خریداران جواهرات لوکس برای تجربه برندهای گرانبهای مانند گذشته در خانه مجللهای همهجانبه و یکپارچه مجلل مجلل

حرکت House of Luxury به سمت تجارت الکترونیکی تجربی مجازی از اوایل این ماه آغاز شد و با تمایل به ارائه مصرف کنندگان لوکس روش های جدید و هیجان انگیز برای ارتباط با مارک های مورد علاقه خود ایجاد شد. نسخه افتتاحیه ، که از 11 تا 27 آوریل اجرا شد ، شامل مارک های برجسته ساعت و جواهرات Bvlgari و Franck Muller بود و به عنوان برجسته ترین آن ، اهداء فروش از گوشواره های منتخب طراحی شده توسط عایشه بیکر و جواهرات آلیسا به سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای حمایت از کارکنان بهداشتی در مبارزه با COVID-19.

کمک های خیریه از این نوع یک عنصر مکرر در نمایش های تنه مجازی HOL خواهد بود ، اگرچه مواردی که در رویدادهای آینده اهدا می شود هنوز فاش نشده است. خواه با علاقه به علت و یا عشق خالص به تجملات ، خریدارانی که ثبت نام کرده اند تا در نمایشگاه های آینده صندوق عقب ثبت نام کنند ، می توانند انتظار بیشتری از ویژگیهای همهجانبه و تعاملی را داشته باشند که بیش از 1000 بازدید کننده بی نظیر را به نسخه افتتاحیه خود جلب کرد. یکی از داوران اظهار نظر در مورد تجربه خود ، “من یک طرفدار بزرگ جواهرات آلوسا هستم و از نمایش صندوق عقب بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. این یک تجربه آرامش بخش و طراوت بود؛ مثل بازدید از یک بوتیک مجلل مجلل منحصر به فرد از مبل من. “ یک خریدار لوکس دیگر این را برای گفتن داشت: “جزئیات دقیق جواهرات بسیار شگفت انگیز بود و با سرویس 1-2-1 آنها ، نمایش صندوق عقب خیلی بهتر از خرید در وب سایت بود.”

خبر مرتبط  سیستمهای ارتباطی RCA از بی سیم Falcon مستقیم به شبکه سراسری خود از محل فروشندگان خرده فروشی دو طرفه استقبال می کند

بنیانگذار HOL ، Elio D’Anna ، با دقت به تمام نظرات مشتری گوش فرا داده است. برای او ، خوشحال کردن خریداران همیشه هدف بود. او با تأكيد بر آنها ، “ما آنچه را که مردم در مورد برنامه نمایش مجازی تنه می گویند ، تحت تأثیر قرار گرفتیم. ما خوشحالیم که آنها از محیط صمیمی ، موسیقی پس زمینه و امکان تنظیم فوری قرار ملاقات های مجازی با مشاوران لوکس ما لذت بردند.”

خبر مرتبط  Cloudera برای شرکت در کنفرانس های مالی آینده

D’Ana افزود ، “بسیار دلگرم کننده است بدانید که ما کاری درست انجام داده ایم و مردم می خواهند چیزهای بیشتری را ببینند. ما همچنین سپاسگزار هستیم که با وجود چقدر مسائل دشوار و نامشخص در حال حاضر می توانیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم. نسخه سوم ما ، که منتشر می شود فقط در 2 هفته (11 مه) با طراحان طبا ، آوانتیست ، درامبول و فرد در حال حاضر در کارها هستند. ”

خبر مرتبط  "من رفتار نژادپرستانه را از مربیان سان فرانسیسکو 49ers تجربه کردم"

دومین نمایشگاه تنه مجازی HOL ، که مجموعه های بی نظیری از YEPREM ، MAYA ، Terzihan و جواهرات سیمون، از طریق لینک ایمن در زندگی می کنیم ساعت 11 صبح (GMT) در تاریخ 27 آوریل و تا 11 ماه مه ادامه خواهد داشت.

ویدیو – https://mma.prnewswire.com/media/1160178/The_House_of_Luxury_virtual_tour.mp4

منبع خانه لوکس

نظر دهید