MINNETONKA ، مین.، 12 اکتبر 2020 / PRNewswire / – برای بررسی تأثیرات ذهنی و عاطفی همه گیر COVID-19 بر انواع مختلف شخصیت ، به ویژه به دلیل از دست رفتن زمان و نقاط عطف با عزیزان ، Nixplay در اواخر ماه اوت 2000 بزرگسال آمریکایی را مورد بررسی قرار داد.

افراد درونگرا در هنگام شیوع همه گیر بدتر از افراد برونگرا هستند
با وجود نظریه هایی مبنی بر اینکه افراد درونگرا ممکن است از تأثیرات منفی روانشناختی همه گیر با توجه به نیاز کم آنها به تعامل اجتماعی در امان بمانند ، معلوم می شود که آنها در حقیقت با افزایش سطح تنهایی (50٪) و ناراحتی (31٪) روبرو هستند. در مقایسه ، یک سوم افراد برون گرا اظهار نارضایتی می کنند و تنها 12٪ از آنها احساس تنهایی می کنند.

از نظر متنی ، به نظر می رسد درون گراها به طور کلی کمتر از افراد برون گرا کمتر از تعامل رو در رو با روش های دیگر ارتباط برقرار می کنند. در طول همه گیر همه گیرها ، افراد درونگرا نسبت به افراد برون گرا کمتر در تماس های ویدیویی (37٪ در مقابل 55٪) ، مکالمه تلفنی (73٪ در مقابل 83٪) یا حتی استفاده از رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با عزیزانشان (51٪) در مقابل 63٪) بعلاوه ، افراد درونگرا با دوستان (17٪ در مقابل 26٪) و خانواده (32٪ در مقابل 40٪) ارتباط کمتری دارند.

از همه قابل توجه تر ، افراد درونگرا برای برقراری ارتباط با خانواده و دوستان خود از طرق جدید ابتکار عمل را ندارند. براساس این نظرسنجی ، افراد درونگرا موارد کمتری از سرگرمی و روش های منحصر به فردی را که با عزیزان خود در ارتباط بوده اند گزارش می کنند (69٪ در مقابل 47٪).

بیشتر آمریکایی ها یک مرحله مهم را از دست داده اند. با عزیزان خود وقت گرفت
در کل جمعیت ، تقریباً 80٪ از مردم گزارش کرده اند که یک یا چند واقعه مهم اجتماعی یا نقطه عطف را در طول قرنطینه از دست داده اند. کسانی که رویدادی را از دست داده اند میزان تنهایی بیشتری را (48٪) در مقابل افرادی که هیچ موردی را از دست نداده اند (39٪) گزارش کرده اند.

خبر خوب: بیشتر آنها به روش های مقابله ای سازنده روی می آورند
علی رغم ضررهای متفاوتی که آمریکایی ها در این مدت متحمل شده اند ، به نظر می رسد بسیاری از افراد برای گذر از این شرایط سخت به روش های مقابله ای مثبت روی آورده اند که متداول ترین آنها:

  • تبدیل منفی به مثبت ، بهترین استفاده از موقعیت (62٪)
  • اجازه ندادن خودم را درگیر امور خارج از کنترل خودم کنم (62٪)
  • تمرکز تلاشها برای انجام کاری درمورد وضعیت برای بهتر شدن وضعیت (56٪)

کسانی که منفی را به مثبت تبدیل می کنند بالاترین سطح خوشبختی (91٪) و کمترین سطح تنهایی (43٪) را گزارش می دهند. در حالی که 27٪ از مردم گزارش می دهند که سو abuse مصرف مواد به عنوان یک مکانیزم مقابله ای روبرو شده اند ، این گروه به طور مشابه میزان کمتری از خوشبختی (83٪) و سطوح بالاتر تنهایی (65٪) را نشان می دهد.

Tech امکان اتصال در طی همه گیر شدن را فراهم می کند
از طریق تماس تلفنی (74٪) ، پیام کوتاه (72٪) ، شبکه های اجتماعی (57٪) و تماس ویدیویی (47٪) مهمترین راه ارتباط افراد با عزیزان در این مدت است. بیش از نیمی (53٪) به دنبال راهی خارج از جعبه برای ادامه ارتباط با عزیزان خود مانند Netflix مجازی و خنک شدن (39٪) ، شب شراب حیاط خلوت با فاصله اجتماعی (36٪) و تماشای یک بازی یا فیلم در فضای باز بر روی صفحه نمایش پالدون (36٪).

از نظر به اشتراک گذاری عکس ، 43٪ از آمریکایی ها در هفته و یا چند بار با عزیزان خود عکس به اشتراک می گذارند ، بیش از یک سوم توجه دارند که در نتیجه همه گیری ، بیشتر به صورت دیجیتال ، با 60 عکس بیشتر به اشتراک می گذارند. ٪ با استفاده از آلبوم های شبکه های اجتماعی و 51٪ با استفاده از آلبوم های عکس آنلاین. 47٪ گزارش می دهند که در حال حاضر از سیستم عامل عکس دیجیتال و قاب عکس متصل به wifi استفاده می کنند یا قصد دارند در آینده این کار را انجام دهند (53٪).

روش شناسی
Nixplay با مشارکت ارائه دهنده پنل 2000 آمریكایی را مورد بررسی قرار داد Rep Data. این نظرسنجی از پنجشنبه ، 27 اوت ، 2020 به جمعه ، 28 آگوست ، 2020. داده های خام را می توان یافت اینجا.

درباره Nixplay
مارک پالفریمن Creedon Technologies را در سال 2007 با هدف برقراری ارتباط معنادار مردم با فناوری تاسیس کرد. نوآوری ، بصیرت و ارتباط انسانی پایه و اساس همه چیزهایی بود که وی برای دستیابی به اهداف اصلی خود به عنوان شرکت مادر NIX ، Nixplay و Nixplay Signage پایه گذاری کرد. Creedon Technologies بهترین بهره را در ذخیره سازی ابر ، فناوری خدمات و امنیت برای نمایش عکس ها به روشی پیچیده که قدرت به اشتراک گذاری خاطرات را نشان می دهد ، به کار گرفت. از سال 2007 ، این شرکت نزدیک به 1.5 میلیون واحد فروخته است که بیش از یک سوم این موارد از فریم های Wi-Fi Cloud با مارک Nixplay به بازار عرضه می شود دسامبر 2013. امروز با هزاران نظر مثبت در Amazon.com ، Creedon Technologies رهبر جهانی در زمینه طراحی ، ساخت و فروش قاب عکس دیجیتال متصل است.

تماس با رسانه:
دان ترک
516.445.5261
[email protected]

منبع Nixplay

خبر مرتبط  AutoLiv: گزارش مالی ژانویه - مارس 2020