گوانگژو ، چین، 10 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – از همان زمان 31 آگوست، سی و یک شرکت بازی ویدئویی با سهام A چین همه گزارش های مالی H12020 خود را منتشر کرده اند. با مجموع درآمد 7.989 میلیارد پوندی ، 37 سرگرمی تعاملی (کد سهام: 002555.SZ) به عنوان بهترین شرکت در میان گروه شناخته شد.

درآمد 37 H1 در سال 2020 از 37 Interactive Entertainment در سال گذشته 31.6٪ افزایش داشته است. گوانگژواین شرکت مبتنی بر سود همچنین کل سود خالص 1.7 میلیارد پوندی را به دست آورده است که سالانه 64.5 درصد رشد نشان می دهد که بالاتر از سود خالص کل سال 2018 است. در چارچوب رقابت شدید در صنعت بازی های داخلی ، کاهش رشد کاربر و افزایش سود سهام جمعیتی ، این دستاورد واقعاً نادر است.

در صورت تأسیس ، در طی 10 سال ، 37 سرگرمی تعاملی به یکی از 20 شرکت برتر جهانی بازی های عمومی ، یکی از 3 شرکت برتر بازی های موبایل چینی و یکی از برجسته ترین “100 میلیارد RMB شرکت Market Cap “. چنین دستاوردهایی به دلیل فداکاری مداوم آن در ساخت بازی و قابلیت های دقیق بازاریابی است.

توسعه بازی: “بوتیک سازی” + “متنوع سازی”

تحقیق و توسعه نوآورانه رمز موفقیت در صنعت بازی های ویدیویی است.

گزارش نیمه سال 37 Interactive Entertainment نشان می دهد که این شرکت در نیمه اول سال جاری 645 میلیون پوند RMB در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است که 102.5 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد و 38 درصد سود خالص را تشکیل می دهد. در میان شرکت های بورسی با سهام A با متوسط ​​سرمایه گذاری تحقیق و توسعه کمتر از 5٪ سود خالص ، 37 سرگرمی تعاملی می تواند بهترین باشد. حتی در صنعت بازی که سرمایه گذاری R&D به طور کلی زیاد است ، نزدیک به 40٪ از سرمایه گذاری R&D در سطح پیشرو است.

خبر مرتبط  جاکوبز با قرارداد نیروگاه خورشیدی فتوولتائیک خورشیدی در مالزی جایزه گرفت

در سال 2013 ، 37 سرگرمی تعاملی تنها حدود 13.6 میلیون پوند برای توسعه بازی هزینه کرده است. در سال 2019 ، این رقم به 814 میلیون پوند افزایش یافت ، تقریبا 60 برابر بیشتر از 6 سال پیش.

با سرمایه گذاری مداوم در مقیاس بزرگ تحقیق و توسعه ، این شرکت بازی های مختلف مختلفی را توسعه داده است تیغه ها و حلقه ها، آیین الف ها، و غیره. درآمد محصولات تولیدی خود شرکت بیش از 50 میلیارد پوند استرالیا است. طبق آخرین شماره “گزارش تجزیه و تحلیل جامع سالانه بازار بازی های موبایل چین” که توسط Analysys منتشر شده است ، سهم بازار 37 بازی داخلی در زمینه بازی های موبایلی Interactive Entertainment به 10.51٪ در سال 2020 H1 افزایش یافته و مقام سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

تحقیق و توسعه 37 سرگرمی تعاملی عمدتا دارای دو ویژگی عمده است: “بوتیک سازی” و “متنوع سازی”. “بوتیک سازی” از طریق چرخه زندگی محصولات خود توسعه یافته شرکت ، از برنامه ریزی محتوا گرفته تا جهت هنری ، و جلوه های صوتی / موسیقی قبل از شروع بازی تا تکرار به روزرسانی و بهینه سازی فرآیند پس از راه اندازی بازی ، اجرا می شود. این امر سودآوری و چرخه عمر طولانی یک بازی را تضمین می کند.

در عین حال ، “متنوع سازی” کلید دستیابی به کاربران بیشتر است. با شروع از سال 2018 ، اثر سود سهام جمعیتی به تدریج برای صنعت فناوری چین از بین رفت. اگرچه گسترش پایگاه کاربر در حال کند شدن است ، اما باید به این نکته اشاره شود که کاربران جوان با تقاضاهای متنوع تر و قدرت هزینه بالاتر ، در حال افزایش هستند. در پاسخ به این روند ، 37 Interactive Entertainment همچنان به گسترش دسته بازی و خط تولید خود ادامه می دهد تا شامل بازی های آنلاین چند نفره ، Card ، Puzzle ، Strategy و Simulation در بالای خط تولید بالغ بازی های RPG ، ARPG و MMORPG این شرکت باشد. این محصولات مضامین / تنظیمات مختلفی را پوشش می دهند ، به عنوان مثال فانتزی ، زندگی شهری، پردیس ، Wuxia / Xianxia و غیره

خبر مرتبط  Radiance Technologies خانم ریتا هیل را به معاون اجرایی رئیس بخش امنیت ملی ارتقا می دهد

که در آوریل 2020، 37 Interactive Entertainment اعلام كرد كه در 3 سال آينده 1.6 ميليارد پوند ريال خرج خواهد كرد تا 24 بازي جديد را كه شامل Western Fantasy ، Oriental Fantasy ، اسطوره هاي نورس ، عصر قرون وسطا و موضوعات بسياري است ، بسازد. به منظور افزایش احساس غوطه وری بازیکنان ، در این بازی ها بر توسعه ابتکاری تأکید خواهد شد. توسعه با کیفیت بالا و به روزرسانی مداوم بازیکنان را درگیر خود کرده و سودآوری طولانی مدت را افزایش می دهد.

عملیات محلی برای بازارهای خارج از کشور

در حالی که این شرکت همچنان سهم خود را در بازار داخلی افزایش می دهد ، هرگز متوقف نمی شود که به دنیای بازی بپردازد و بازی های با کیفیت بیشتری را برای بازیکنان خارج از کشور به ارمغان بیاورد.

در سال 2020 H1 ، درآمد کل محصولات بازی 37GAMES (37 برند سرگرمی تعاملی در خارج از کشور) به 969 میلیون پوند ریال رسید ، که 95 درصد افزایش داشت ، بالاترین نرخ رشد در میان سی و یک شرکت بازی سهام چین A. از همان زمان ژوئن 2020، 37GAMES بیش از 80 بازی منتشر کرده است که بیش از 200 کشور و منطقه را پوشش می دهد. این خط تولید شامل ARPG ، Strategy ، Puzzle ، Gacha / Card RPG و ژانرهای بیشتر است و زبان های درون بازی را به انگلیسی ، آلمانی ، فرانسوی ، روسی ، ترکی ، اسپانیایی ، پرتغالی ، ایتالیایی ، لهستانی ، ژاپنی ، کره ای ، تایلندی ، ویتنامی ارائه می دهد ، و خیلی بیشتر.

خبر مرتبط  شرکت SYNNEX بروزرسانی تجاری را ارائه می دهد

37GAMES به سرعت در حال رشد است آسیا و اقیانوسیه بازار. SNK All-Star بلافاصله پس از راه اندازی در Google Play و Apple App Store در رتبه 1 برتر لیست رتبه بندی بارگیری قرار گرفت ژاپن. جدید بازی عاشقانه جدید سه پادشاهی همچنین پاسخ بزرگ بازار را در سال بدست آورد ژاپن. در بازارهای اروپا و آمریکا ، 37GAMES نیز پیشرفت چشمگیری داشته است. جدیدترین بازی پازل استراتژی موبایل این شرکت ، پازل و فتح ، در میان 50 بازی پردرآمد Google Play و Apple App Store در چندین کشور اروپایی قرار گرفت.

“ما طی 8 سال گذشته یک استراتژی م effectiveثر و ثابت در عملکرد بازی های خارج از کشور ایجاد کرده ایم. کیفیت بالای محصولات ما زمینه رشد مداوم درآمد سالانه خارج از کشور را ایجاد می کند.” گفت یانگ جون، معاون ارشد 37 سرگرمی تعاملی در مصاحبه ای در آگوست 2020. “تیم های ما می توانند در هر منطقه از بازی های ما ، 24/7/365 ، خدمات با کیفیت و پاسخگو در اختیار بازیکنان قرار دهند. این حتی از منظر جهانی نیز بسیار چشمگیر است.”

مدیریت ارشد 37 سرگرمی تعاملی ابراز داشت که آنها همچنان بر نوآوری و فناوری در ساخت و انتشار بازی تمرکز خواهند کرد تا از رشد درآمد سرمایه گذاران و همچنین یک تجربه بازی بهینه برای بازیکنان در سراسر جهان اطمینان حاصل کنند.

SOURCE 37 سرگرمی تعاملی