمین نیازهای مصرف کننده تضمین می کنند.
  • توسعه کارمندان: هایسنس معتقد است که ترویج و رشد استعدادهای جوان اساس نوآوری های فنی است. Hisense افراد مستعد در سراسر جهان را در زمینه طراحی تراشه ، هوش مصنوعی و سایر زمینه ها برای بهبود فناوری و کیفیت به کار می گیرد.
خبر مرتبط  مسابقه ویدیویی نوجوانان در Burke & Herbert Bank در حال انجام است

بازاریابی ورزشی برای افزایش فروش محصول
بازاریابی مداوم ورزشی نه تنها سطح آگاهی یک شرکت را افزایش می دهد ، بلکه گردش مالی آن را نیز افزایش می دهد.
در یورو 2020 Hisense در مقایسه با یورو 2016 اطلاعات بیشتر در مورد فروش محصول و بازاریابی محصول است. در نتیجه حمایت مالی از ژانویه تا ژوئن 2021 ، فروش تلویزیون های لیزر Hisense به خارج از کشور در مقایسه با سال قبل بیش از 10 برابر افزایش یافته است. “یک صفحه نمایش بزرگ ، Ultra-HD ، کیفیت تصویر عالی و صدای کلاس جهانی” از ویژگی های برجسته تلویزیون های لیزری است.
پانگ جینگ ، مدیر کل بخش بازاریابی بین المللی Hisense ، گفت: “در تجربه ما از حمایت از یورو 2016 و جام جهانی فیفا 2018 است Hisense در یورو 2020 شایسته تر و کارآمد تر Hisense با ایجاد دفاتر اضافی خارج از کشور و یک زنجیره تامین جامع ، از این منابع جهانی در فعالیت های بازاریابی خود استفاده می کند یورو 2020 موفقیت آمیز. هدف بازاریابی از یورو 2020 افزایش فروش محصول و تصویر برند است. Hisense به فعالیت خود در بازاریابی ورزشی در آینده نیز ادامه خواهد داد. “

خبر مرتبط  GigNet مکزیک Tejas Networks را برای شبکه نوری شهری خود در کانکون انتخاب می کند

Hisense به عنوان بخشی از استراتژی طولانی مدت سرمایه گذاری و جهانی خود ، درگیر بازاریابی ورزشی خواهد بود. حمایت مالی از یورو 2020، جام جهانی فیفا و سایر رویدادهای ورزشی با محصولات نوآورانه خود ، Hisense به یک رقابت رقابتی در بازار جهانی می بخشد.

ویدیو –

https://www.youtube.com/watch؟v=p8C-_7PwDU4

خبر مرتبط  Fetch مشارکت ملی ترجیحی فروشندگان با خدمات مسکونی چوب را اعلام کرد

عکس –

https://mma.prnewswire.com/media/1571339/Hisense_s_Appearance_EURO_2020.jpg

ویدیو –

https://www.youtube.com/watch؟v=tuE6pVOLzQs

منبع Hisense