DUBLIN، 8 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “داده بزرگ جهانی در بازار تجارت الکترونیکی 2019-2028” به این برنامه اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود داده های بزرگ جهانی در صنعت تجارت الکترونیکی در CAGR با 13.27 درصد در دوره پیش بینی 2019-2028 رشد کنند. افزایش روزافزون Big Data توسط خرده‌فروشان آنلاین عامل اصلی رشد بازار جهانی است. خرده فروشان الکترونیکی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی ، از Big Data برای بدست آوردن مزیت رقابتی ، برای بدست آوردن یک مزیت رقابتی ، از تحلیل داده های مشتری و توصیه های شخصی استفاده می کنند. علاوه بر این ، افزایش تمایل مشتریان به روش های پرداخت آنلاین و رشد عظیم تولید داده احتمالاً فرصت های تجاری جدیدی را برای بازار جهانی ایجاد می کند. با این وجود ، کمبود متخصصان Big Data ، رشد بازار را محدود می کند. علاوه بر این ، نگرانی های مربوط به حریم خصوصی در مورد Big Data همچنین چالشی برای رشد داده های بزرگ در بازار تجارت الکترونیکی است.

گزارش بازار جهانی کشورهایی را شامل می شود آسیا و اقیانوسیه، آمریکای شمالی، اروپا، آمریکای لاتین و خاورمیانه و آفریقا. آمریکای شمالی تخمین زده می شود سریعترین منطقه در حال رشد برای Big Data در بازار تجارت الکترونیکی باشد. افزایش روز افزون کاربران گوشی های هوشمند و خریداران آنلاین منجر به تولید داده های عظیم می شود. ابزارهای Big Data در مدیریت این داده ها و ارائه الگوهای و روندهای رفتار مشتری مؤثر به خرده فروشان کمک می کنند. آمریکای شمالی غول های برتر بازار ، از جمله مایکروسافت ، اوراکل و آی بی ام ، در میان دیگران. حضور تعداد زیادی از متخصصان Big Data در منطقه نیز به رشد بازار در دوره تخمین زده شده کمک می کند.

خبر مرتبط  Vakrangee با توجه به ارزیابی ASG Sustainalytics ، به عنوان یک شرکت در بخش نرم افزار و خدمات مقام اول را کسب کرد

شرکت های بزرگ موجود در Big Data در بازار تجارت الکترونیک عبارتند از Palantir Technologies ، Amazon Web Services Inc ، Hitachi Ltd ، شرکت ماشین آلات تجارت بین المللی ، Hewlett Packard Enterprise Development LP ، SAS Institute Inc ، Guavus Inc، Dell Technologies، Microsoft Corporation، Cloudera Inc ، SAP SE ، داده ایالات متحده آمریکا، Oracle ، Teradata و Splunk Inc.

موضوعات اصلی تحت پوشش:

1. داده های بزرگ جهانی در بازار تجارت الکترونیکی – خلاصه

2. چشم انداز صنعت

2.1. تعریف بازار

2.2. تجزیه و تحلیل بازار والدین: بازار بزرگ داده

2.3 تکامل و انتقال داده های بزرگ

خبر مرتبط  NUST MISIS دانشمندان یک آلیاژ تخریب پذیر برای کاشت استخوان ایجاد می کنند

2.4 بینش های کلیدی

2.5. تجزیه و تحلیل نیروی پنج پورتر

2.6. شاخص جذابیت بازار

2.7 کارت امتیاز فروشنده

2.8 قطعات صنعت

2.9 درایورهای بازار

2.10 محدودیت بازار

2.11 فرصت های بازار

2.12 چالش های بازار

3. داده های بزرگ جهانی در چشم انداز بازار تجارت الکترونیک – با استقرار

3.1 مبتنی بر ابر

3.2 پیش فرض

4- داده های بزرگ جهانی در چشم انداز بازار تجارت الکترونیکی – براساس نوع داده

4.1 ساختار یافته

4.2. بدون ساختار

4.3 نیمه ساختاری

5- داده های بزرگ جهانی در چشم انداز بازار تجارت الکترونیک – توسط Solution

5.1. تجزیه و تحلیل محتوا

5.2 تجزیه و تحلیل مشتری

5.3 تشخیص تقلب

5.4 مدیریت ریسک

6. داده های بزرگ جهانی در چشم انداز بازار تجارت الکترونیکی – توسط کاربر نهایی

6.1. طبقه بندی آنلاین

6.2 آموزش آنلاین

6.3 آنلاین مالی

6.4 خرده فروشی آنلاین

6.5 سفر آنلاین و اوقات فراغت

6.6. سایر کاربران نهایی

7. داده های بزرگ جهانی در بازار تجارت الکترونیکی – چشم انداز منطقه ای

7.1 آمریکای شمالی

7.2 اروپا

7.3 آسیا و اقیانوسیه

7.4 آمریکای لاتین

7.5 خاورمیانه و آفریقا

8. منظره رقابتی

8.1. شرکت مایکروسافت

8.2. شرکت IBM

8.3. اوراکل

خبر مرتبط  کلید فلش Apricorn's Aegis Secure 3NX USB 3.2 اعتبار ورودی 140-2 سطح 3 را دریافت می کند

8.4. خدمات وب آمازون وارز

8.5. SAP SE

8.6. Hewlett Packard Enterprise Development LP

8.7 داده ها ایالات متحده آمریکا

8.8. Cloudera Inc

8.9 موسسه SAS وارز

8.10 شرکت Teradata

8.11. وارز گاووس

8.12. فن آوری های Palantir

8.13. هیتاچی با مسئولیت محدود

8.14. فن آوری های دل

8.15. شرکت Splunk

9. روش تحقیق و دامنه تحقیق

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش مراجعه کنید

https://www.researchandmarkets.com/r/o2520g

درباره ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com منبع اصلی جهان برای گزارش های تحقیق بین المللی بازار و داده های بازار است. ما آخرین اطلاعات را در مورد بازارهای بین المللی و منطقه ای ، صنایع کلیدی ، شرکتهای برتر ، محصولات جدید و آخرین روندها در اختیار شما قرار می دهیم.

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com